I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur lägger jag upp mina youtube videos

Whoa Community - Allmänt om whoa

Rappare

2011-11-10 11:27

Hur lägger jag upp mina youtube videos

jag skulle vilja lägga upp min musik,hur bär jag mig åt

Starborn Stockholm

2011-11-10 11:55
Skaffa ett youtube-konto och följ anvisningarna. Finns ju riktiga miffon som lägger upp videos så vem som helst bör klara av det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-11-12 18:24
Om du menar hur du kan lägga upp youtube klipp här på whoa så gör du följande: Först laddar du upp klippet på youtube, sen när du kollar på själva klippet finns det en knapp som heter "share" under videonrutan. Klicka på den och kopiera länken som poppar upp, klistra in länken i ett whoa-inlägg, highlighta länken och tryck på knappen som heter "youtube" precis över inläggs-rutan, klicka på "posta inlägg" och sen är det klart :)
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2012-01-23 11:31
var finns anvisningarna?

vilken länk använder man när man postar soundcloud, embed code eller den vanliga?

highlighta?

P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-23 16:11
PeteSweet skrev:
var finns anvisningarna?

vilken länk använder man när man postar soundcloud, embed code eller den vanliga?

highlighta?

P

Klicka dig runt på youtube så borde du hitta anvisningarna relativt simpelt.

Använd alltid vanliga länken, inte embed.

Highlight = Markera.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Redaktionschef

2012-01-24 07:37
Precis... alltså:

http://youtu.be/iT9SMyHI0F4

http://soundcloud.com/whoacommunity/whoacast-del-1-12-1-battles

Markera länken och klicka på knappen, posta sedan inlägget = klart!
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!