I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Youtube Kanalen baramuzik!

Whoa Community - Allmänt om whoa

2011-03-11 01:46

Youtube Kanalen baramuzik!

Bara jag som inte vågar lägga upp någonting längre " Enbart för whoa! För då kommer nån snubbe in och snor allting direkt. vet inte vem men, Och slänger upp på sin youtube. Det kan vara allt från omastrade låtar och tester" som i mitt fall" till färdiga projekt. Sen när man skriver i låtarna och allting så tar han bort kommentarerna och låtsas som det regnar. kan inte Whoa. eller någon försöker lista ut vem denna Tjyven är och försöka göra något? Trodde de ska vara kul och lägga upp på whoa för kommentarer och lyssning utan att hela världen hör de.

I mitt fall var det den här
http://www.youtube.com/watch?v=jdHo3BPwFGY&feature=feedu
Som skulle vara med på en ep och den är inte heller färdig mixad och mastrad

Tror inte jag är ensam.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-11 01:47
kan tillägga att han la upp låten bara några minuter efter jag släppt den här.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-11 09:50
varför skickar du låten till han då om den låten inte är klar

2011-03-11 11:33
Baramuzik är Esco.

2011-03-11 16:23
Han är ju helt efterbliven. Idiotjävel.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Redaktionschef

2011-03-12 15:39
Vi kan inte göra nåt. Det du kan göra är att aldrig släppa ifrån dig ofärdiga grejer samt, som du gör, på egen hand försöka få honom att ta ned grejerna (går säkert att kontakta youtube också, gör det).
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2011-03-12 23:16
varför skickar du låten till han då om den låten inte är klar

Vad menar du?

Han är ju helt efterbliven. Idiotjävel.

Jag eller han?

Vi kan inte göra nåt. Det du kan göra är att aldrig släppa ifrån dig ofärdiga grejer samt, som du gör, på egen hand försöka få honom att ta ned grejerna (går säkert att kontakta youtube också, gör det).

Det är omöjligt att få tag i youtube faktiskt

2011-03-12 23:44

även om de är en färdig låt så vill man ju ha den på sidan egen youtube kanal. denna snubbe rippar ju private videos av mig och sånt med. känns som en riktig stalker. bara kolla kommentarerna på länken jag la upp.

Så de är Esco?

2011-03-12 23:57
Som Oracle säger så kan vi inte göra så mycket vad det gäller det som finns på YouTube, men när ni hittar hans omregg här är det bara att säga till så åker han ut snabbare.

Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2011-03-13 00:25
Yes det är Esco. Han laddade även ner musikvideon Shazaam - Vem som helst och laddade upp den på sin kanal men inte fan ville han radera den fastän både Critical och Shaz både kommenterade klippet flera gånger och skrev på hans profil.

2011-03-13 03:04
så folk lider med mig alltså.

2011-03-13 03:09
vilken sjuk mänska!
Producent

2011-03-13 10:29
Det är bra text på låten.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-03-19 02:04
Vi har bannat omregg av den här snubben i ett tag nu. Angående vad han gör på youtube så kan vi inte göra mycket som sagt. Han är dock absolut inte välkommen här och så fort vi ser ett klart omregg så blir han bannad, så se till att ni rapporterar suspekta omregg, skicka gärna meddelande till oss Admins om ni ser något också!

Kontakta youtube, eller kanske t.o.m. nån form av copyright-byrå, vad det nu kan vara, men det borde ju finnas någon form av det i Sverige man kan vända sig till. Alla som blivit drabbade av att han snott videos borde också snacka ihop sig, ju fler personer desto större röst har man.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Moderator

2011-03-19 10:55
Som dom andra säger har vi hittat ett flertal omregg på honom som åkt ut gång efter gång. Har ju varit häxjakt efter denna gubben tidigare. Men det är väl som Gogaku säger, ju fler som kontaktar youtube angående detta, eller går ihop tillsammans mot honom kan ju hjälpa.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2011-03-20 07:15
Så ni har alltså fått flera klagomål.! Hur kontakta man youtube? har sökt igenom hemsidan till faq och allting men det finns ingen kontakt så hur gör man!? Om man måste flagga använadern eller något kan det inte vara möjligt att lägga upp denna som topp i varje forum så folk kan se. annars lär det inte bli något av tror jag.
Producent

2011-03-20 13:27
googla på "contact youtube" en gång :) hihi

2011-03-24 04:06
Konstigt
Du har förföljt mig nu en längre tid och jag tror inte längre du är min vän,

Sen Admins som sett klippet jag länka så har han tagigt bort kommentarerna,
Förstår att det inte finns något att göra. Synd att man inte längre kan lägga ut något. även om de är färdiga låtar, För om man är okänd så kommer låtarna följa dig hela livet även om du blir känd eller inte tragiskt nog. Synd att de finns folk som inte respekterar ditt och mitt

2011-04-26 16:28
hatar honom.

2011-04-28 00:03
Men buhubuhu! Skyll dig själv, Nelione!
The most important single central fact about a free market is that no exchange takes place unless both parties benefit.

2011-05-15 22:33
Är det den där mangemannen eller vad han hette för några år sedan?
mhm

2011-05-15 22:41
För att svara på mig själv så jo det är samma snubbe. Har även nickat cashflow har jag för mig.
mhm

2011-06-16 15:41
Nu verkar han vara tillbaka igen, med namnet smygtittare

2011-06-16 16:05
:D
Var försiktiga med vad ni lägger upp.. eller se till att branda saker, så att han gör reklam för er på samma gång. I ljufiler samt (videon) Ibland så orkar de inte göra nya videos.

Välkommen till internet .
 -? ? ? ? ? ?- {@[email protected]} -? ? ? ? ? ?-

2011-07-02 06:37
Haha, Jag spred hans låtar, hade över tusen visningar men han lacka ur för att jag spred dom så var "tvungen" och ta bort dom. Haha riktigt jävla fjantigt förfan. Folk är inte ens glada över att andra sprider deras låtar,osv. Då borde dom fan inte syssla med musik heller om dom inte? vill att folk ska sprida.
baramuzik 4 veckor sedan

Kan man skratta?

Efter många om och men så fick jag dit han en varning till och dom tar bort kontot.! Till alla så ni vet.

2011-07-03 08:13
Sweet, Nelione!
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.

2011-07-04 16:28
och varför tror du att han inte gör ett nytt/nya?
 -? ? ? ? ? ?- {@[email protected]} -? ? ? ? ? ?-

2011-07-21 03:48
Nya account? För han har gjort allt detta för att få sin egen musik att få visningar han heter esco bara söka. om mint annat så har jag stim och mint annat så anmälde jag mig hos stim och fick de bortaget direkt efter mycket om o men

2011-07-21 03:50
Men han har en varning så är de nån som känn sig obekväm och anmäler honom så åker hans konto bort nu. skrev dom till mig.
Producent

2011-07-27 08:06
Since 1984
@realgizlee // twitter

2011-07-31 23:43
Kollade in hans kanal, hur fan har han orkat lägga upp över 2000klipp?
Crazy boy