I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Funktion för att kunna skicka över låtar genom PM?

Whoa Community - Allmänt om whoa

2013-08-29 13:20

Funktion för att kunna skicka över låtar genom PM?

Kanske lite mycket begärt, men det är så himla mycket enklare att kunna skicka över ett beat/accapella/låt direkt via PM istället för att hålla på med mail eller speedyshare om man tex vill samarbeta med någon.

Bara en önskan och jag förstår om det är svårt att fixa!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Redaktionschef

2013-09-07 19:53
Tar väl typ max 1 minut att ladda upp en ljudfil på sprend.se idag? Jag förstår din tanke, och visst vore det bekvämt, men med tanke på kostnaden för serverplats plus tiden det tar att koda det, så känns det rätt avlägset. Dessutom blir det lite problematiskt kring det här med rättigheter osv.

Som du/ni vet lägger stuck och howser begränsat antal timmar per år på nya funktioner (tiden som läggs går mest till underhåll) så då hade jag hellre sett t.ex. en like-funkton i forumen.

Inget fel att önska dock :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2013-09-08 17:19
Aha. Synd. Jag misstänkte nästan det. Jag har alltid problem att lägga upp filer på sådana sidor, så då får man väl fortsätta skicka på mailen då!

Tack för svar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-09-22 09:33
Dropbox. Lägg låten i Public-mappen och sen högerklicka -> Copy public link och länka i PM:et.

2013-09-22 11:01
Jag har dropbox. Den tar så jävla lång tid för mig att ladda upp bara.