Producent
2008-07-04 11:34
Vem skulle ni dejta på Whoa?
Ja allstå, ännu en fjortistråd. men jag är så sjukt nyfiken på dramatik så jag tänkte starta den ändå. fast det ska finnas regler i denna, så man inte bara får typiska svar såsom "ååh amar för hon är SÅÅÅ SNYGG VA" 1. du måste faktikst antingen ha stalkat människan lite, eller snackat med den! (aka VET något om h*n) 2. du får inte säga uppenbara människor som typ din flick/pojkvän. 3. människan får inte veta att du diggar henne/honom. 4. motivera varför du skulle acceptera en dejt! 5. du måste vara över 18 för att skriva i tråden. annars jävlar! (inget snack om saken) jag vet EN jag skulle dejta på whoa. fast det säger jag inte, för han är way out of my leauge, så det blir bara patetiskt och pinsamt att nämna. ja, kanske om ni tvingar, eller mutar mig så skulle jag avslöja det. (Inlägget ändrat av whatone 2008-07-23 19:13:27)
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Jag tvingar dig och ger dig pengar om du berättar.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Helst skulle jag dejta dig fyra, eftersom du är så rolig / gullig!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Producent
2008-07-04 11:38
ååh virre <3<3<3 nu vill jag behandla dig som den där femtonåringen som bröt sig in hos dig!
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Mabande han verkar riktigt vettig och lagom hård sådär. synd att han är kille bara. äh. en dejt utan sex går bra.
fantastiskt
Jag vet fyra, och det är DÄRFÖR jag skulle acceptera en dejt!
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Jag hade nog sagt Enola, hon har bra musik smak och skriver klyftiga inlägg.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-07-04 11:41
dani eller hur! ja, fast kompisdejter kan väl gå bra i tråden också. bara inte för mycket, för det är inte lika intressant att läsa om. virre! din slampa!
Producent
2008-07-04 11:42
modern: enola är en sötis! <3
Mitt val blir nog pimpslap. Hon verkar riktigt skön men samtidigt ganska medveten.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Producent
2008-07-04 11:46
bra att se att killar över 18 är vettiga på whoa, iallafall.
Jag skulle vilja dejta moderndrunkard. Han va så söt när han va liten. Plus att en gång i tiden lyssna han på bra musik innan han gick över till pop.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pimpslap hon verkar vara en hard headed woman. så, om du ser det här, ring mig.
fyra: Du kan ju inte starta en tråd där du själv inte avslöjar vem du vill dejta men vill att alla andra ska dela med sig. FUSK!
Redline!
BountyBoo, Lia, phatie, mellon, utanatttveka, Idan, halfshell och leila_. Förslagsvis samtidigt.
Ajuste kanske skulle motivera: BountyBoo - hon är så svår Lia - hon har potential och ett infektiöst skratt phatie - hon har bra musiksmak och pratar mycket mellon - hon har djup utanatttveka - hon har sex Idan - hon tar mig i armbrytning och skickar kul sms halfshell - hon kommer bli farlig om 3-4 år, riktigt farlig leila_ - hon har en sexig brorsa
Producent
2008-07-04 12:37
ocatagon jo!! fast det är inte helt omöjligt att jag avslöjar det efter tillräckligt många människor har skrivit. (så det känns mindre pinigt)
haha, hon har djup? vart då nånstans?
Erkan du är en sån spillevink!
LoRia , no doubt! Hon är kul. Falafel igen? ;D
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
mellon där det räknas.
Jag skulle lätt dejta fyra , kul och lite knasig tjej med sjuk humor och roliga intressen! Men dejta är att träffas för mig och hitta på något skoj, det är inte så att jag automatiskt förknippar dejt med att senare få ligga liksom, haha.. Kan bli vad som helst av dejter: polare, kollegor, romanser, you name it! //
Tycker för övrigt att många här verkar rätt tråkiga så jag avböjer nog att nämna flera, haha..
Enola eller pimpslaped, har aldrig pratat med någon av dom eller träffat dom, och eftersom det är FYRA som gjort tråden så skiter jag i första punkten.. BAH! Iofs, Fyra är intressant också, mest för att hon hängde i chatten förut och man vet lite om henne.. *fniss*
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Producent
2008-07-04 12:52
men gaia! du vet om att vi är kära! sluta fuska <3
Jag skulle dejta Zaicho-M. Dock misstänker jag att han vet det.
My heart lives in my vagina.
nuss också, hon är fett rolig på msn.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Producent
2008-07-04 12:54
gaia :* (vad har du på dig)
fyra Hmm.. Lite hud, hår, naglar osv, kanske en och annan tattuering, :) Sen är det nog bara adidas för hela slanten, hehe..
Jag skulle dejta fyra, för att hon gjort den här tråden och därför verka tycke det är sjukt intressant med relationer ^^ då blir det ofta roligare dejter utan att en sitter och stirrar ner i sin öl/kaffe/vatten.
GAIA P26 men orutin! det ståene svaret på den frågan är "en flaska olivolja."
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Simba Den ligger i magen, :(
Producent
2008-07-04 13:04
tokd you wish!! gaia åh skinn är min favvo.
Producent
2008-07-04 13:05
.. som i hud :|
Hud mot hud is the shit, sen om man måste ha ngt där emellan så är det adidas så klart, :P (Undrar om de gör negligéserier, vore fett med 3 stripes lingerie, :)
nej nu får ni leta er till gästböckerna! Snuskhumrar!
pfft, du va ju ute efter att folk skulle skriva det juh fyra, tänkte bara hjälpa lite på traven ;)
Äh, jag och fyra bara busar som alltid, haha, men det kanske är lite offtopic, ska vara tyst så folk får skriva sina suktobjekt i desperation, :) //Out
krossad anka, daaaaaaaaaamn hon e fin! sen verkar hon rätt klok också. Det är soft :)
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
Word KEJK. Hon har grym musiksmak också.
Producent
2008-07-04 13:37
KEJK ÄR DQ!
Jag vill dejta me, myself and I...
Haha Erkan du är för härlig. Jag vill inte dejta någon!
jagvillocksåhaenblog.com
Får man välja sig själv??? :D
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Jag valde mig sjalv sa, ja det tycker jag man ska fa....
Jag skulle valt dig också, om jag inte redan bränt min valfrihet :/
Hehe... :)
2GC - 2 Gram Cannabis 2MA - 2 Much Alcohol
Jag vill inte dejta nagon av er iaf sa :P
Producent
2008-07-04 16:06
men åh MOGET! :*
rumpsaft
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.