I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dags att summera och göra topp 100-lista kanske?

Whoa Community - Allmänt om whoa

Producent

2013-10-25 18:04

Folk kan ju posta tips i tråden vettja så kanske admins kan sammanställa, rösta eller ngt och köra den som krönika i bloggen, :)

Snackar såklart om most memorable moments lista eller något i den stilen.

Kontroversiella användare, trådar, beefs, tävlingar, skandaler, memes, avslöjanden, genombrott, ja vad fan som helst egentligen som är minnesvärt.

Självklart så bör det ju inte vara en lista fylld med hån mot enskilda personer eller liknande men ni fattar nog.

//Paz

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.

2013-10-25 18:10
Det finns redan en nystartad tråd om minnen i blandat-forumet, men man kanske kan kombinera ihop dessa på nått sätt? Folk har säkert ett stort behov av att prata minnen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-10-25 18:48
fast e väl skillnad på topp 100-lista och "vad minns du från whoa"?.. eller?

2013-10-25 18:52
hmm... jo det är det kanske :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2013-10-25 18:59
jag skulle också vilja se topplistan btw =)

2013-10-25 19:34
börjar bra

skevar direkt
Det finns redan en nystartad tråd om minnen

smartass kommer in
fast e väl skillnad

"sätter sig i båten"
hmm... jo

back on trak!

classic whoa :)

bästa tråden någonsin; Ikea-tråden om ikea som en religion. för jävla bra!
jag orkar verkligen inte leta upp den men den måste ligga i katakomberna någonstans och jäsa :)
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-10-26 00:07
Blweria

jag älskar att du går in för att störa dig på i princip allt jag skriver nuförtiden. Ja tolkar det som att du saknar mig, men har lite svårt för att säga det rakt ut.

2013-10-26 10:56
Producent

2013-10-26 15:38
Apbilden, svettet och den där snubben som dök upp i riddarrustning för att slåss eller vad fan det nu var, haha, är ju några snabba förslag på trådar iaf som hör hemma på en topp 100.

2013-10-26 16:16
haha, styr en bildjävel på riddarn! om det inte går så kommer jag gråta och kanske ta på mig själv samtidigt...

-Mark Twain
Producent

2013-10-26 16:36
Fan, det är synd att det är så många sjuka och roliga grejer som skett men som man bara har små minnesfragment kvar av, haha..

Fan vad kul när jag och hmm.. Fegon eller Komik tror jag det var, minns inte säkert, trollade massa folk med nån silverfisktråd, haha.. Vi samlade på silverfiskar och köpte dem för hundratals kronor stycket beroende på hur söta de var och om det var en speciell art osv blah blah. Gav dem namn, sydde små mikrokläder åt dem osv, haha.. Ljög så jävligt att folk till slut trodde att det var en grej på riktigt och började leta silverfiskar i hemmet, :D
Producent

2013-10-26 16:39
En punkt på listan måste ju vara den där internationella satsningen som floppade totalt, hehe..
Admin

2013-10-26 16:46
Blweria skrev:
börjar bra

skevar direkt
Det finns redan en nystartad tråd om minnen

smartass kommer in
fast e väl skillnad

"sätter sig i båten"
hmm... jo

back on trak!

classic whoa :)

bästa tråden någonsin; Ikea-tråden om ikea som en religion. för jävla bra!
jag orkar verkligen inte leta upp den men den måste ligga i katakomberna någonstans och jäsa :)

Haha, spot on!

Svårt med en sån lista. Så mycket man glömt, får väl fundera lite. Svettet, gangtapes, kanske diverse bråk, sportforumet som var ett de bästa forumen öht att diskutera sport i ett tag, whoaträffar...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Producent

2013-10-26 16:48

2013-10-26 17:52
Haha, spot on!

tanken är tagen från någon användare som gjorde det så sjukt snyggt med hur många användare som gjorde si och så i, generellt sett, alla trådar.
helt underbar analys!

om någon hittar den så platsar den analysen lätt på topp 100.

sofia, när jag för en gång skulle inte ska gnäbba så suger du åt dig...men jag ville visa ett whoa-fenomen som du blev en kugge i. hoppas du nu kan se det med nya ögon och kanske lé.

-Mark Twain
Manager

2013-10-27 04:59
Wow. Fick precis en kraftig deja vu av Blwerias första inlägg. Visste att du skulle börja jiddra om IKEA innan jag läste det.

Jag gillar inte vad jag såg efter det dock.

Redline!

2013-10-27 07:42
sofia, när jag för en gång skulle inte ska gnäbba så suger du åt dig...men jag ville visa ett whoa-fenomen som du blev en kugge i. hoppas du nu kan se det med nya ögon och kanske lé.

Jag småskrattar alltid när jag läser dina inlägg :P

2013-10-27 08:57
Rävtråden! Brukar dra upp den lite då och då, för att få garva lite :D
"If I had a heart, it might be breaking right now"
- Dexter Morgan

2013-10-27 12:33
Visste att du skulle börja jiddra om IKEA innan jag läste det.

quieres en tampong kanske?

-Mark Twain
Manager

2013-10-27 13:31
Jag Googlade quieres. Fick det här:

Informal second-person singular (tú) present indicative form of querer.

Jag vet inte vad du frågar.
Redline!

2013-10-27 13:54
Quieres: "Vill du ha" på spanska.

2013-10-27 14:10
många av de gamla guldgrejerna är ju borta tyvärr, typ dödsdödarknappen
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2013-10-27 14:13
varför googlar man på engelska när man inte kan språket :)

-Mark Twain

2013-10-27 18:00
jag vet att jag är sjukt barnslig, men den här tråden av Emil_brikha om varför man väger mer när man har bajsat tyckte jag var sjukt rolig då det begav sig.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>

2013-10-27 19:48
den där snubben som tände på ormar?
Manager

2013-10-28 06:55
varför googlar man på engelska när man inte kan språket :)

Ok. "Informellt andra person singularis (TU) presens indikativ form av querer."

Fortfarande ingen aning. Wiki sa att det var ett verb. Men jag vet inte vad ett verb är.

Hursom, Sofia är snäll ibland. Varför skulle jag vilja ha en tampong? Är tamponger bra mot deja vu?
Redline!

2013-10-28 08:32
Octagon

Jag är snäll den mesta tiden, du har bara glömt bort att jag är det.
Manager

2013-10-28 08:35
Nä, det är du inte.
Redline!

2013-10-28 08:41
en0rm

haha, tenfingers
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2013-10-28 08:49
Dr.Octagon skrev:
Nä, det är du inte.

Jag har förstått att du inte tycker det.
Manager

2013-10-28 08:53
Lite synd att whoa lägger ner. Hade vi fått ett år till på oss hade vi nog gift oss. Fast å andra sidan hade det nog slutat med att du kvävde mig i min sömn eller nåt.
Redline!

2013-10-28 08:59
Hahaha.. jag tror det hade varit en större risk att jag hade kvävt din frihet. Jag kan inte ens gå rakt emot duvor eftersom jag tycker man ska respektera dem. Det enda jag kväver är myggor ;)
Manager

2013-10-28 09:05
Du hade lärt dig att hata mig till den grad att mord hade varit enda utvägen. Jag lovar.
Redline!

2013-10-28 09:14
Hahaha.... Eller så hade vi båda börjat hata varandra så mycket att vi ständigt sprang efter varandra med pistoler, men av någon anledning så får jag för mig att du hade gått igång på det :P
Manager

2013-10-28 09:18
Tro mig, du hade jagat mig. Jag hade nog skrattat och sprungit bara.
Och ja, jag hade gått igång på det.
Redline!

2013-10-28 10:16
nej, en liten flicka behöver tamponger när hon blöder. jag ser dig som en liten flicka octagon som gnäller. that´s all.

bleed in pz!

-Mark Twain
Manager

2013-10-28 10:23
Gnäller? Jag fick en deja vu. Alltså en riktig. Och mina deja vus brukar sluta rätt illa. Jag ser typ längre fram i tiden och ja, det är aldrig vackert.

Men om du menar överlag, ja då kanske du har rätt. Jag är rätt gnällig, beroende på mitt humör. Men i det här fallet gnällde jag inte.
Redline!

2013-10-28 10:44
Du verkar uppriktigt rädd för mig, så jag vetefan om du hade skrattat. Men du kan vara lugn. Jag är rätt klumpig av mig så jag hade antagligen skjutit mig själv i foten och förblött. En bra komedi.
Manager

2013-10-28 12:01
Jag skrattar när jag är rädd.

En gjord komedi.
Redline!

2013-10-29 05:51
oh well...

då ska du ha en rejäl ursäkt!

ang ikea så har jag lyft fram den förr. och jag tror jag är den enda som gjort det(jag kanske är den enda som diggade den tråden)
så kanske finns det en minnesbild som kan förklara varför en
deja vu
gjorde sig kännbar

-Mark Twain
Manager

2013-10-29 07:03
Jag insåg att det ser ut som att jag dissar dig.

Hursom, då måste ditt inlägg sett likadant ut. Alltså med massa citeringar innan IKEA kommer på tal. Kan vara så.
Redline!

2013-10-29 07:09
jag har en förmåga att hugga för snabbt ibland...sry about that. lite pinsamt ibland.

nja, asså, jag vet bara att jag har velat uppmärksamma den tråden förr. hur har jag ingen aning om.
jag har ju egentligen inte ens ett minne av mitt egna minne men ibland kan jag ha en känsla av att jag minns, som i det här fallet.

har för övrigt sökt efter ikeaismen, som var trådens kärna. men utan lycka.

tycker tråden var så skön. det var en paralell till någon islamtråd/religionstråd.

-Mark Twain
Manager

2013-10-29 07:19
Det hade varit mer pinsamt om du högg mig på riktigt.

Jag litar mer på ditt minne än mitt.
Redline!
Rappare

2013-10-29 12:18
Inte för att whoa har någon framtid, men denna tråden kom ju långt :P
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Producent

2013-10-31 23:26
Haha, nää.. Men jag misstänker att:

1. Det till att börja inte finns särskilt många äkta whoa OG's kvar här.

2. De som finns kanske inte minns!

En grej värd att kanske vara med längre ned på listan är den bittra och långtgående striden mellan sexforums-falangen som länge fanns här och alla andra. Fan vad det diskuterades och käbblades om denna fråga, fattade aldrig varför det var så oerhört viktigt för några, :)

//Paz
Admin

2013-11-01 03:24
Fanns ju en matforumsfalang också.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2013-11-01 11:18
gud va militant med falanger...

-Mark Twain

2013-11-14 08:56
Måste slänga in ett (troligen) absolut sista inlägg här på Whoa, förutsatt att ni planerar att dra upp en topp 100-lista:

- Eminem-hysterin/spammen som jag och blizzak satte i verk en period, där folk gick bananas över detta! :D Kommer dock inte ihåg om det var på SvU eller på Whoa...nån annan kanske kan fill in the blanks?

Såja, I'm f-in out...Peace!