I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kan vem som helst registrera sig, även om d har andra motiv än hiphop?

Whoa Community - Allmänt om whoa

   

2013-04-02 14:16

Kan vem som helst registrera sig, även om d har andra motiv än hiphop?

Efter en ganska lång och uttröttade diskussion med DiggeriDoo så har jag börjat fundera på om man verkligen kan vara medlem på whoa, med den enda anledningen att vilja predika sin tro här. Jag vet att vi har regler för främlingsfientlighet, men hur står det till med personer som registerar sig för andra anledningar än hiphop?

DiggeriDoo har väldigt tydligt sagt att han bara hänger på denna sidan eftersom han hoppas på att någon ska ta till sig Islams läror. Han lyssnar inte ens på musik och är desto mindre intresserad av hiphop.

För mig har det börjat kännas väldigt fel. Registerar man sig på denna sidan så ska det vara för att man har ett intresse för hiphop eller åtminstone har någon koppling till den musiken och kulturen. Jag tycker DiggeriDoo ska få en varning, och om hans enda agenda fortsätter att vara att predika, bli bannad.

Vad tycker ni?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.