I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Önskemål vid inloggning

Whoa Community - Allmänt om whoa

2013-04-03 16:04

Önskemål vid inloggning

Jag har märkt att när man loggar in här så kommer man till förstasidan. Jag skulle önska att man kom till den sida/forum man var på innan man loggade in.

Detta är iof inget större problem. Men det kanske går att åtgärda lätt.

Jag surfar via mobilen om det gör någon skillnad.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2013-04-13 04:31
Ändra tillbaka som det var förut att man inte "timade ut" efter 10 minuter istället.. =/
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.
DJ

2013-04-13 12:24
Ändra hela layouten!!! det är 2013 !!!!!

Redaktionen

2013-04-13 18:14
Fiyah
Vet inte hur meckigt det är men tror tyvärr inte det är aktuellt att ändra. Whoa är ju inte vinstdrivande så Stuck och Howser har andra saker dom måste prioritera. Men om det är många som tycker att det vore en väldigt bra grej så kanske man kan ta upp det för diskussion. Det kanske är väldigt basic.

Simba
Är det verkligen så? Känns som att jag loggar in en gång om dagen typ. Kanske två om jag inte suttit vid datorn på vääldigt länge. Har dock gjort ett plugin som som loggar in automatiskt (om du kör chrome och har autofill för användarnamn och lösen).
http://www.danielmeyer.se/annat/whoa/AutoLoginWhoa.user.js (du måste nog ladda ner den för att det ska fungera). Det ända det gör är att automatiskt trycka på login när startsidan laddat klart.

jayyer365
Well, även år 2013 kostar det tid eller pengar att styra en ny layout. Men ja, den är i behov av en uppstyrning och toppmenyn är under konstruktion.
Moderator - Som en lokalvårdare, fast i cyberrymden..
http://www.martypatches.com
http://www.danielmeyer.se
Redaktionschef

2013-04-14 23:22
Simba> Låter som sagt lite skumt. Jag kickas aldrig ut och jag kör firefox, safari och explorer parallellt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2013-04-15 19:02
Det är ju inget som behöver någon jätteprioritet, men om det är lätt fixat så skulle det vara en trevlig sak.

Layouten behöver inte ändras, whoa är klassiskt.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-05-02 18:38
Oracle P29

Kör firefox, senaste version och har aldrig varit inloggad om jag lämnar whoa öppet över natten.. =/ Förr kunde man ju åka på semester i ett par veckor, kom hem och whoa var inloggat.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.
Admin

2013-05-22 14:18
Simba: Den tiden är förbi :) Men skulle nog säga att det går rätt bra att idla på Whoa fortfarande.