Vad attraheras ni av hos det motsatta (eller samma) könet?
I gotta admit it, I got a thing for... Äldre kvinnor Kvinnor med glasögon And, women med massa tatueringar. Idealet hade varit typ, Kat Von D ,fast med glasögon. Värsta med detta är att det räcker med att en kvinna har ett av dessa attributen, så blir jag fascinerad, även om tjejen i sig skulle vara typ en 5/10 så blir hon automatiskt baxigare i mina ögon. Värst är nog kanske detta med äldre kvinnor, med äldre menar jag 30-40, inte 60+ hehe. Räcker typ egentligen om tjejen är ett år äldre än mig, så blir jag hooked även där haha. Don't get me wrong, jag är inte ytlig hehe, alla tjejer jag har varit tillsammans har varit tvärt emot gällandes de "fetisch" jag har :P Cuz I'm still about the inside than looks. So Whoa, hit a niggah up and tell me what ya think is HOT!Love!
At the gates of Eternity...
tjejer: tatoos, piercings. jag gillar kat von d veru much också. tycker tjejer med 50-talstil är otroligt hett. dita von teese är den snyggaste kvinnan på jorden.
killar: rakade hiphopkillar är fresh, eller en dräggig spinkig rockkille med tatueringar. alla ska vara äldre, ofcourse.
electro F0 du beskrev nyss en random kille på whoa, det är väl inte speciellt extremt det där?
i get more pussy then panty!
Jag är totally hooked på långt hår. Inte bara för att det är praktiskt, utan för att det är så underbart att se en man med ett långt hårsvall.
My heart lives in my vagina.
Och, glömde tillägga. I tjejväg finns det bara en tjej för mig..
Audrey Kitching. Åh, denna vackra kvinna..
My heart lives in my vagina.
missar ni poängen med fetisher eller är ni väldigt "soft"?
confidence
det som talas om är ju inte ens fetisch, eftersom det är något man blir sexuellt upphetsad av som normalt inte klassas som sexuellt. uppfattade det mer som saker man fann attraktivt hos folk. en fetisch är ju t.ex latex, nylonstrumpor, kraftig övervikt m.m.
electro F0 är det absolut inte. han verkar onekligt bli sexuellt upphetsad utav det, plus att BC skriver,
alla tjejer jag har varit tillsammans har varit tvärt emot gällandes de "fetisch" jag har - vilket är det 3 första sakerna han skrev.
confidence jag uppfattar det som att han tycker det är attraktivt, inte att han blir sexuellt upphetsad när han ser en äldre kvinna/tjej med glasögon/tatuerad tjej. men det får väl han svara på.
Berätta om nån äldre kvinna som du fått på fall då medan jag funderar över mina böjelser.
det är väl det en fetisch är?
confidence fetischer är en sexuell fixering vid ett objekt som inte är genitalt eller vanligtvis sexuellt laddat. en stark dyrkan, alltså inte något man bara tycker är sexigt. en man/kvinna med en fetisch för nylonstrumpor blir sexuellt tillfredställd i närhet till materialet nylon utan att bli sexuellt stimulerad på annat sätt.
tycker stämmer bra in på BC's beskrivning. men det låter på dig som att man då inte kan få sexuell stimulans på annat håll endå om man nu har en fetisch.
confidence njä, så menar jag inte. kan mycket väl vara så, men jag är inte så insatt i ämnet så svaret på det vet jag inte.
monobrow and bingowings...
/Este G -In Yo Area
Jag håller med BC99 milfs med glasögon och tatueringar inte för mycket bara är sexy,gillar secretary looken
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bingowings?
Don't trouble trouble until trouble troubles you Rätta mig om jag har fel.
Tycker samma som dig, älskar äldre tjejer med tatueringar och gärna goth/pinupp styket, modern punk etc.. glasögon är också gimla sexigt =)
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
killar med riktigt långt, ganska risigt hår....ah...
Tänkte just mynta uttrycket suicide girls. Så jääääla läckert att jag avlider. Läckra brudar som är lagom emo/pop/punk/rock är en fet turnon. De ser så oskuldsfulla och sköra ut. :)
säger bara Travis Barker! GIVE! =D
Yay, va bra att en del killar verkar gilla glasögon, ska strax gå från linser till glasögon, hittade några bågar i 50's/secretary/librarian-stuket. Förhoppningsvis kommer man se någorlunda het ut i dem och inte en dork. :P
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Jag tycker skägg och glasögon på killar är otroligt hett. Spelar inte så stor roll hur de ser ut annars, bara de ha har glasögon och skägg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
devv de där lät bara cp haha
ni borde glo på bruden i californication
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
menar du sekreteraren? själv är jag typ kär i hank moodys kvinna. är hon inte snyggast i världen så säg!
Den enda "fetisch" som jag skulle säga att jag har, är att om jag ser en kille med lockigt hår (mest mörkblont) så blir jag kär direkt. Det är det hetaste som finns :D
Delam tange barat
jaa
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Och juste...Gröna ögon. Damn, vad det är hett.
Delam tange barat
vad är suicidegirls för sida igentligen.. det finns så så jävla många tjejer som visar sina foton där..ere mjukporr med foton som dom tjänar pengar på eller vad är grejen...
Jag har lockigt hår, det är inte blont ;) ..... inte helt brunt heller:P Jag bryr mig inte så jättemycket om utsidan, om personen är lovely så är den det :)
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
mattheew tror inte det var frågan
nej, det vet jag. vad är suicidegirls för sida igentligen.. det finns så så jävla många tjejer som visar sina foton där..ere mjukporr med foton som dom tjänar pengar på eller vad är grejen... vad hade det med frågan att göra? inget... inte mitt heller, kändes tunt att bara skriva det första så jag skrev även att utsidan inte spelar så stor roll för mig, varför så dryg? Pms?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
mattheew, varför så dum? Skolkat?
Sekreteraren i suicide girls är ju typ efterbliven, kass som fan. :D Sidan är väl mest moderna pinupp-bilder? Rätt vettiga foton endel.
Alltså saken är den att jag inte gillar punk/emo/goth brudar alls. Och det är ju knappast de som har ensamrätt på att ha massa tatueringar. Och jo, man kan väl säga att det är en fetisch, I guess, cuz it turns me on.
Kom på en till brud som inte är sådär superhet egentligen, men när hon spelade sin roll i Alpha Dog, så kunde jag inte sluta tänka på henne. AND I'm not into blondes really, men jag hade baxat henne vilken dag i veckan som helst om jag fick chansen!
Heather Wahlquist i Alpha Dog, dålig bild, hittade ingen annan. Men ni som har sett filmen vet vad jag snackar om :D
Wtf, sekreteraren i Californication ska det stå. INFÖR EDITERA INLÄGG. Man skäms ju tamefan.
hon var ju ful,men du sa ju dålig bild hon kan nog vara rätt het men där såg hon ut som en 36årig pundare med 4 barn
nää de gjorde hon inte
Sen är ju frågan hur extrema milfs och tatuerade kvinnor är. Har hittills inte sett nått i tråden jag höjt på ögonbrynen åt. Och folk vågar ju uppenbarligen snacka om det. Nä jag väntar på de riktiga grejerna, chubby-chasers, fotfetischister, sånna som diggar gravida kvinnor och bondagefantaster!
Ptolemajo : Syftar du på mig med din fråga? Jag dejtade en 31 ganska nyligen faktiskt, hon var pulig som fan, men jag kände ingen kemi, så det var synd. Hon hade glasögon egentligen, men ville hellre bära linser :(
Moderndrunkard: Ja, det är ju ganska självklart? tsss.. Du är också dryg, också pms? Jag undrar, varför ens ställer du en så dum fråga? Hade jag pratat med dig?
nuss F23 Vet inte om man kan kalla det mjukporr, det är en sida där man betalar för att läsa bloggar,nyheter, och såklart fotosamlimngar på suicidegirlsen, ett community fast baserat på tjejer och deras utseende.
Det finns eller iaf fanns suicide guys förut.
tjejer med tattoos är jävligt sexigt! alltså inte en svanktatuering eller en fjäril på benet utan nån rejäl sak! fan vilken nödvändig kommentar, men jag kände att jag ville va me och tycka till lite!
Nils : Håller med dig, svanktatueringar aka tramp stamps, är långt ifrån sexiga faktiskt. Men typ så... en hel arm tatuerad, jävla fyfan vad baxigt :D
Exakt, det ska vara någon av armarna! Jag ska fan gå på jakt, lite fel säsong nu iofs, alla har ju jackor på sig.. asså en svanktatuering, kan det bli mer "rhodos 99" ? det är typ tjejernas motsvarighet till killarnas tribals, "vikingline 2003"...
Nils : Hahaha! Skön beskrivning av tramp stamps där :D Fast jag menar... har du sett hon Kat Von D? Sheeit... stjärnor vid tinningarna också *dreglar*! Bara ge henne ett par glasögon, hon är redan ett år äldre än mig :D
piercing i tuttvårtorna (ringar), tattueringar, såntdära fiskenät-strumpbyxor och allmänt slampigt utseende KAN vara rätt hot :p
shimmy shimmy yo
BC99 P24 jo satt faktiskt och dreglade lite till den bilden, hon ser ju faktiskt galet bra ut.
det värsta är att hon vet om det så där sprack min chans haha.
jaja får väll leta efter någon icke upptäckt skönhet istället!
fan fick bara upp en rolig bild i huvudet nu, tänk dig en tribalkille och en svanktjej med nån halvtaskig tribal där det står barbie över eller nått om 50 år när dom ligger nere på playan i mallorca helt rynkliga och gamla och allt skinn bara hänger.
hade gjort vad som helst för att se det framför mig!
nä godnatt, nu blire drömma lite om Kat ;)
FuelDog menar du att du inte ville vara ihop med en tjej som går klädd så? blir nog svårt att vara fin dam i den utstyrseln på krogen =)
shimmy shimmy yo