I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Vänner vs. Flickvän/pojkvän
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»
Borttagen
2004-09-16 19:34
Försöker hålla mig faktiskt till mina vänner. Umgås med flickvännen behöver man ju bara göra någongång i veckan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2004-09-16 20:42
Jo självklart var man ju typ med varandra 24/7 i början men efter ett tag går förälskelsen över och om det håller så blir man "mogen" i sin kärlek.
Man är inte lika kärlekskrank som i början.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Borttagen
2004-09-17 09:40
maang
Ja varför tror du jag fortfarande är ihop med samma flicka även om vi umgås såpass lite med varandra? ;)
stitch F40
2004-09-18 10:51
som nydumpad o jävlig så måste jag säga vänner..
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses.
- Hit it."
AiQue P40
Supporter
2004-09-19 14:02
Att du ens frågar en sån fråga med ett så självklart svar: Vänner
Vänner består, partner kommer och går...
En del av Skåne Massiv.
http://www.myspace.com/skanemassiv
http://www.myspace.com/feffe
duja1
2004-09-19 21:59
man har riktiga vänner som fattar att man ett tag kanske prioriterar en tjej framför dom, och en bra tjej som förstår att man faktiskt har vänner att umgås med också.
Maucca P42
2004-09-20 19:48
De e väl lite svårt o bete sig normalt mot nån man är starkt angagerad i... Kom bara o tänka på saken...
Det enda som kan förstöra vänskap och kärlek är sex och alkohol. Fan man lär sig mycket på en månad.
Skrev hit för nån månad sist :)
Det är nog så att om man hamnar "prioritera" någondera är man redan i pisset. Det blir för mycket starka känslor o man kan inte koncentrera sig tillräckligt(OBS! TILLRÄCKLIGT) på sig själv och sitt eget liv.
Söker kunder, mixning & mastring!
Borttagen
2004-11-24 01:09
Jag vet faktiskt inte vad jag skulle välja.
Kompisarna borde vara glada att personen har funnit någon han/hon verkligen tycker sjukt mkt om, och man vet ju inte om man kommer hitta någon som den partnen någon gång.
Men som Zavage sa, vänner kommer och går.
Borttagen
2004-11-24 15:48
vänner självklart!
Borttagen
2004-11-24 17:00
moa F22
Så tjejer kan inte bestämma att dom inte vill ha ett förhållande längre?
Misery_chick
Supporter
2004-11-24 17:02
moa F22
det kan man ju inte veta, vänskaper kan ju också ta slut, och med den synen du har på killar, varför inte bara hålla sig singel?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
xplizit P47
2004-12-11 23:19
Polarna kommer alltid i första hand men det betyder inte att man måste skita i flickvännen. Gäller att ta hand om båda
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Borttagen
2004-12-11 23:30
jag prioriterar enbart mig själv, litar ej på folk i största allmänhet.. som nån skrev ensamhet är underskattat
Borttagen
2004-12-12 11:10
Om jag hamnade i en situation där jag tvingades välja skulle jag be min tjej och/eller mina vänner dra åt helvete eftersom de har tvingat mig att välja...
Har aldrig behövt välja och kommer aldrig behöva göra det. Jag har bättre kompisar och tjej än så....
WeeDz
2004-12-12 15:29
Det är sådanna här trådar som behöver en kloktänkt
individ. därav ja lägger mig i. frågan är dum. att kräva nått sånt
är väl det dummaste man kan göra. välja mellan att hjälpa barn
i afrika eller i kina? barn som barn eller folk som folk.
Today i'll make a homerun...
Fritz P42
2004-12-15 12:32
kan man inte svara på...
The sky always had little fluffy clouds..
Borttagen
2004-12-16 01:15
min flickvän är min bästa vän. om man inte är det så går nog förhålandet åt helvet efter ett tag. och vi gillar varandras vänner också så varför välja.
Claudita F44
2004-12-16 10:36
man behöver inte välja..
finns tid för båda om man vill alltså,
(b)http://www.puertoricosalsacongress.com(/b)
pher_ P44
2004-12-16 20:06
Vännerna om jag måste välja.
Onani täcker de flesta Sexuella behov endå.
DISCLAIMER:The above statement is made by Dee,thus nothing in it can be trusted!Dee is in no way responsible for his own or others posts in this forum.Dee is mental, and can´t be held responsible.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»