I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Om man vill söka samarbeten på whoa

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2010-12-15 21:29

Om man vill söka samarbeten på whoa

Men INTE vill använda sig av forumet Vår Hiphop / Samarbeten, vad göra då? Får man inte posta i hiphopforumen? Varför jag frågar är för att jag är mad busy och har inte tid att sitta och snacka ihop mig med diverse rappare även om jag har redan har kontakt med dem eller enkelt kan fixa det. Jag är inte heller sugen på att göra något med de rappare som huserar i de lokala whoaforumen. Inget ont menat men nej, det räcker inte. I och med att jag vet att de flesta etablerade rappare finns på whoa så har jag ofta undrat över denna frågan. Så vad kan man / får man göra i forumen? Starta trådar om samarbeten i hiphopforumen? Om ni inte fattar vad jag menar så säg till så förklarar jag tydligare. Varför jag frågar är för att det hade varit sjukt nice om man kunde starta en tråd och den som diggar och känner att han vill samarbeta kan ta kontakt istället för att man själv ska gräva igenom alla.

//M