I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur fungerar det här med "populära trådar"?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2013-04-25 11:47

Hur fungerar det här med "populära trådar"?

Jag har lagt märke till att vissa trådar under vissa kategorier väldigt snabbt hamnar under "populära trådar" fastän bara några stycken har kommenterat, medan de krävs många fler kommentarer under andra kategorier för att tråden ska hamna där. Varför har ni ett sådant system? Bara nyfiken.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Moderator

2013-04-25 14:19
Jag har också funderat över det och kommit fram till att det nog rör sig om trådar folk tittat mycket i snarare än trådar folk skrivit mycket i.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2013-04-25 17:51
Aha! That make sense!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2013-05-22 14:11
Som kaptenen säger.