Jag tycker att denna tråd förtjänar en upp då aktiviteten i Whoas hjärta, lyricismforumet är så beklämmande låg. Till att börja med tycker jag att en moderator för forumet vore på plats för att undvika överdrivet uppande, vilket är ett problem just nu. Kommentarflödet är otroligt lågt vilket resulterar i att folk som förtjänar många kommentarer max får fem stycken på sina texter och de som inte är bra får noll, vilket resulterar i att de uppar sina trådar 4000 gånger. Till råga på detta finns det knappt några aktiva lyricister längre, vi är liksom på vår höjd en 4 - 5 snubbar som skriver. Jag tror, liksom metastrof, att veckans guldkorn borde återinföras så att dels folk blir motiverade till att skriva, men också att de många guldkorn som faktiskt finns där än idag får den hype som de förtjänar. Så till er admins här på whoa, snälla, snälla ta tag i detta om ni inte vill se det redan döende lyricismforumet bli helt utrotat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.