Dexter *spoilers*
Har hittat den perfekta serien för mig, helt sjukt bra. I kort så handlar det om dexter som jobbar åt polisen för att ta fast mördare samtidigt som han lever ett dubbel liv som seriemördare. Brutalt, rolig, spännande och snygg som fan.TV.COM Based on Jeff Lindsay's novel "Darkly Dreaming Dexter," this new crime thriller tells the story of a strange man named Dexter Morgan. Once an abused and abandoned child, Dexter is now a successful forensics pathologist...but lurking just beneath his charismatic personality is a terrible truth. Dexter has corralled his innate homicidal urges into a closely guarded second career: He hunts down and brutally murders those vicious criminals who have managed to avoid the clutches of the law. Bara introt är en fröjd för ögat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mm såg de första minuterna bara för att kolla om det verkade lovande, och det gör det verkligen. ska nog börja följa det.. hur många avsnitt har gått ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ligger på 5-6 nu, har fram till 5 och har inte kollat mer.
låter väldigt underligt men samtidigt underhållande.. tack för tipset!
blubb Nås förtillfället bara via internet.
Riktigt bra serie, älskar de inre monologerna, märks att den ligger på showtime med.
bästa nya serien efter heroes
!!!
Kan inte göra annat än att ryggdunka trådskaparen (och alla andra som sett serien). Riktigt bra och nyskapande! Och att det är en hel de folk från Oz casten gör inte saken sämre. Cyril Oriley Dr. Nathan Moralez Moses Its all good.
De är fan all good.
Jag föredrar Dexter's laboratorium
Jävligt bra serie faktiskt, ser fram emot måndan. Diggar honom mer i den här rollen än den han hade i "Six Feet Under". Stör mig dock lite på hans syrra.
typ.
caupolican P25 Bra serie det också iofs.
calma Jo syrran är rätt hetsig och passar inte in riktigt.
Trodde du menade Dexters Labratorium :(
AayFukYuuuu :@
Ruskigt bra serie, har redan fått grönt ljus för en 2a säsong :)
Mycket underhållande och bra serie.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Litar på er nu.. Tankar alla.
Aldrig mer....
BUMP! Börjat se på serien nu, är på avsnitt 7. Lite spännande nu.
Riktigt bra serie, jag blir typ till mig när jag ser den.
Hört både bra och dåligt om den! Ska kolla in själv!!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Jo syrran är rätt hetsig och passar inte in riktigt. Dee dee kan vara ganska jobbig ja.
Det är mys och det är härligt, senaste avsnittet var skit nice.
hans syrra är för het för att man ska kunna störa sig på henne
ett stort tack till Empire för tipset om serien, har sett avsnitt 1-4 igår och 5-8 ikväll, blir de senaste snart... Hur ofta ändrar dom introt egentligen? verkar som om de bygger på den lite då och då, jävligt snyggt sådant..
Syrran är skitäcklig och skitjobbig, förmodligen som person också. Ska mörda henne om jag ser henne
hehehe ja jag missade denna tråden å min e död men det spelar ju ingen roll, så länge folk reklamerar skiten så är det bra! dexter är riktigt skön alltså! - - - läser du det här är du förmodligen medveten om att en spoiler är på väg, har du inte sett fram till avsnitt nummer 6 eller mer var vänlig sluta läsa! - så, börjar Dexter få känslor? jag menar han vaknar upp å efter mardrömmen å grejjer.. har han alltid haft nån form av känslor? är det bara brist på empati och sympati han lider av? eller kan han aldrig känna sig glad eller lycklig alls? uppenbarligen så känner han ju iaf sig Tillfredsställd till och från.. som när han får sina blod droppar osv.. skumt äre iaf - yeah well ska väll checka 7an tror jag de är lite senare!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
Oooh.. Fler dexterlovers. Jag stendiggar den här serien alltså. Riktigt skön mix av karaktärer. Alla är skruvade på ett eller annat vis. Syrran hatar jag verkligen fast man är ju på hennes sida ändå vad gäller La Guerta.
haha hatar alla hans syrra förutom jag eller? :)
ja, du har fan konstig smak alltså :(
Nej syrran är ju skitskön, skitkaxig med skitsnygga ben. Whats not to like liksom?
Syrran är äcklig, ful, jobbig och jag hoppas att Le Guerta skjuter henne i skallen så att hon försvinner ur serien för gott.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
bra serie, klart sevärd, härligt att se massa gamla OZ fejjor i samma serie igen
Terrorists your game is through, cause now you'll have to answer to. AMERICAAA FUCK YEAH!!
påstår ni att syrran är ful så är ni ju fan helt jävla brända...inte ens öppet för smakfrågor. att inte tycka att hon är superhet är en sak, att påstå att hon är ful är bara helt jävla blåst!
Yes, yes och yes vilket bra slut det var på sjunde avsnittet!
Demento: Frågan är hur man inte kan tycka hon är ful. Jag menar, kolla på henne? Fyfan.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin
[spoiler] [spoiler] .... pusherman.. mm tänkte åt det hållet oxå. känns nästan som att den kommer lsuta med att han blir en "normal" dude, ogifter sig eller nåt.... eller så vill dem bara oss få tro att d e så... vi får se vidare helt enkelt.. ägig serie är det iaf! powpow!
~~~War, Hate & Confusion~~~
har snart sett klar avsnitt 10, rudy har hittat sitt nästa offer
SPOILER för dom som inte sett avsnitt 10 så sjukt jävla bra avsnitt!! 10 alltså, det blir bara bättre och bättre. hotellrummet var ju spårat, hoppas man får reda på mer om den där "flashbacken" som dexter fick. Nu börjar man ju fatta varför han är som han är
SpoilerRemix , man fick ju höra att det var hans morsa iaf som dödades!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Oja oja, riktigt grym
Dexter is the shit...ta bara en sån sak som musiken, nice. Syrran är ju aphet ju...man förstår ju varför hon är som hon är med en sådan bror. Spoiler Jag hajjar inte riktigt hur protesmannen skulle kunna passa in som ice truck killer...nu börjar det ju komma fram att det är han men hur känner han till Dex's förflutna? Btw. seriens ljuspunkt är lätt Rita...hot diggedy dayumn
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
blizzak P59 eeh...BÖRJAR komma fram? har du verkligen sett alla avsnitt? :)
Blizzak Jag hajjar inte riktigt hur protesmannen skulle kunna passa in som ice truck killer...nu börjar det ju komma fram att det är han men hur känner han till Dex's förflutna? Jag ar helt overtygad om att han ar Dexters riktiga bror.
Spliffen...ahh smart där, fast det e lite för lätt nästan
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Ja kanske, men hur skulle han annars ha sa mycket intim kunskap kring Dexters fall? Visst han kan ha gett sig fan pa det men varfor? Det kanns aldelles for latt att Rudy bara ar nagon random cpskadad psykopat som bestamt sig for att gora lite svart for Dexter. Lat saga att han har tagit reda pa all info i efterhand om Dexter. Alltsa kanske genom polisrapporter och betalat tjansteman el. whatever for att fa veta det han behover. Visst fullt mojligt men varfor ska han vara besatt av just Dexter? Och hur kommer det sig att Rudy ar minst lika skadad psykiskt/emotionellt som Dexter? Jag tror att det ar ett och samma svar pa de fragorna..
Med tanke pa att Dexters syster inte ar hans biologiska syster sa har du helt at helvete fel Pat. Tyvarr.
senaste va ju helt suveränt bra! börjar blir sjukt spännande nu!
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
Demento Skulle snarare tro att han med indirekt incest menade att dom inte visste om det, därför blev det indirekt incest. Enklast är väl att fråga pat p17 själv?