Ausonius vann.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ne jag skojjade bara, mellon vann.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ausonius må vara väldigt vacker men håller med Baldur om att ankan och dylikt är miiiinst lika fina!
så 3
Tråd dödadar!
WTF??? Vad fan är det här för något? Some kind of skönhetstävling? Över hälften av kommentarerna har varit i stil med: "xxxx är lätt sötast" , "neeej, xyz äger hela tråden. punkt slut!" , "yyy vinner den här tävlingen! Ni alla andra fjollor kan dränka er! fattar ni eller. jag såg halva zzzz's ansikte i profil och shit!? miss universe!" ähhh fan, lägg ner!
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
....................... btw, Djureri är het! .......
tack, jag tycker alla är fina. alla! ja! och det är ju insidan som räknas ändå. fast eh, blev typ fett ledsen när Empire ångrade sig *ångestkräks*
men ausonius .. du vet jag kan vara empires reserv.. eller? :P DGAF bespara oss dina coola kommentarer, du är en tönt..
Baldur puss på dig!
hahahah, jag visste att jag inte skulle börjat skämta i den här tråden.. du missade påpeka att min solbränna måste lägga sig och få rätt färg först också.. SEN JÄVLAR!
chill o dgaf de här är allvarliga grejer vet ni!
Solbränna Ch1ll? C'mon, jag trodde du var svart... som jag... ;)
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
haha.. jag menar när blekningen har lagt sig..
Toastare
2009-01-05 01:35
Jag är Asonious mamma så hon har fått mina gener (ja pappan är neger! OMG!") Hon är väldigt porrig den lilla läckerbiten! Hermann-Kafka, eller hur har du varit medlem tidigare under annat nick? Känner igen skingrejen plus ditt sätt att skriva (admin-skadad) Välklätt slår i alla fall alla hiphopkläder på fingrarna, hårt.
Jag skyller allt på Emma!
Ch1ll, vad är du för budgetversion av Micheal Jackson egentligen? :)
jag är Micheal Jackson, förfan.. har du möjligtvis en son?
Förutom Luke Skywalker och dig så har jag inga söner!
Djur lit off topic, men är du i US and A? står på din sida..
Jajjamensan, CALI baby :)
jag är inte alls avis på djuret, näerå!
djur ait, va e klockan där? hajja vilket liv man har när man hänger här 3 på natten :P va gör du i cali?
Vi har gott om plats i våran lya.. alla är välkomna hit:
ååh fyfan!? fan va grymt.. hur länge blir du där?
fan va nice sol o värme.. shit! fan -20 här ju!!
Haha, klockan är 17:50 just nu, har just kollat klart på "wild card matcherna" (amerikansk fotboll).
Jag går på college och spelar amerikansk fotboll:
det var därför jag flyttade hit. Men det är livet faktiskt, särskilt efter att man har fått CSN-bidraget i en klumpsumma och man har jullov från skolan :)
Jag ska vara här 3 år till. Har varit här ett år. Det är faktiskt jäkligt kallt här med just nu, typ 15 grader.. haha Nej, men enligt rykten ska det vara jävligt kallt hemma nu!
djur haha "jäkligt kallt här med bla bla" strö salt i såren bara! :P ok men jag har två terminer kvar efter jul sen kommer jag å chillar.. jobba lite, pluggar till sjuksyrra så jobb lär man ju kunna få.. fan vilken fet idé egentligen.. yeah! :D alla snackar om å dra till nårje.. i'm goin to cali baby.. dessutom kan jag ju plåstra om dej när du gjort dej illa på match eller träning! ;)
Haha :) Ja, det är bara att skicka ett PM så "grantar jag en slot" för dig i min lya. haha, det är livets liv. :)
Producent
2009-01-05 03:09
3år<-------------->18år
Nya glajjor, som redan är repade :( Effineff
Djureri haha fyfan va najs.. ne men jag är fan allvarlig nu.. det här är ju värsta möjligheten att göra nåt riktigt kul alltså.. att du kallar det livets liv känns ju inte sämre direkt :D
Haha, ja.. Jag är också allvarlig, man måste ju se till att folk från sverige har samma möjlighet att uppleva saker som jag har :)
djur bra där, men det här var verkligen nåt jag aldrig tänkt på.. nu har ja ju chansen lixom.. föevänta dej ett pm kompis! :D
Gästbok
jag misstänker grovt att skillz är med i fattaru..
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Nog med skitsnack. Mer bilder på Ausonius! Och pimpslap. Mer bilder med Ausonius och pimpslap på, tillsammans, i olika ställningar. Mer bilder med Ausonius, pimpslap och mig på, tillsammans..
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
krossad anka har lätt min röst iallafall
www.myspace.com/danielbylund
Nu är det lite väl mycket skitsnack igen. Detta är en BILDTRÅD. Komentarer kan tas i era gästböcker och/eller via meddelanden. Det är trots allt därför ni har dom.
Haha Empire! <3
Doh...gästbok ;)
jag måste nog också säga att jag röstar på krossad anka. eller kanske ausonius.
Zittla - The Fatal
jag är en apa: Ja, det sägs att jag är det... hur sant det är vet jag inte riktigt själv faktiskt.
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Jag älskar er. Kom så kramas vi!
Toastare
2009-01-06 00:31
mstery, du har tappat din näsa!!!
Jag skyller allt på Emma!
haha
jag vet sen är jag likblek oxå =/
Jag, avbildad på en rittavla :)
http://duckdown82.tumblr.com/
BountyBoo F28 det brukar tyvärr gå så när okunniga hittar filtermenyn i ps :D
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"