I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ta bort poltik-forumet?

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2012-08-14 12:17

Ta bort poltik-forumet?


Jag funderar på om politik-forumet borde tas bort, så får de med främlings-fientligla åsikter diskutera sådana saker på andra forum. Att förvänta er att andra ska sitta och anmäla varandra hela tiden kommer aldrig hända. Vill ni ha ett forum fritt från främlingsfientlighet så får ni börja ha lite bättre koll, eller så tycker jag inte det fungerar att diskutera politik här.

Om ni ändå väljer att ha kvar det:
Angåene Clark/ Ritter som visade sig vara samma person. Hans inlägg i politik-forumen är extremt provocerande och uppbyggda för att skapa okonstruktiva diskussioner. Jag har flera gånger sagt till om att hans inlägg borde tas bort, utan att ens fått något svar. Om ni inte har dem kvar där för att se till att banna eller varna de användare som fortfarande diskuterar på ett invandrar-fientligt sätt, så ser jag ingen anledning att inte ta bort dem.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.