fetisch o fetisch...men får saker är hetare på killar än...ådror. jag älskar ådror. ni vet, såna som "sticker ut" hetast är det på händer och armar.
kolla.
We call them winerbrods.
en annan sak som är riktigt nice, slitz! inte tidningen utan ni vet när man har som en delning upp på klädstycket
shimmy shimmy yo
"där såg hon ut som en 36årig pundare med 4 barn" "vikingline 2003"... haha.. sjutk bra
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
oredan - på sidan eller baktill? på sidan är SÅ förra århundradet... medan slits baktill äger
We call them winerbrods.
mellon X22 om du nu är en tjej vilket ja misstäker,så kan vi gå ut på en dejt ,här har du en soft kile med glasögon halvlångt håt och skägg...ser okej ut,inget fel alls...HOLLA!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skunkafied ok då är jag väl helt ur mode då för jag tänkte på sidan men baktill är nog rätt hett det med, har aldrig tänkt på hur det ser ut
shimmy shimmy yo
Säger nog som andra sagt, mycket gaddningar, glasögon, svart eller brunt hår.. Riktigt bruna eller gröna ögon..
Jag tror att min man går i samma stuk som Kat Von D.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Svarta stuprörsbraller, svart hår och en hejdlös mängd av tatueringar längs armar och hals. Då tickar min klocka rejält kan jag säga, haha.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en snygg gothbrud i nätstrumpor. schoolgirl-looken.. ingen lek.
mama said knock you out
FuelDog : Hehe tycker du hon är pulig?
At the gates of Eternity...
Electro: "fetischer är en sexuell fixering vid ett objekt som inte är genitalt eller vanligtvis sexuellt laddat. en stark dyrkan, alltså inte något man bara tycker är sexigt. en man/kvinna med en fetisch för nylonstrumpor blir sexuellt tillfredställd i närhet till materialet nylon utan att bli sexuellt stimulerad på annat sätt." Fyfan vad fel du har. Fetish/fetishism är ett ord med delat begrepp, ordet i sig har lite eller inget med just sex att göra utan handlar mer om dyrkan och hänförelse. Sexbiten är ju en efter konstruktion.
nowice vart har du fått det ifrån???
ja ojojoj då..."extreme looks" skulle alltså vara kat von d? MED GLASÖGON (!!!!)
jag är fan en allätare, vilket är väldigt tacksamt iofs. tänder på det mesta i kvinnoväg egentligen...eller ja, mycket i kvinnoväg.
electro F0 valfri ordbok kanske?
jag kan ibland gilla när killen ser lite "lortig" ut. Typ morgon frillan och inte helt nyrakad! :D
demento det finns två betydelser för fetischm, ett används inom sexologi och ett använd inom religionsnack. nån som blandat ihop dessa två tro? jag har då aldrig sett någon annan betydelse för det ordet än de två jag nämnt.
Producent
2007-11-24 03:25
ooo killar med ölmage! ÖLMAGE FTW!!!!!!!!!! annars gillar jag väl det som alla andra hiphophoror gör här: rakat, sluksigt häng, t-shirt
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Jag har samma grej fast tvärtom, jag gillar bara små söta hiphopkillar som fortfarande är lite osäkra, omogna och jävligt roliga... gärna rakade o tatuerade, och lena. krisen är väl på gång i guess..
inget extremt men fräknar är bomb.
Jack Sparrow med borstade tänder. Hahaha.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
electro F0 ja, det finns både religiös och sexuell fetischism. det finns fetischism som inte har något med vare sig religion eller sexualitet att göra. det är fortfarande samma ord och betydelse oavsett vilket "fält" man placerar fetischismen i och NoWice har helt och hållet rätt i att den sexuella fetischismen och den sexuella laddning som ordet i sig har fått är en efterkonstruktion. förstår inte riktigt vad som förvirrar dig?
en tjej med morkbrunt har, och underarmarna helt fulla med fargtatueringar... oh min gud
jag alskar aven folk som klar sig i farger, en dam med gront och rosa och gult och coolt har och stora orhangen och sneakers som syns pa 2 mils avstand.. allt med stil dock. men oj
demento jag har inte sagt att det förvirrar mig? läs igen. i det här sammanhanget är det väl klart och tydligt att det är fetischm inom sex som det snackas om, därav min förklaring till vad det var. förstår inte vad det är som du tycker är konstigt.
indie rock / emo / white trash brudar som ser ut som om dom har varit med om jävligt mycket skit. med galet mycket mascara, fishnet stockings, svart hår (helst inte färgat) med en liknande frisyr som den
här .
FUCK!! brukar se såna gudinnor halvt ofta när man åker tunnelbana. vill bara gå fram o hålla om dom skithårt i flera timmar. tatueringar är också nice, gillar piercings bättre dock.
electro F0 med tanke på att du uppenbarligen inte trodde ett endaste dugg på definitionen som NoWice gav av ordet samt trodde att han menade att det enbart kan appliceras inom religion (dyrka är inte någon som enbart hör religionen till...) så är det rätt uppenbart att du trodde att fetisch enbart var något som hörde ihop med sex och därför hade fel. allt efter det är ju bara pinsamt tydliga försöka från din sida att rädda ansikte. kan du inte bara erkänna att du inte visste att ordet inte enbart har med sex att göra?
demento tycker att du har en lite för livlig fantasi. sluta hitta på saker, tack. eftersom nowice aldrig nämnde något med religion så har jag aldrig trott något sånt, det var jag som påpekade att ordet även används inom religion. dessutom har jag aldrig skrivit att jag inte trodde på det han/hon skrev, jag frågade bara vart han/hon fått det ifrån då jag aldrig hört att fetischm används som en benämning för allmän dyrkan. tips: LÄS innan du skriver något.
ja naturligtvis var det du som skrev det eftersom det var du som missförstått hela grejen, inte NoWice. "då jag aldrig hört att fetischm används som en benämning för allmän dyrkan." och då visste du alltså inte vad fetischism innebar, tack. var bara det jag var ute efter.
missförstått? nej. men okej, om du mår bättre av att säga det så visst. och om du, ännu en gång, hade läst bättre så har jag redan skrivit att jag aldrig hört det. here you go; http://www.synsam.se/
ditt skämtsamma användande av länken till synsam tar nästan bort fokus från att du klantat dig...suckaaaa
whatever you say, fantasifulla pojke.
snaggade män med stubb till skägg... av någon rolig anledning tror jag jag dras till rätt smala män fastän jag själv inte är det. så ser ungefär min egen kille ut, så det är ju rätt synd när han sparar ut håret och rakar sig. han ser så "städad" ut då, och jag tror jag dras till killar som ser ut som om de trillat ur sängen på morgonen :D smått ovårdade med andra ord. Och motsatsen till bronto-krogvakter, inte en grottman utan nog ganska pojkiga män, fan va äcklig jag låter ahhaha. light bondage is the shit om man nu ska nämna företeelser framför personer ;) varje kille jag känt i mitt liv blir automatiskt lite sexiga när de snaggat håret. vet inte vad det är som gör det till en turn-on, kanske kontrasten till vad jag uppfattar som femenint? en hårdhänt snaggad man :D
Femme fatale
bara för att inte misuppfattas, med bondage light, menar jag utan redskap och man ska också helst överleva akten utan att skada sig för hårt :) förresten, har jag fetisch på 50-talets manliga aktörer, inga speciella personer egentligen, men lite james dean, lite marlon brando.. dekandent utan att bli pomadfjolligt
Femme fatale
Äldre män, typ 35-40 har jag alltid varit attraherad av. Fast jag har inte slagit till på nån :P Sportkillar är också sexigt. Vältränade, med snygga muskulösa ben. Gärna i ett par fotbollsshorts och utan tröja :P
glömde! mulatter med afro! hehe så snyggt..
Har upptäckt att jag går igång som fan på tjejer med ett brunt och ett blått öga!
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
Jag är så extrem att jag alltid dras till "vanliga" svenska tjejer, generellt ganska smala och ordinärt snygga. Oftast har de lite mer utvecklad smak för hur de klär sig också. Tidigare ansåg jag även att tjejer i snickarbyxor (gärna med lite verktyg osv) var sjukt snyggt. Nu vet jag inte längre. Jag vet, skitradikalt.
jag har nog en böjelse för otränade killar faktiskt, slackers typ. kombinationen grova muskler och mycket tatueringar är verkligen en turn-off.
Mörka tjejer, latinska tjejer. IStheBOMB! Inte kolsvarta. fylliga läppar. Och rumpor.
Jag har ingen personlighet
Nåt mystiskt och fullständigt ologiskt måste det iaf vara eftersom alla jag blir attraherad av visar sig vara idioter. Så jag är väl typ attraherad av idioti och folk som inte kan ge mig det jag vill ha? Och så armmuskler. Och snygga kläder. Och en het blick och snyggt hår. Och herrejösses, KILLPARFYM. Och ett lite småsnett leende..
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
riktigt tighta jeans e fett nice!
skunkafied F25 what, jag hatar när det blir så att ådrorna syns, sätter på mig en tröja då..
Toastare
2007-11-25 02:00
flajjjest, det har med din självkänsla att göra. Stärk din självkänsla så kommer du automatiskt välja killar som spelar i din liga ;)
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2007-11-25 02:38
rakade killar är sexigt.. det är skönt att dra handen mot en rakad skalle.
Jag skyller allt på Emma!
Som-Om - va??? driver du med mig? ådror är till för att visas!
We call them winerbrods.
tack skunkafied, du är min eviga räddning i kampen mot mina ådriga armar. du skulle verkligen dom efter jag jobbat en dag, tror jag i alla fall. hur som helst, jag attraheras av smala tjejer, och då menar jag smala som i nicole richie när hon höll på att dö. jag hamnar alltid i trubbel pga detta och träffar bara anorektikter. men jag försöker verkligen bättra mig. på sista tiden har jag till och med börjat gilla fylliga rumpor. stort steg!
Rehab is for quiters.
Killar med någon talang.. det kan vara att dansa, sjunga, måla eller att fotboll. Alternativt att han är jävligt klok. Det tänder jag på. Utseendemässigt har jag ingen hang up direkt. Men vältränade killar alt. jävligt smala killar är nice.. och 'kaxig' utstrålning/mkt bra självförtoende.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
flaaajjest, Jag är en idiot! *blink blink*
FUCK VA ÄCKLIGA BRUDAR på den där sidan suicidegirls... det var fyfan bland det vidrigaste jag sett... helvete, palla EMO brudar som skär sig i armarna och piercar sig invärtes. Ok en tatuering här eller där och någon piercing, men det där är ju överdrivet. USH! USH! USH! USH! Jag som skulle äta lunch, nu sitter jag här spyfärdig istället.
Ta det JÄVLIGT lugnt nu.
jag tänder också på välklädda och propra killar. skjorta, slips, pullover, lagom tighta jeans eller kostymbyxor (snygga inte pappas gamla) preppy enkelt sagt. gärna en vårdad frisyr och lite skäggstubb till det.