Hah thx! Innan idag har jag nog inte hört ordet "hunk" på många många år.. Men idag har jag fått höra det två gånger. Coolt. :)
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Qvanton: Din hunk (vad det nu än betyder)! ;)
jo det e väl så, hoppades i min enfald att det gick att länka från facebook, får la tanka upp en bild på min server, det borde la gå =) btw så borde sveningmar tagga ner lite på "hip hop"stilen enligt min mening, min personliga åsikt och jag menar inte å dissa. men man behöver faktiskt inte klä sig som plockad ur en gangztahmovie för att vara hiphop
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
tänk er Qvanton med grön färg på, HULKEN! :DDDDD
"Man ska inte prata med fula människor, de kan få för sig att det är okej att se ut så"
MR_EVIL: Det slog dig aldrig att han kanske inte har kläderna för att försöka vara hiphop, utan för att han faktiskt gillar dom?
nu borde det la funka?
skillz som jag sa så tycker jag personligen att det känns överdrivet, men å andra sidan så tycker jag att man ska gå sin egen väg. å är han bekväm i dom kläderna å klär sig så för sin egen skull så cred till honom =)
Inte så överdrivet, men när någon slänger upp en bild där det ser ut som om dom varit i 50 cents garderob och rotat - då kan jag hålla med dig ;)
Sen kan vi ju försöka hålla oss till att länka till bilder EN gång, inte samma bild flera gånger, generell guideline :)
Look with your own eyes - See with your own mind
Kräftor kräva dessa drycker
quanton va fan fin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
qvanton vare tom
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
camillannn gud vad fin hy och vita tänder du hade...ge mej lite av det tack:)
Kafka, lite skinhead? Det är så sinnessjukt snyggt, varför är inte fler skinheads (och för tydlighets skull: Nej inte, helikopterplattan-bomberjacke-skinheads utan riktiga) för? Får lust att se om This is England och dreggla över både killarna och tjejerna där igen.
räker väl med dem vi har, sen tror jag inte många av alla frees cuts orkar krälla i gyttjan för att få respekt från alla äldre original bullor som tror alla under 18 bast är sponsrade av carlings eller pr kampanejn att sälja this is england. vi var ju jagade i 25år innan av media svängde om och då var vi gullegrisar i 6 månader tills det var slut på att mjölka ut oss. folk är av naturen misstänksamma mot både nya skins och mot media. men helt utöda är vi inte, vi har ju ända funits här hela tiden även när media inte såg oss och vi inte var veckans mode tips i vice magazine. så vi lever och frodas i våran egen takt. men annars är det ju inte förbjudet att diga 60-tals kläder från england bäst man vill.
tack så mycket chomperzchompa :) haha skulle delat med mig om jag kunde!
Jo, att själva kulturen är misstänksam mot explosioner av sådan sort förstår jag, men jag menade att jag tycker kläderna är så snygga att man borde se fler med den stilen på gatorna och det kändes som om man bara väntade på att det skulle hända efter This is England, men den effekten verkar ha uteblivit tycker jag. Folk kanske inte riktigt vågar pga risken för att missförstås.
nja mer nog att det är rätt dyra plag om man inte är arbetande eller skild nog att hita på nätet eller köpa secundhand utomlands. fins minder små återfösäljare i sverige men blir inte mycket mer än enstaka ben shermans som kommer hit och då i deras standar street kolektion. vill man ha gamla arnold palmer skjorter, loaks skor, siden skarfs, harrington kavajer, extremt smala hängseln eller en crombie som sitter bra eller tex en tonic suit så är nog sverige fel land. därför alla rör sig i städer som london, berlin och en del i spanien samt italien för hita plag. liga så skrädarsyr många upp saker. så tror man är väl mer skinhead ett bra tag innan man står där i en ny tonic suit och stylar med respekt. tror vågen som kom efter filmen mer gjorde att folk började klorera sina jeans eller köpa dropkick murphys skivor och trojan boxar. är väl så alla subkultuer sållar agnarna från vettet genom sina kläd koder och man ser vem som varit med ett tag redan på en kolimeters avstånd. sen kommer det aldrig bli som för då man hade råd att beställa från skrädare även som arbetare men i dag i sverige lär det inte ens komma på fråga.
men snyggt tycker jag det är och det är därför jag orkar håla på att matcha strumper, sy upp levis-staprest och leta efter kläder bortom ekvartorn och tillbaka. det gillar jag med min vänner inom scenen alla kan ta vara på sina kläder och det fins ingen slit och släng kultur. kläder är serious bussiness
Tack mellon! Du låter förvånad. ;) Camillann, såklart du kan dela med dig! Hudtransplantationer är väl rätt vanligt nuförtiden.. Men du ser iofs inte ut att ha så mycket hud hängandes i onödan någonstans. :) Hur det är med tänder vet jag dock inte, säkert lättare med implantat..
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Tror de finns gästböcker av en anledning.
qvanton; nejdå! du va söt =)
Empire; haha. grinolle
Qvanton du har ju sjukt vita tänder, kör du med implantat kanske? ;)
camillannnnnnnnnnnn haha ja de tänkte ja på också, hans tänder, sjukt vita.. jävligt fin bild på dej fö.. å dela med dej av din hy till mej me! :P
baldur: Tur att någon kommer med lite kärlek bland allt hat som finns på whoa ;)
skillz ååh skillz, med den fina pagen.. vad va de du sa om oljan nu igen..v arje morron? :D
haha tack baldur! kommer inte ha nå hy kvar snart om jag ska dela med mig med whoa ;o
skillz haha nej, är det peruk? vad b
indiantjejen: nope, är äkta page, jag håller på spara likadan.. man ska tydligen dränka den i olivolja varje morgon för att det ska bli så blankt å fint..
jag är egentligen snyggast, synd att jag är för cool för att sitta och fjolla med kameran :/
Ch1ll aa de är synd.. tyckte nog att jag var rätt cool när ja va 17 också men i själva verket var jag bara rätt osäker.. precis som de flesta tuffingar.. så kom igen, upp me bilden! :D
indiantjejen: Det ser du väl att det är äkta? :(
Camillann: Nice!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Ausonius ge mig ditt utseende nu!
Ausonius ägde just tråden! DAMN!
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
baldur men det går ju inte, det är emot mina principer som tvättäkta tuffing :/
Camillann, nej det är ju en svartvit bild... :)
krossad_anka & pimpslap: haha, TACK gulle!
Handlar bara om att Ch1ll är för fåfäng för att publicera hans modellansikte innan han avslutat sin atkins diet. Han tycker nämligen att hans kinder är lite "fluffiga" för tillfället. Sen har ju inte stygnen från hans läpprenovering inte läkt heller.
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
Hangaround
2009-01-04 21:54
Jag i mitten på ett nyårskalas i södra Spanien:
djur: hahaha.. stackars lille chill.. naaw, såå liten.. *nyper chills kind* ausonius har ju tagit det här till annan nivå.. jag känner att trycket är högt nu men NEJ, jag kommer inte att posera i raffset eller dyl!! visst är ausonius fin men jag vidhåller att pimp, anakan mfl är minst lika fina!!! *baldie spreadin good vibes on whoa*