I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Göra ett nytt forum - Skola & Arbete

Whoa Community - Allmänt om whoa

2011-01-04 20:05

Göra ett nytt forum - Skola & Arbete

Jag tycker det är väldigt många trådar om skola, betyg och arbete i forumet Blandat. Det hade varit mycket bättre om det kom ett nytt forum som handlar om just detta. Skola och arbete liksom.

Inte för att dessa trådar stöka ner Blandat, men skulle vara roligare att gå in och läsa om dessa trådar fanns samlade i ett forum.

Vad sägs?

Redaktionschef

2011-01-05 16:47
Jag hänger inte så mycket i blandat. Spontant tänkte jag att det inte är särskilt många trådar om skola, betyg och arbete och att sånt känns ganska ointressant att ge utrymme för på Whoa. Men det är ju min åsikt :)

Precisera gärna varför sånt borde få ett eget forum. Vad för typ av diskussioner är det som är så pass intressanta och återkommande att det behövs lyftas fram ytterligare?
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2011-01-19 17:14
Skulle Skola & Arbete vara dem hopplösas motsvarighet till Hobby & Fritid?
Producent

2011-01-22 15:10
läxhjälp och sånt är ju ändå inte tillåtet, och frågor om skolor och sånt får man ju ändå om man går in på skolans sida osv osv osv. känns som ett onödigt forum.
Moderator

2011-01-24 18:56
Jag tycker absolut inte att whoa behöver ett sådant forum, om nu folk behöver läxhjälp eller rent av någon som gör dina hemuppgifter i matte, fysik osv så kan ni regga er på flashback, gjorde det någon gång back in the days med några fysikuppgifter ;)
//TW