vart kan man komma över böckerna??
har läst att andra säsongen kommer i oktober
Sofia är en ärkeaktivist å i hjärtat en sann anarkist www.fittforcefive.wordpress.com
systemet?: NICE... vart står det? hoppas på en säsong till sen räcker det för sen blir serien kass...¨ oktober det e fan lååång tid!
enligt http://www.episodeworld.com/show/Dexter/season=2/english är det i oktober
Sofia är en ärkeaktivist å i hjärtat en sann anarkist www.fittforcefive.wordpress.com
Förutom Dex' är ju Masuka och Doakes lätt de skönaste karaktärerna.
STHLM GROOVE COLLECTIVE
bra serie, underhållande som bara den!
12.
bra serie överlag... löste problemet med icetruckkiller/rudy/bröderskapet ganska tidigt... men ändå... bra serie... spännande, svart humor... och en väääldigt sympatisk seriemördare.... han är ju rena gulleungen hela tiden... inte som hannibal som man håller på fast man äcklas av honom... dexter kan man hålla på å ändå tycka att det hade varit ganska najs å träffa han... han e ju asball!
Plöjde igenom alla avsnitt igår och idag. Den var ganska bra och det tog faktiskt så långt som till början av sista avslutat innan jag fattade att de var bröder så när han mindes tillbaka så var det ingen suprise direkt. Men bra skådespeleri och intensiv men aldrig för utdragen storytelling. Ser fram emot säsong 2.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
SHOWTIME’S ‘DEXTER’ TAKES A STAB AT SEASON TWO LOS ANGELES, CA (November 2, 2006) SHOWTIME has ordered a second season of its freshman drama DEXTER, starring Emmy- and Golden Globe-nominated actor Michael C. Hall (Six Feet Under), it was announced today by Robert Greenblatt, Showtime President of Entertainment. DEXTER premiered last month to widespread critical acclaim and ranks as SHOWTIMES top-rated series. Production is set to begin on 12 new episodes next spring and will premiere on SHOWTIME later in 2007. The series follows Dexter Morgan (Hall), an incredibly likeable forensics expert for the Miami Police Department who moonlights as a serial killer.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
:D Goooooooood news!
STHLM GROOVE COLLECTIVE
Hangaround
2007-04-19 23:10
Någon som vet när säsong 2 kommer?
sjuuuuuuuuuuuuuukt bra serie!
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Fett tung serie, när släpps nästa avsnitt s02e04 tror jag det är
vadå, har du hittat avsnitt tre i serie två?
Better active today than radioactive tomorrow
säsong två menade jag givetvis
Better active today than radioactive tomorrow
avsnitt tre sänds ju i USA idag så det blir till o kolla när man vaknar imorgon. Jag tycker inledningen har varit lite konstigt, tänker då främst på ritas uppförande.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
tycker också rita beter sig mysko och jag gillar det verkligen inte. Annars är det en tokbra start på säsongen.
Fan vad sega dom är på att ge upp sub till s2e03
Vi är överallt!
Fan va seg du är på att lära dig engelska :) Jag tyckte lösningen på grejen mellan dexter och doakes var lite töntig. Jag vill ju att någon ska komma på honom.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Förvånad man blir över sånna kommentarer, men jo seg är jag.
Vi är överallt!
Fan då. Bara han inte ligger med den där jobbiga 12 step-slynan. Tycker att han ska sätta dit henne för morden istället.
Nej lätt sex med sin sponsor, hon är ju ganska mycket hetare än rita iaf.
Skulle inte förvåna mig om det visar sig att hans support från AA är hans syster...
sponsorn är fett osexig och jobbig rita är lite tråkig men råhet
Moderator
2007-10-23 20:42
Tycker dexter saknar något litet, det känns så ofarligt denna gången på nått sätt. Han behöver nån att leva upp till : ) fortfarande hur sevärt som helst.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Jag håller med.. det är inte alls lika mörkt som förra säsongen även om den inte heller var så hemsk. Hoppas det bättrar på sig på den fronten.
The Dark Defender! Stalker of the night, his blade of vengeance turns wrong in right.
Jag är pök
Tyckte att slutet kändes lite muppigt även om det öppnar för en spännande fortsättning. Känns inte riktigt dexter att missa en sådan grej. Bara jag som inbillar mig att syrran och supercop ska börja knulla?
det med kamran va litte förutsigbart doc, men jag vill verkligen inte klaga på avsnittet. sjukt bra serie för övrigt.
<3
Aa det är hög kvalité som vanligt. Just nu kastas ju dock stackars Dexter verkligen mellan hopp och förtvivlan, haha. Nu verkar han ju snart kunna bli busted.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
men det är dexter, han kommer på en lösning.
<3
Står fast vid att han borde sätta dit sin sponsor för mordet. Hon döljer säkert nåt.
mh, ett bra avsnitt :) han hadde sex med sponsor'n och han dödade en kille, vad mer kan man önskasig? :)
<3
soft jag är trött på rita nu även om hon är fett het.. han klarar sig nog bättre utan.
Vilken jävla bitch hon är sponsorn!
sponsorn förstör serien, mycke tråki koppis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Senaste avsnittet var görbra, saker börjar hända och jag tror att han har en svår tid att börja hantera sina känslor.
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Såg nyss s02e08.. HELVETE va bra avsnitt! Things are in motion
Nån annan som stör sig på debra's jobbiga jävla emo stil? Känns ju som hon ska brista ut i gråt så fort hon öppnar munnen...... FTL
norado, men orka kolla dexter nästan direkt efter release :>
rainman haha håller med om det, hon är fett jävla jobbig.. skulle va så nice om hon hade dött på s1...
Orale!
oh fuck vad spännande!
klarar inte av det där avsnittet! helveteeeeee
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jespers: Vad menar du? Ska man följa något så ska man följa något, inte sitta och kolla på ett halvår gamla avsnitt på 6an, med reklam som avslöjar hela nästa avsnitt.
Jag blir lite trött på Doukes fan. Håller tummarna för att Dexter gör sig av med honom.