Producent
2008-07-04 16:13
åh vad bekvämt det hade vart om man kunde rensa i sig egen tråd.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Unrecognized - men bara för att få ett coolt alias i hennes blog.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bountyboo om hon vore 10 år yngre
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jag skulle lätt dejta SpT. Bara för att kunna skryta om det sen då han är snygg, har bra klädsmak, skriver intressant, verkar vettig och är kreativ och duktig som fotograf. Han vet redan lite att jag är hemligt kär i honom, men alla andra punkter stämmer bra så...det får duga. Jag tycker fyra ska avslöja sig nu! :D
Delam tange barat
Producent
2008-07-04 16:51
rachel! jag vågar inte! fast iofs så är ha nen sådan som inte skulle läsa tråden, så KANSKE senare. väntar bara på att någon ska bli pinsam. sedan gör jag det.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
fyra F25 om du syftar på mitt inlägg så är jag seriös. men mer en sån "date" som GAIA snackar om of course
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Producent
2008-07-04 16:56
aha. visste itne att det fanns någon som hette så. haha! trodde det var ett "skämt"
jaha. hahah nej så tråkiga skämt drar jag inte
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
varenda tjej har over 20 valjer jag! ni verkar vara vettig allihopa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fyra Vart har du lagt självförtroendet? Vadå out of your league sånt där håller inte. Självförtroende är sexigt!! (till en viss gräns) Jag har lite svårt och veta vem jag skulle dejta här. Jag skulle va tvungen att läsa massa inlägg tjejen i fråga har skrivit och bilda en uppfattning på så sätt vilket blir ganska jobbigt! Så jag är mer öppen för förslag :)!
MeckGyver
Producent
2008-07-04 17:16
ahmen, det är skillnad på självdistans och att ha kasst självförtroende
jag skulle vilja dejta mellon för hon har världens sötaste hundar och bra musiksmak!
Redaktionen
2008-07-04 17:25
Jag har en jag skulle gilla att dejta.
namaste
Midas Enbart för att han brukar vara bitter, vilket jag tycker är jättegulligt puzzizzzz <3
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Jag skulle också dejta SpT han verkar så artstypretto och det är lite sexigt, men jag har aldrig pratat med honom. Sen skulle jag dejta puszel... han har jag pratat sporadiskt med under mitt medlemskap på whoa.. han är ung och söt.
Producent
2008-07-04 17:46
åh jag sitter och väntar på att han som jag skulle kunna TÄNKA mig att dejta (alltså det är mer eller mindre en blinddate isåfall, eftersom vi TYP aldrig har snackat. ba lite) iallafall.. att han ska komma in och droppa mitt namn. jag gör en sådandrä mimmi pigg-gest när jag tänker på det.
Haha fyra.. ^^ Han kanske tänker nån motsatt variant liksom, fan kom igen nu, ut med namnet! :)
Skivsamlare
2008-07-04 17:51
ååh amar för hon är SÅÅÅ SNYGG VA
Producent
2008-07-04 17:58
nej jag vägrar säga! chana jag bara väntade på att någon skulle skriva det
Jag säger Peshi. Söt, kreativ, skön stil plus att hon har bott här En dag Peshi... en dag.... <3
--- "If you shoot me in a dream, you better wake up and apologize" --- -----------------------------... JeeVee'ouS ...-------------------------------------------------http://www.myspace.com/gatomalo84----------------------
fyra Blev oxå nyfiken. Var snäll och säg... Inte rättvist
Trodde att Amar skulle gå åt fortare, men hon har ju inte varit särskilt aktiv det senaste, precis som många andra. Jag vet inte riktigt vem jag skulle dejta, finns många rätt fina tjejer. Första platsen får bli delad. Bounty och fyra. Bounty mest för hela whoaauktoritetsgrejen och fyra för att hon gillar sneakers, det skulle falla dock om hon inte gillade Af1or, men det gör hon säkert.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Producent
2008-07-04 18:06
men ni skulle förmodligen inte veta vem det var ändå
Producent
2008-07-04 18:07
candide. jag trodde du hatade mig. och ja, jag gillar AF1OR! jag hade till och med ett par på mig idag.
Hehe, varför skulle jag hata dig? Jag med, men det är inte så förvånande, har alltid AF1or på mig, med vissa undantag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Producent
2008-07-04 18:15
candide. jag vet itne. jag har fått det intrycket. mest för att jag är lite trollig och du verkar vara ett anti-troll. jag älskar AF1or. mest för att dom kommer i alla möjliga tops och färger. plus att det finns ett ställe där man kan designa dom själv! (minns faktikst itne vad det heter nu, men jag misstänker att du redan vet) dock gillar jag att man fick designa reebok freestyle ännu mer! vet inte om man fortfarande får det. men dom hade det till sitt 20-års jubileum iallafall.
Jag stör mig extremt mycket på henne hela tiden, men ändå skulle jag nog välja henne (möjligtvis just därför :). Plus att det är lite "krädd" att dejta en admin ;)
my choice: Bountyboo
AIK
vad hette den här tjejen som jag tyckte var så rar? fimp var det ja!
Ja, det är sant! Det är sant!
Producent
2008-07-04 18:42
ja fimp är en MILF på riktigt. jag har träffat henne IRL och kan säga att hon är lika cool och söt i verkligheten! dock är hon jävligt upptagen med någon.
fyra, jag hade för mig det. att hon hade dedikerat sitt hjärta till någon annan alltså. men hon är fortfarande en rar tösabit. sen kommer jag inte på någon mer.
Ja, det är sant! Det är sant!
ingen vill dejta polacker :(
en sökning på jonkagoo får inte några träffar...
jag har alltid rätt.
klart man har fått bra bild av vissa här inne, men inget som jag känner att jag har lust att skriva ut, dom flesta vet nog inte vem jag är ens då jag inte är speciellt aktiv, eller jag läser väll mer än jag skriver.. men med bra bild (nej inte visningsbilden..) så menar jag inte att jag gillar någon utan mer att man tänkt ibland, shit det där verkar vara en rätt vettig brud mm. och vettiga brudar finns det faktiskt många av här inne, bra kvot om inte annat.
Producent
2008-07-04 20:30
jag tror nils syftar på mig
Ingen som älskar mig? :(
fyra F25 damn, var jag så tydlig? trodde verkligen jag hade bakat in min hemliga förälskelse till dig i konstiga formuleringar och förvirring...
***Tråden renselirensad*** Anledning: Off-topic. Sneakers är trevliga, men sneakersprat passar inte riktigt in här :)
Delam tange barat
doggson Jag är inte gay, sorry!
jagvillocksåhaenblog.com
candide: tack för den du ;) så kan det gå om man blir osocial och inaktiv alltså.=P nils: haha. om vi inte redan dejtat sönder oss hade jag väl valt dig då ;)
Alla som jag tyckt varit intressanta härinne har jag "dejtat". Sjukt intressant att träffa människor och se ifall de är som man förväntat, glatt överraskad de flesta gånger faktiskt :)
conspicuous F20 inte alla..
jag skulle vilja dejta alla. har faktiskt aldrig träffat nån från whoa, trots att jag snart har varit medlem här i tre år.
chana_masala .... vad menar du? Alla som jag fått kontakt med genom whoa, som jag funnit intressanta, har jag senare träffat, och de flesta har jag fortfarande regelbunden kontakt med och träffar. Eller jag får ångra mig, det finns fortfarande två, som jag inte träffat!
Ha! Sän. Klart jag vill dejta dig, men det vet du ju redan.
ingen från whoa, alla är så jävla dryga
måste vara hårt att hänga på ett ställe där alla är dryga
Graffare
2008-07-05 00:22
Haha, föga otippat, BountyBoo :) Kan graff och dessutom innehar ett sällan skådat intellekt. Men å andra sidan är hon lunensare. Annars Fyra haha, detta är din egotråd!
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
5. du måste vara över 18 för att skriva i tråden. annars jävlar! (inget snack om saken) babyliss F16
Jag vill inte vara dryg eller så men... såatte...
skoj