I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Forumsförslag: Videobattles

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2011-01-07 14:46

Forumsförslag: Videobattles

Hejsan.

Jag tänkte skriva detta till någon ansvarig för Whoa, men någonstans kände jag lite att det kanske är vettigare att göra en tråd om det för allmän beskådan, så, här är min tanke:

Ett eget forum för battles. Alltså, "videobattles" (O-Zone, Basementality, övriga battle events, streetfreestyles och streetbattles (om det sistnämnda nu öht existerar) ).

Lite funderingar:
- Personligen tycker jag att det är övergrötigt med alla battles i "Sv. Audio & Video", det tar mycket "forumstrådplatser" i forumlistan och (åtminstone) jag missar lätt sådant jag skulle intressera mig för.
- Att försöka smocka in alla battles från ett event i en och samma tråd skulle leda till en mer lättöverskådlig forumlista (dock medför det istället att dessa "eventtrådar" blir övergrötiga (~40 pers diskuterar ~5/10 battles i 1 eventtråd = som gjort för kaos och förvirring) ).

Det var det jag kunde komma på just nu iallafall.

Varför borde en uppdelning ske?
Varför borde inte en uppdelning ske?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.