Domination: Det får stå för dej. Men du kan väl respektera deras sätt ändå? Har homosexuella gjort dej något?
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
som jag brukar säga; bög är bara en sexualitet, inte en hel varelse, jag menar det är inte som att han är av arten bög, det är bara ett kryddmått av det spektra av drag och karaktär som finns i en människa.
"Du är en död sill"
Domination P60 vilken religion ör det du använder för att ursäkta ditt sjukt fjantiga hat?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Domination P60 är säkert 14 jordsnurr och osäker på sig själv :D
"Det är dom som sprider HIV" - suck.. läs på "dom som gör så men blir som fjolliga små flickor" - öh? "dom" gör väl knappast så att män blir någonting? för övrigt är det inte alla bögar som betér sig fjolligt. Sen tycker jag du verkar väldigt inskränkt och tror fortfarande på urålders mans och kvinno-stereotyper.
som jag brukar säga; bög är bara en sexualitet, inte en hel varelse, jag menar det är inte som att han är av arten bög, det är bara ett kryddmått av det spektra av drag och karaktär som finns i en människa. word.
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
oxå word! (ovan)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Domination: Det låter nästan som du är avundsjuk. läste du för övrigt ens vad jag skrev till dej förut? Blanda inte ihop sex & kärlek med fortplantning. varför hatar du bögar så mycket egentligen? Sköt ditt eget.. om du ska hata kan du väl hata nazister, väldtäktsmän och andra förtryckare. bögar har inte gjort dej något. och en fråga: hatar du kvinnliga homosexuella också? till sist: lär dej att acceptera andras sätt att tycka, tänka och känna.
lltså hur dom går, hur dom beter sig, som jävla fjollor.... Det kallas stigmatisering , dvs att förknippa en hel grupp med en viss egenskap. I verkligheten är bögar i allmänhet precis som mig och dig. >längtar den dagen en stöter på mig, stackars den killen alltså då... Men jag är väldigt religiös så det kanske förklarar mitt hat mot den "rasen"... Din jävla gud kan dra åt helvete om han är homofobgud. Det är dom som sprider HIV, dom som gör så men blir som fjolliga små flickor... Men lol, väx upp ffs.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du vet att du bryter mot svensk lag va? § 8 i 16:de kapitlet, andra avdelningen säger: Hets mot folkgrupp, varigenom någon hotar eller uttrycker missaktning för folkgrupp eller annan sådan grupp av personer med anspelning på ras, hudfärg, nationellt eller etniskt ursprung, trosbekännelse eller sexuell läggning. Straffskalan sträcker sig från böter till fängelse i högst två år, eller i grova fall från fängelse i minst sex månader till fängelse i högst fyra år. Dessutom lär du knappast vara kvar på whoa särskilt länge.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Domination P60 Men ditt jävla pucko, det är ju självklart att du inte har sett en bög som du. Eftersom maskulina homosexuella inte märks på samma sätt feminina(fjolliga) Du har nog träffat o snackat o haft trevligt med jävligt många fler bögar än vad du tror. tänk efter lite snälla, Sen hoppas jag verkligen att nån i din familjs skulle komma ut som homosexuell.. Din pappa eller pappa, din bror/syrra om du har nån, Hur skulle du göra då? Skulle spöa den? Inte prata med den? Det är sånna som du som gör att inte världen kan utvecklas snabbare..
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Förmodligen är Domination inte särskilt gammal, och det är fortfarande högst möjligt att han är homosexuell själv. Faktum är att många homosexuella människor intar en strikt homofobisk inställning innan (om) de kommer ut ur garderoben. Man har gjort en undersökning (fråga mig inte hur) där man har mätt upphetsningen hos killar medan de sett på en bögporrfilm och generellt sett så var det så att det var de mer frisinnade killarna som blev mindre upphetsade emedan de killar som intagit en mer homofobisk ståndpunkt uppvisade mer upphetsning.
flummigt.. men så är det säkert, skulle inte förvåna mig.. Kollade på Highchaparall (stavning) har om kvällen, då handlade det om bögporr.. Dom snackade med nån högt uppsatt snubbe i bögporrbranchen o han sa att 40% av skådisarna va hetreo.. också rätt flummigt.. men kul att så många inte ser kön som gränser tycker jag...
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
tänk inte så mycket på det.. det är nog inte så att han kommer spänna på dig.. du kommer lära dig att leva med att han är bög..
Domination P-1 jag kan glatt meddela att 85% av världens HIV-smittade är smittade på "hetrosexuellt" vis, 4-5% är homosexuella, och resten är smittade på andra sätt, sprutor och dylikt, så färklara nu för mig hur du får ihop att "Det är dom som sprider HIV" Karl-Kapital man tror att hiv-viruset uppkom genom att ett ap-virus muterades, och sen spreds till oss när någon åt en dåligt tillagad apa.
anledningen till hela myten om homosexuella och hiv/aids uppkom f.ö. på grund av att de första två eller tre fallen man upptäckte råkade vara homosexuella män, när folk fick veta det började det gå rykten om nån sorts "bög-pest", men det är, som sagt helt fel.
^ TACK!
man ska tycka om honom lika mycket... han e ju samma människa som råkar inte ha samma smak som daj tex. =)
Jag är för dominations skull ledsen att säga det, men det är oftast den som är som mest osäker på sin egen sexualitet/manlighet/kvinnlighet som är den som säger sig "hata bögar", kanske mest för att övertyga sig själv hellre än alla andra om "hur äckliga dom är". Med ett öppet sinne så ser man att det bara är en sexualitet, inte en hel varelse. Dessutom betvivlar ajg att religiöse Domination håller sig till en tjej, behandlar sin nästa så som han själv vill bli behandlad, och så vidare. Det brukar ju heta att den utan synd skall kasta första stenen.
"Du är en död sill"
...dock är jag obligerad att hålla med Domination om böghypen som pågår just nu, det är enerverande att det viktigaste attributet hos artister tycks vara att de är homosexuella, istället för "konsten" om man nu kan kalla kommersen för konst.. Särskilt enerverande är Fab 5 och liknande program, snacka om att hoppa tio år tilblaka i fördomar. Särskilt som de inte har någon som helst stilkänsla ändå.
"Du är en död sill"
den s.k "böghypen" är knappast homosexuellas fel.. det är så folket vill se bögar..
Filbunke Det är sant, över huvud taget tycker jag att hela showbiz med dokusåpor och allting har flutit ihop till en enda stor slemmig dekadenshybrid. Faktum är att jag hivar mentala spyor till höger och vänster varje gång ordet makeover nämns.
"Du är en död sill"
tja, vi lever ju i ett extremt utseendefixerat samhälle.. "Extreme makeover", "Stylingakuten" med mera är program som borde förintas.. jag får lust att vomera varje gång de nämns.. såg ett avsnitt av stylingakuten, då dom gjorde om nån snubbe på hans mors begäran.. de stod och dissade hans inredning, klädstil med mera rätt upp i ansiktet på honom.. han höll ju nästan på att börja gråta.. det gjorde mig illamående.. i övrigt såg han dessutom bra ut..
Hets mot folkgrupp samt personangrepp är inte tillåtet på Whoa. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Mabande: Syftade på Domination då eller?
Yep. Ännu en av alla dessa f.d. Whoa-användare. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
alla fobier är försvarsmekanismer, så även homo fobi. när det gäller homofobi grundar det sig ofta på ngt som hänt i uppväxten som gör att sexualiteten inte kunnat utvecklas naturligt därför uppstår en motsträvan. sidor hos en persons sexualitet som den inte vågar upptäcka eller erkänna och därför tar denna person till en försvarsmekanism, i detta fallet en reaktionsbildning.
cyborg det där är inte fakta utan teori
misery_chick jag har inte påstått det vara fakta, anledningen att jag framställde det som så är att jag tror på teorin, då är den fakta för mig. alltså, säga vad man vill om freud, rätt keff kille, men detta var en av hans vettigare teorier.
cyborg jo, psykoanalytisk teori är vettig på sina ställen, trots att farbror Sigmund var ett riktigt UFO
eYe om du är tjej då och heterosexuell som jag antar att du är, så kan du alltså inte ha några killkompisar? eller så kan du bara vara kompis med killar förutsatt att de är bögar? gud, alla måste verkligen stöta på dig... ....
eYe om det är en vän så ser jag inte problemet, kan du inte vara kompis med killar heller eller?
eYe hur fan kan du använda ordet scary... nej du har inte sagt att du är homofob, men det märks att du är det. när du säger att du skulle ta avstånd ifall din polare var homo och att hon i sådanafall skulle vara en scary människa. rasister brukar inte heller säga att dom är rasister, men det är ju deras åsikter som gör dom till vad dom är. lika så homofober. Och nej det är inte så jävla konstigt, du är främlingsförjäntlig (vet inte hur det stavas, har dyslexi) precis som många andra så du är inte ensam.
damp_cdc det handlar egentligen inte om främlingsfientlighet, utan om värderingar. den här kompisen är ju inte en främling, men värderingarna kan däremot säga att den blir det p g a den nyavslöjade sexualiteten. jag tror du håller med mig om detta att vad homofoberna måste förstå är att sexualiteten inte avgör hur en person är, självklart är det en del av personligheten men det är en sexualitet lika mycket som heterosexualitet. dessutom är det ju helt idiotiskt att tro att alla homosexuella är överkåta knullgalningar som bara raggar på vem som helst hela tiden.. det argumentet är ju det värsta: "men ok att du är bög liksom men bara du inte kladdar på mig ok!??" , skrattretande..
eYe Jag tror bestämt att du överskattar ditt utseende ibland...
cyborg: du sa det jävligt bra. det jag menar är att bara för att han avslöjjar så ser kompisen honom precis som en främling, och vilket är skumt är att ädslan gör att det verkar byggas upp en mur framför allt man tidigare genomgått med personen för vissa. homofobi och rasism går hand i hand och är lika pinsamt bådatvå.
ja, all form av generalisering är dumhet.
ja wördar den senaste där
hahahahahaha åh folk är så egenkära ibland
hahahahhahaha ooh binarysoul! min idol.. min vän e också straight.. bilda klubb?
BinarySoul ok, då missuppfattade jag lite på föreläsningen jag var på, men jag var ändå inne på rätt "spår" där...
äfb F60 på vilket sätt är det "sunt förnuft" att ha svårt för bögar?
äfb F60 lust att förklara varför?
äfb F60 definiera moral
äfb F60 lust att förklara vad som gör homosexualitet moraliskt fel då?
äfb F60 sen när är NÅGON form av kärlek rationell eller logisk?
äfb F60 vilket de flesta av oss anser att det är.
äfb F60 jo, frågan är väl om du verkligen ska vara så nöjd med att du skiljer dig från mängden genom att vara fördomsfull och hatisk?