I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

DJ

2013-05-03 22:22

Whoa chatt

Sitter i min ensamhet o kollar igenom inlägg på Whoa och då slår det mej,,
skulle vart så jävla nice med en chatt här, hade varit kul tex nu o snacka hiphop med cats n dogs online ,,

Skulle detta gå att förverkliga o vad tycker ni ???

Fan vinner jag pengar ska jag donera en rejäl portion till den här sidan,,

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2013-05-03 22:59
Vi testade i höstas. Det gick inget vidare bra.

Men det är bara att sätta upp en om du själv orkar.

Redaktionschef

2013-05-04 14:06
Vi har lagt ned tanken på en officiell Whoa-chatt (det fanns rätt länge) då det är för mycket jobb utifrån de regler och värderingar vi vill ska gälla i en sådan. Det kräver att det sitter ett par personer som är online hela tiden och slänger ut folk som inte sköter sig.

Inofficiella Whoa-chattar (dvs chattrum med folk från Whoa) finns det ju dock inget hinder att starta igång själv.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2013-05-04 15:44
som dede sa, jag skrev ett forum förut för att starta en chatt. Men det blev så dålig stämning där och folket som var där typ "gaddade" ihop sig och det blev massa missförstånd och dålig attityd.

Självklart kan du göra som oracle säger testa göra det på nytt men det är typ dömt att misslyckas från de jag gjorde i höstas.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2013-05-04 15:57
fast om man modererar hårdare och kastar ut dumhuvuden vilket ni totally inte gjorde i er försökschat så är det verkligen inte "dömt att misslyckas", kräver bara lite mer engagemang.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2013-05-05 00:36
Sätt upp en kickstarter.com du sätter en summa som du vill ha och förklarar varför, du har sedan 30 dagar på dig att fixa cashen om du lyckas få de pengarna du frågar efter får du behålla dem :) *'men om du inte lyckas.. så tar kickstarter pengarna.. och de vill du juh inte.
Så du får pumpa ut reklam och vilka som skulle kunna koda detta åt dig. Lägga upp ideförslag på hur denna chatten skall funka och vilka funktioner den ska ha. Musik spelare etc. Reklamen står du för själv oxå. Du får fråga här på whoa och facebook och andra hip hop siter, musik forum, aftonbladet chatten de e bara spamma :).
Go go !
 -? ? ? ? ? ?- [email protected]_@} -? ? ? ? ? ?-
Admin

2013-05-10 21:04
Misery_chick: Och det är tyvärr ingenting som vi admins och moderatorer har möjlighet att göra idag då vi har heltidsjobb osv. Gymnasietiden med mIRC är long gone. Facebook-grupper är en riktigt bra start :)

2013-05-11 08:57
mfs P27

nejnej det menade jag inte heller, mitt inlägg var totally inte riktat till whoa/admins/mods
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2013-05-11 10:48
Är det verkligen folk som sitter och förstör och spammar i en chat? Behövs det ens vara övervakat av en moderator? Nu vet jag iofs inte hur det såg ut i höstas.
Can't break necks in boxes
Producent

2013-05-11 10:55
Det såg förjävligt ut i höstas!
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2013-05-11 18:55
Jag gjorde en /r/ istället.

Så jävla 2013, ge mig dina donationer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.