Props till Norra_Ishavets inlägg om öar till salu.
Norra_Ishavet F19 Jaa... (med drömmande blick, :) Ska vi dela kanske, så blir det billigare, allt du behöver är 25 mille, :)
vad är det första du skulle köpa? En hatt! Sen skulle jag köpa en bra stereo och en bra dator sen skulle jag köpa alla saker som mina föräldrar, syskon o släktingar ville ha. hur mycket skulle ge bort? och då till vad/vem/vilka? Jag skulle ge bort allt förutom lite till de som behöver det som mest -skulle du bo kvar i Sverige? Nope! Fast kanske flytta hit igen när jag blir gammal vart skulle du resa? Överallt!! Tänk om...fast sen tänker man, skulle man bli lyckligare? förmodligen bara för ett litet tag
elictric, i staterna var det en som vann nästan 2,2 miljarder (2,200,000,000kr!). Så man vet aldrig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Norra_Ishavet F19 Äh, lätt att man plockar över typ alla man känner till ön oxå, :)
Norra_Ishavet F19 Iofs, du och jag är ju inte släkt så det blir vi livet ut, :)
Norra_Ishavet F19 Äh, då är vi redan döda ju, :) Vi lider ju inte av att barnbarnsbarnen har 4 öron och 20 fingrar, hehe...
Vill ha 999 miljarder gogoplex än 500 mille! (en gogplex= hundra nollor) ;D
..____ <br> .(____)__ <br> .( ´o´)~:B-Boy JaceK:~.
Köpt en bil till farsan, Åkt på Splash, Handlat på Blenda, gjort nåt för dom hemlösa, betala räkningar, betala skulder, bjussa farsan,syrran och nån mer på en trip till Japan. köpa ett hägge...
FlowerPower!
jag hade flyttat till japan.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Satsa dom på ett bombsäkert odds
Jag hade gjort samma saker som jag gör nu fast på ett behagligare sätt.
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!
en tia , vänner & sol massa mat god dryck varje timme.
Jag hade byggt ett jättestort hus nånstans i ett inte alls för varmt land. Köpa några schysta bilar, lite datorer, en massa tekniska prylar. Gett lite till morsan. Sen bara slösa, slösa, slösa... Ja, det var väl allt... Kanske sätta inte lite på nått sparkonto eller nått.. Men bara kanske :)
jag skulle köpt whoa å bannad vissa nämner inga namn men ni kan gissa er fram
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ps jag hadde gjort allt ni har sakt okså
noztra P17 varför vapen?
för vapen ger bitches
noztra P17 ber om ursäkt, trodde du var seriös.
Jag skulle köpt ett hus i guld, hade nog tagit ganska mycket av pengarna.
Walking the street of dreams
Jag hade inte gjort någonting alls. Köpt mig en chipspåse kanske.
Jag hade snackat med telia och bett dom fixa en 90 megaton/bit lina till mitt hus, sen hade jag flexat på whoa om mina pengar! Kanske köpa mig en admin position också...
mm...aah, I can see your Schmutzblättchen.
Jag skulle köpt en miljard tuggumin ;)
No cake for the impurity!
jag känner en som är värd 400miljoner i aktier. men jag vet inte om han har så mycket roligare än vad jag har det. var jag han så skulle jag skänka pengar till nåt gott. jag har liksom ett stort hjärta
I don't like it I love it
eller så växlat till nån billig valuta för att man ska känna sig ännu rikare...
"God damn we can't even afford to die!"
Battlerappare
2004-07-31 02:58
Skulle köpa en 10 hummrar och 5 motorcyklar med riktig jävla ghettoinredning i bilarna, skaffa Sveriges fetaste mansion, skaffa en läskigt snygg blondin med skit stora lökar, köpa Viking Line båten, skulle ge massa pengar till familjen så dom blev ekonomiskt oberoende, ge massa pengar till luffare som är cleana från droger/alkohol. Kommer inte på mer :p
:c
Skulle köpa en sexa folle och ett nytt tvspel..sen ge bort resten.
undertiden
Köpa bättre servrar till whoa så att man slipper alla störiga jävla felmeddelanden.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Det första jag skulle göra är att fixa massa folköl och bärsa hela natten. Sen säga upp mig via telefon imorron på bakfyllan
Det är inne med mobiltelefoner igen
- vad är det första du skulle köpa? Egen lägenhet med schyssta tillbehör, kanske ny bil. - hur mycket skulle ge bort? och då till vad/vem/vilka? Skulle göra en god gärning för nån god vän. Betala skulder osv. Sen skulle jag ge alla hemlösa en ny chans att komma tillbaka till samhället. - skulle du bo kvar i Sverige? Självklart. - vart skulle du resa? Jamaica framåt och tillbaka. Eller när man ändå är där så kan man glida iväg till USA kanske. Who knows.
Alla pengar som blir kvar lägger jag in på mitt egna konto för framtida ändamål.
Dra tillbaka min ansökan om vidare studielån och betala tillbaka det jag redan lånat. Eventuellt börja betala TV-licensen. Har jag pengar kvar efter det kanske jag unnar mig nån liten resa.
Jag skulle köpa en fet crib. Sen skulle jag köpa en as fet bil. Sen skulle jag köpa allt mina föreldrar ville ha. Sen skulle jag köpa en yamaha R1, en jävla massa kläder och så skulle jag resa en jävla massa. Så skulle jag ha värsta lyx bröllopet!!!
skulle bärsat mer på dyra ställen...
- vad är det första du skulle köpa? en bil -> ett hus -> studio/musikprylar -> garderoben allan - hur mycket skulle ge bort? vettifan men antagligen en hel del - och då till vad/vem/vilka? djurrätt/sjukdomar/miljö/mänsligarättigh eter ta me tjejen på shoppingrunda som hon aldrig lär glömma - skulle du bo kvar i Sverige? ja på sommaren - vart skulle du resa? överallt
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
- vad är det första du skulle köpa? en liten ö i söderhavet - hur mycket skulle ge bort? inget alls, skulle sätta in allt på en bank i något skatteparadis - och då till vad/vem/vilka? inga som sagt, däremot skulle jag byggt hus på ön och bjudit in alla polare att bo där - skulle du bo kvar i Sverige? aldrig i livet i detta skattehelvete - vart skulle du resa? till de länder jag känner för, usa, england, nepal, indien, mm
wood - lycka till att köpa upp microsoft för Mindre än 500 miljoner... jag skulle åkt till las vegas och tjanat lite mer, sen skulle jag löka resten av livet!
"I'm the best of both world's, without the hidden camera and the twelve year old girl"
jaag skulle åka till jönköping(inte för att man behöver så mycket pengar för att göra det, men som det är nu är jag pank..såå..) jag skulle köpa en finfin bil till min pappa.. och ge en del till men mamma.. fixa det för mina syskon och relatives.. fancy hus i USA till min cuz..och ett till mig kanske..hehe.
Cara de "yo no fui"
Skulle gitta från Sverige fort som fan. I samma veva köpa mig en schysst bil men inte alltför fläskig (inga miljonbelopp på bilen i sig liksom), låt säga en BMW 750 -0x. Sedan skulle jag investera i en massa schyssta grejer som kan få stålarna att växa ytterligare. Har man stålar är det lugna puckar att få dom att växa liksom, det vet alla med lite sinne för biz. Signed, G.
Jag skulle köpa en jävligt fet våning i NY och lägga massor av pengar på att rusta/inreda den. Skänka pengar skulle jag inte göra till någon utanför min familj. Resa skulle jag nog göra lite hit och dit.. Men framför allt, våning i NY och inreda den + inköp i WSOP..
jag skulle köpt en pizza lite gott brygg kaffe och hyrt film, för det är jag sugen på nu.
Sa jag det?
Bott på samma ställe fast i större hus. Hade köpt bil, ta med hela tjocka släkten på nån fin resa någonstans, sparat pengar till mina barn. Men som C-Line! sa, svårt att veta för det är så jävla mycket pengar. Finns så mycket som man skulle kunna göra som annars vore omöjligt.
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
daUndergrounder P17 det är jävligt enkelt att säga att man ska ge bort mycket, tror det är svårare när du står där med dina 100 mille i handen och ska ge bort de. Inget mot dig speciellt, men det är enkelt att säga saker och svårare att verkligen göra det.
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
skulle lägga hälften på nått überhmeligt ställe. sen sätat inte lite grann då och då...tror banken skulle fundera lite om man knallar inte med 250mille. resten hade jag "lekt" för man kan ju så gott som leva på räntan om man placerar bankpengarna rätt. askulle gett bort ca 100 mille... sen levt livet, göra allt man nåsin drömmt om... sen när man blir äldre. skaffa familj köpe ett scysst hus på nån schysst ö å ligga i hängmattan å drömma tillbaka på det man gjorde som ung....aaah...
jag skulle köpa öl för pengarna...
eller jag bara skoja!
Kaneida P20 frågan är bara var förmögen hets skaten och annat går på. om du vill ha ut någon ränta måste den ju överstiga förmögenhets skatten annars liger ju bara pengarna och äter upp sig själv. bättre att ha dem i madrasen.
- vad är det första du skulle köpa? ett hus. - hur mycket skulle ge bort? en hel del, tror jag. - och då till vad/vem/vilka? lite släktingar, och några få vänner. - skulle du bo kvar i Sverige? antagligen. skulle dock resa rätt mkt, i vänners sällskap. - vart skulle du resa? Alperna, Indonesien, USA, Malaysia, typ Bulgarien eller nåt, med mera i evigheter.
Lugn!
- vad är det första du skulle köpa? kläder,skor,moped,villa,pool,bastu,plasm a tv o massa sådana lyprylar, bjudit mina kompisar på resa o massa sånt - hur mycket skulle ge bort? rätt så mycket, i om att ja endå skulle jobbat för att ha något o göra , så behöver man inte 500 millar... - och då till vad/vem/vilka? hjälporganisationer, vänner,familj o sådant - skulle du bo kvar i Sverige? ja, men köpa sommarhus utomlands - vart skulle du resa? Usa,Thailand, Hawaii; Ibiza, rhodos
- vad är det första du skulle köpa? - hur mycket skulle ge bort? - och då till vad/vem/vilka? - skulle du bo kvar i Sverige? - vart skulle du resa? Det första jag skulle köpa hade nog vatt den senaste superdatorn! Sen hade jag gett några mille till varje familjemedlem. Nej jag hade flyttat till Usa Till Usa och Thailand Sen skulle jag köpa lägenhet i Lund, GBG och Malmö och fylla med det senaste i teknik! Köpte jättemkt onödiga saker! Skänkt pengar till Aids-, Hiv- och Cancerfonder (även andra!) Skulle även startat eget!
Den omtalade men ack så okända!