I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Ta det lite lugnt med CAPS tack"

Whoa Community - Allmänt om whoa

2011-10-07 17:05

"Ta det lite lugnt med CAPS tack"

Det kommer upp när jag ska starta en tråd i utländsk hiphop - audio
Jag har liksom inga caps förutom första bokstaven i varje ord. Tex. "Tech N9ne - Am I A Pshyco ft. B.o.b.", löjligt

2011-10-07 20:34
En ny grej har införts så att man inte kan posta rubriker med mer än ett ord innehållandes caps. Det är för att dra ner antalet trådar MED SÅNNA HÄR RUBRIKER.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Redaktionschef

2011-10-07 21:18
Funktionen kom idag och den är under utveckling. Rapportera gärna in exempel på där ni tycker det går till överdrift så ser vi över det. Självklart ska man kunna posta "Tech N9ne - Am I A Pshyco ft. B.o.b." ... det är HELA ORD med caps vi vill få bort.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Admin

2011-10-07 21:31
Det är lite betabuggigt nu. Det håller på och fixas nu as we speak. Ursäkta röran vi kodar om...

2011-10-08 01:41
Oracle skrev:
Funktionen kom idag och den är under utveckling. Rapportera gärna in exempel på där ni tycker det går till överdrift så ser vi över det. Självklart ska man kunna posta "Tech N9ne - Am I A Pshyco ft. B.o.b." ... det är HELA ORD med caps vi vill få bort.

Jag förstår det, jag skapar i princip sånna trådar flera gånger i veckan, det va därför jag gjorde denna tråden för att uppmärksamma detta
Redaktionschef

2011-10-10 19:49
Nu borde den funka bättre! Hojta om det strular.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!