I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vem skulle ni dejta på Whoa?

Övrigt - Blandat

Graffare

2008-07-05 00:35
candide P25

Årets kommentar haha
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2008-07-05 00:58
Jag vill dejta Mollow för att jag sett henne på bild och för att hon ar en söt hund.

2008-07-05 02:17
Ingen vill dejta mig!! :'(
i'll make you disapear like gas in the air...

2008-07-05 02:33
QualiBri, Åhå! Vad glad jag blir! Han är snäll också, du kan få klappa honom :)

Jag ska inte avslöja vem eller vilka jag skulle vilja dejta,.!
kikk ass
Producent

2008-07-05 04:55
åh mollow nu är du lika hemlighetsfull cool som mig. förresten är du producent eller är det bara något random du valde på din sida? jag är seriöst besatt av att hitta åtminstone EN tjej som når upp i mina kaliber när det gäller beatsmaking (och nej, jag säger inte att jag är apgrym. jag säger att alla jag har hört är skitkassa), för att tjejer är så jävla mycket coolare än killar, när dom gör balla saker jag gillar! HOPPAS HOPPAS HOPPAS
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."
Toastare

2008-07-05 04:59
Fan vad jag blir smickrad av de som väljer mig, även om många anledningar är dåliga..vissa låter ju till och med som de bara är ute för att straffknulla mig ;( Andra r desto trevligare!

men jag gillar er alla ändå! Och vem vet, en dag kanske vi sitter där på en dejt!
Jag skyller allt på Emma!
Producent

2008-07-05 05:06
alltså måste omformulera mig lite så att jag inte får hotbrev.

klart att tjejer som gör beats är coola fastän dom är skitkassa, men det tyder på att dom:

1. gör det för att det är coolt utan att ha någon som helst talang för det.
2. inte vet ett skit om det.

(samma regel gäller killar)

och jag vill sjukt gärna bli kompis med någon som är ultranörd-cratedigger-beatmakerska-med massa kunskap om vad man kan sampla-tjej, så jag har någon kul att snacka med! ett plus är om tjejen är insatt i hip hop också. och då menar jag inte dagliga charts eller dagens "indie". fyfan :O~
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2008-07-05 07:52
Rachel utan snack.

Motivering: There is something about Rachel....
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Producent

2008-07-05 07:57
fan vad jag älskar att det BARA är vettiga tjejer som har nämnts i tråden. trodde helt seriöst att killar på whoa bara var ute efter ass n tits. men dom felsta tjejer som har nämnts här är jag verkligen beundrare av själv!

kanske beror på åldersgränden jag har skrivit iofs. HEHE!

2008-07-05 08:17
Kanske.
jagvillocksåhaenblog.com

2008-07-05 08:46
Fyra

haha vad trodde du grabbarna skulle skriva? KrOZzzaD_AnnKA typ?
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Producent

2008-07-05 09:02
shunare. ja! det är hon som nämns flest gånger i snyggasttrådarna iallafall. så jag misstänkte något sådant här också.

alltså allmänt "välja människor för att dom är snygga"

nu känner jag inte krossad., så ta det inte som att jag kallar henne ovettig. (även om hon har rätt kass musiksmak ;))

2008-07-05 09:52
Asså, ankan är ju sjukt fin, typ vackrast på whoa med råge, men man dejtar väl inte ett utseende? ^^

Good looks can only get you so far..

2008-07-05 10:00
jag skulle vilja dejta haninge_graff! för han är jämt så trevlig!

2008-07-05 10:21
Jag skulle vilja gå på en kompisdejt med Muhjmathil_Ahmd. En oerhört intressant människa.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Producent

2008-07-05 10:23
pillerpop. haha! du har också kass musiksmak :D

2008-07-05 11:06
PICK ME! PICK ME! Jag gör mycket oväntade saker.

Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta

2008-07-05 12:28
Man tackar man tackar, tänk att jag är så populär. Och trevligt att det var vettiga personer som uppskattar mig.
Men till sillnad från vad Fyra säger så är jag ingen sötis, jag är hård som sten
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)
Producent

2008-07-05 12:42
enola. äsch! det är du inte alls det! jag har stalkat dig

2008-07-05 13:13
Skulle nog dejta fyra en stund, sen spela lite amerikanska rpg med henne, supa ner henne med sköna scredrivers. Kissa på henne och göra henne till min fru.

Tri~ Fixion, Tri~ Fixion

2008-07-05 13:16
Först och främst midas för han har både bra musiksmak och vettiga åsikter. Sen Nickemannen för han är den enda vettiga liberal jag träffat. Sen skulle jag vilja träffa bounty för hon har både grym smak och är jävligt vettig. Sen kanske man kan klämma in howser för jag pratade fotboll med han för några år sedan i chatten. Kanske refused med bara för våra gammla hettisga debatter i poltikforumet.

Det handlar iofs inte så mycket om vilka jag vill dejta utan mer folk jag skulle vilja ta en öl med och snacka lite skit.

"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."

2008-07-05 13:17
Sen Nickemannen för han är den enda vettiga liberal jag disskuterat med ska det stå.

2008-07-05 13:22
jag hade gärna gått på date med Fyra.

verkar skön. hon gör musik också, vilket är ett megaplus in my book.
va mysigt att mecka lite musik ihopa på dejten.

:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-07-05 13:27
.. sen är hon ju jättesöt också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2008-07-05 13:49
fyra F25

Du vet väl att whoa är inget raggningsforum? Till skillnad från lunar/fejsbook/helgon och allt annat skit så har folk annat än nakna blekfeta överkroppar eller ett par ihopklämda bröst upptryckta i kameran på sina bilder. Därför gillar vi vettiga tjejer här haha.

2008-07-05 13:52
Nattugglan, jag vill absolut inte vara pervers eller så. Men när jag sluter mina ögon så ser jag dig trippandes på tå för att hämta morgontidningen i ett sött nattline som visar mer än det döljer, den gungar så förföriskt mellan dina välsvarvade ben.

Så massiv, så tung. Man vill tygla besten med mun och hals, feel me?

Tri~ Fixion, Tri~ Fixion

2008-07-05 14:05
Fyra
attans, då har du alltså sett mig när jag åker rutschkana.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)
Graffare

2008-07-05 14:18
Fårskaller

Dude, är inte du en dude?

2008-07-05 14:25
fan va illa.

2008-07-05 14:27
Whoa förblir whoa.

Tri~ Fixion, Tri~ Fixion

2008-07-05 14:34
Hehe
be the change

2008-07-05 14:50
ctrl f - filbunke..

inget :(
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2008-07-05 14:52
fimp och bountyboo, av den enkla anledningen att de har sånt jävla vackert utseende:)

http://www.tweenerpie.blogspot.com

2008-07-05 14:57
fyra jag som tyckte jag var lite pinsam? duger det inte? :(

shunare aw, nu blev jag lite glad :)

Delam tange barat
Toastare

2008-07-05 15:30
R0feman, vi får ju klart ta den bärsen någon gång! Och dito på det du skrev om mig.

Jag vill dejta fyra för jag tror vi skulle ha jävligt roligt och så skulle vi diskutera äldre män med ölmage.

nils hade jag också velat ta en öl med och det lär väl hända, han är vettig, trevlig och har massa kort som ska visas.

Sen finns det massa folk jag har träffat och som jag gärna träffar igen, men det gör jag ju! Men de fick jag inte skriva här..

och sen finns det massa folk jag inte ha träffat som jag skulle kunna tänka mig att träffa.

dreggelpaj, woho lesbiskt lammkött ;)))))

2008-07-05 15:31
BountyBoo: Mjauuuu;) (icke lesbisk, lagd åt de båda hållen hehe)

2008-07-05 15:34
när BountyBoo går igång på lesbiskt lammkött och dreggelpaj visar sig vara lagd åt båda hållen uppstår plötsligt helt nya möjligheter.
Toastare

2008-07-05 15:44
dreggelpaj, okej bisexuell då :)

Filbunke, haha tyvärr svingar jag bara åt ena hållet.. men klart jag blir smickrad av att gå hem hos tjejer också.

2008-07-05 15:47
BountyBoo: haha jag svingar också bara åt ena hållet.. och jag blir smickrad av gå hem till tjejer. we have so much in common..

Toastare

2008-07-05 15:50
Filbunke: OMG! måste vara ödet...

2008-07-05 15:50
BountyBoo: Seems like it!

2008-07-05 15:51
BountyBoo: bra att du känner dig smickrad, iaf:)

2008-07-05 15:52
smicker räcker inte.. kom igen Bounty, undantagssex for the win!
Toastare

2008-07-05 15:56
Nu ska inte vi göra fyras tråd till en grabbdröm va ;)

dreggelpaj, det är klart jag blir!

2008-07-05 16:16
Yes bounty det är bokat. Nästa gång du kommer ner till Köpenhamn så hittar vi på något. Förslagsvis Öl eller mat för det är det enda jag kan tänka på just nu

2008-07-05 16:17
Mollow: Jag klappar gärna din hund, jag är iof allergisk men det kan det vara värt :). Har dock alltid velat ha en hund, så situationen är lite seg.

2008-07-05 16:39
Midas P26: jag är inte heller gay :D
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2008-07-05 17:27
Fredrik verkar vara rar. Han tar jag!

2008-07-05 17:34
Vänta nu. Jag har första tjing på boo framför alla. Eller, min bil har rättare sagt. ;)

2008-07-05 17:37
Skulle tji banga på krossad_anka!

Annars vettetusan. Öppen för förslag 8)