I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2012-03-22 16:39

Något fel?

Hej

tänkte kolla om det bara är jag som får upp detta?

Där blev något fel.
Förmodligen är det något som går över snart eller så är något helt enkelt sönder. Om forumen fungerar får du hemskt gärna rapportera detta i Allmänt om whoa. Om inget funkar alls så jobbar vi förmodligen på problemet medans du läser det här.

Det tar ett tag innan jag kan logga in men sen så är ju mitt internet helt konstigt också

Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
Moderator

2012-03-22 18:55
Det där händer för mig också ibland. Jag brukar vänta en liten stund eller uppdatera sidan så funkar det sen.
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Admin

2012-03-31 14:21
nali: Ibland händer detta tyvärr. Oftast i samband med att blogginlägg kommer upp med tecken som inte gamla sidan kan synca med wordpress. Men vi brukar åtgärda det snabbt.

Redaktionschef

2012-03-31 16:48
Inom kort kommer vi ändra om lite på startsidan, och i samband med det kommer förmodligen dessa problem vara lösta.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Rappare

2012-03-31 17:12
Om det inte går att logga in från förstasidan så kan det funka att gå in i valfri forumdel och logga in därifrån. Det har funkat för mig flera gånger.