I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   
Manager

2011-05-22 06:24

Banna euphy

euphy
Igår 21:31

hej,
Jeg besøgte din profil på whoa.nu og se, hvad du placerer i der, og jeg believ vi kan komme til at kende hinanden, så i livet, vi modtager en vidunderlig mulighed, og det er at elske. Kærlighed kommer i mange former. Du elsker mennesker på forskellige måder og af forskellige årsager, alt efter hvordan de har rørt dit liv. Kærlighed er en meget kraftfuld ord og kan beskrive et væld af følelser, men dens vigtigste led bærer samme betydning. Som jeg sagde, jeg tror, ??vi kan, INTERESSEREDE kontakte mig på min mail-adresse til flere. ([email protected]) Jeg venter. Med venlig hilsen. Euphemia.


hello,
I visited your profile at whoa.nu and see what you place in there and i believ we can get to know each other, so in life, we receive a wonderful opportunity, and that is to love. Love comes in many forms. You love people in different ways and for different reasons, depending upon how they have touched your life. Love is a very powerful word and can describe a multitude of feelings, but its main context carries the same meaning. As i said, i believe we can, nterested contact me to my mail address for more. ([email protected]) i am waiting. Yours Faithfully. Euphemia.

Redline!