jaquil , har du alltid tända ljus för extra mysfaktor när du kollar porr?
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
jag till höger med fjortisposen, hållandes glaset något bögigt.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jag tog såklart en snygg bild, jag är ful i verkligheten. Jag till höger.
Syns säkert dåligt här.
ser ingen bild.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
"Klart det blev en dammsugare!"
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
pimp hahaha.. gör inte du de? :Pjaquil fan va najs att ha ett sånt där fotbollsspel!
ÅderpåleOne En komplimang eller bara ett konstaterande.. mkt möjligt dock, är en bastard..
verkar vara svårt å få bildfunktionen att fungera? många bilder som inte syns =/
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
Syns inte min bild? Jag ser den nämligen, och alla andras bilder också för den delen.
ebbster, men det är klart att du är söt, det är ju för uppenbart för att peka ut :) Ungefär som med camillÄÄN också.
Look with your own eyes - See with your own mind
mwahaha. jag menade mera lite mer attention på glasögonen från din sida. tell me!
Toastare
2009-01-03 16:24
Det är inte bildfunktionen det är fel på, utan sidorna ni länkar från.
Jag skyller allt på Emma!
pimpslap F23 Har inte alla det? Du vet, göra en helkväll av det :) Baldur Det var nice iaf, nu får det inte plats utan står i förrådet :( Bästa efterfestspelet ever.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
upp med nyårsbilderna nu då!
Zittla - The Fatal
me på nyår
chomperzchompa du ser ut som en sån där... som man alltid glömmer bort namnet på.. en sån liten apa-liknande gossedjur man hade som liten, brun och mjuk förutom fötterna och händerna. heter något konstigt i stil med tsichizu eller ja, något konstigt. du är så jättesöt :D
Monchichi?
Ganska gammal bild (sommar 05):
Sjukt svårt att fotta sig sj.
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
chomperzchompa F22 va jättesöt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja! monchichi var det jag sökte efter :D
Mai pantzies:
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Djureri var ett sött djur.
kul att man ser ut som 12 år
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När du egentligen är 13½! Sådeså!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
ja precis! hur kul känns det på en skala liZzzZZzzZZzOoOmmm
Nu var du ju rätt längesen jag postade här så jag känner att jag borde uppdatera er om hur jag ser ut.
Jag är alltså killen till höger i bilden, han med svart tröja. Den andra grabben är min son. I bakgrunden syns medelhavet, som ligger 10 minuter från mitt hem.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
candide: galet söt son du har!
candide P26 jätte fin bild
phatie och cami: Tack sweethearts!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Empire taack:) Phatie haha. tack. har iförsej fått höra att jag liknade en bäver en gång. men då liknar jag hellre det där ap gosedjuret, mycket sötare filur:)
Yo, when you see somethin ill. Knahmean? That shit is whoa!
babyliss men hur gammal är du då? viktigt lixom.. skulle kännas fel o skriva snygg om du är 13½ :P
baldur haha, men skriv att hon är söt då. Då kan du ju mena det som att hon är "liten och söt" om hon är 13:P
om jag minns rätt så har det stått F16 efter hennes användarnamn..
oj 16!? eeh söt.. liten :P
jag är 92:a (:
chomperz fö. är bilden på dej fin.. tycker inte du liknar nån jävla apa :P
skillz .. jag vill minnas dig som hårlös? eller har jag fel?
haha fattar inte heller jämförelsen med den där apan
camillannn: eller hur.. phatie verkade ha kopplat likheten direkt.. njae är skeptiskt..
baldur: I know ;) NA613: Du minns helt korrekt. Det är bara en söt liten peruk. Om jag hade haft hår hade jag aldrig haft en frisyr som liknade det där, haha :P
skillz : va!? peruk!? nee.. besvikelse..
Haha...ehum... jag skämtade bara. Det är mitt riktiga hår, jag svär!
Jag har fan aldrig använt bildfunktionen på Whoa, så jag är lite nervös. Hoppas det går bra! :/
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Qvanton P22 de funka, din hunk! du borde photoshoppa så det lixom gnistrar om ditt leende, ja mer än de gör då.. äh glöm de :P