Kaneida P20 ok så det är så du tänkt dig då är det ju en annan fema.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
skulle försöka äta upp en miljon det vore coolt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
- vad är det första du skulle köpa? Skulle köpa en massa skivor, en massa tv-spel. Ett hus till mig själv, Med allt vad det inkluderar! En Super dator (till varje rum =P) Några super projektorer. Super skrivare. Super Tv! ett par 1210:or och en fet mixer. Och Cd turntables. Massa DVD filmer. Några hästens sängar. En massa alkohol. En Fet Jacuzzi, en flickvän =P, En fet bil med alla finesser inuti. tagit körkort hade jag gjort också. En fet studio i huset. Ett Xbox. nya lilla ps2:an. En massa mat!, Ett jetplan kanske... En fet pool, med tillhörande vattenrutchbana och vattenfall. Jag skulle designa alla möbler och allt själv också! Sen skulle jag anställa hushållare som städar å så. Laga mat skulle jag göra själv. Kan fortsätta i evighet ;) - hur mycket skulle ge bort? Allt som blir över förutom 100 milj. (typ 300 miljoner då) - och då till vad/vem/vilka? 100 miljoner skulle gå till polare och familj, resten till välgörenhetsorganisationer. - skulle du bo kvar i Sverige? Ja, men jag skulle ha ett hus i Japan också. - vart skulle du resa? Jorden runt!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
satt in skiten på banken och levt fett på räntan resten av livet... lär ju bli några miljoner om året i ränta...så det klarar man nog sig på ;)
We run these streets like cops do red lights!
Jag skulle köppt ett stort hus som skulle fungera som något slags kolektiv för mig och mina vänner. Sen skulle jag fixat studio i huset, jag skulle rest överallt typ, jag skulle betala av amorteringarna på mina föräldrars hus, skaffat bil och sen hade jag gett bort det mesta till välgörenhet som sjukhus, hjälp till hemlösa, bostadsbygge mm. Kanske hade köppt lite nudlar till alla på whoa också.
Jag hade skänkt minst 90%, alltså 450 miljoner. Fast inte bara "skänka" utan jag hade styrt lite själv så inget går till onödigt skit. Jag hade räddat sjukvårdsmotagningar, hjälpt hemlösa ect..
..Organiserat något i sydamerika för gatubarn.
hade nog behålet 30 miljoner för då kunde jag tagit 4 själv och genom det köpa mig en skyst lägenhet typ en 2a och sen ha råd med hyran. sammt att jag skulle ha råd att utbilda mig. sen hade jag nog delat upp resterande miljoner på mamma, pappa, bror, och, snorty samt jochamn. kan hända att priyan hade fåt en slant för att vara den ända vetiga människa som växt upp i gnesta.
resten skulle jag själv klar skänka bort. känns äkligt att som fatig idiot helt plötsligt ha pengar och makt att hjälpa anda men skita i det. om jag hade den moralen skulle lika gärna kunna gå ner nu på en gång och pissa på hemlösa och ta en semester vecka i brazilien och skrata åt gatubarn.
jag skulle behandlat alla andra som skit under mina skor ahhh... 500 mille asså
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
jag skulle skänka allt till thailand och flytta dit.
Today i'll make a homerun...
Hade köpt mig en enormt lyxig toalettstol. Väschta supertvn och allt på toaletten och sen hade jag suttit där och bajsat hela dagarna i ända.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
jag skulle haft flyttat ifrån sverige och köpt hus i olika länder samt bilar. Levt livet. Investerat en massa dollas på aktier är mycket möjligt. Inte gett bort en ända krona.
Jag skulle förbanna pengarna å ta med mig dom i graven.. så om nån skulle försöka ta dom så förvandlas deras händer till könsorgan och huvet blir till en stor finne....
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
skulle skänka en jävla massa. 400 minst. sen skulle jag flytta hemifrån, köpa en riktigt fet dator.
jag skulle ha köpt fälgar för allt.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
2-3 coffeeshops in amsterdam. 200 tunnland weedfält. sen ett x antal feta villor till familjen och vännerna. Sen skulle jag va set for life , Harvard here i come booya! alla skulle fan få plugga vart som ville utan problem.
24/7 always keepin it.
- vad är det första du skulle köpa? Allt jag någosin velat ha, anställa ett gäng dvärgbetjänter och fixa ett fett hus, lite bilar och andra lyxprylar. - hur mycket skulle ge bort? - och då till vad/vem/vilka? Jag skulle ge bort 2 kr till The Beatnuts, 1 krona till Skitzo och 1 krona till Orphic.. sen kanske jag skulle köpa lite flashiga saker till min familj. Jo, och så skulle jag nog ta bara nån random snubbe i nått fattigt land o ge honom en mille o se till att han kommer därifrån så dom inte robbar honom o köper vapen för pengarna - skulle du bo kvar i Sverige? - vart skulle du resa? nä.. hänvisar till "The Island" för svaret på den frågan, soft, obebodd ö där bredband kan installeras så man kan beställa feta grejer som flygs in.. så länge jag slipper isbjörna o skit så blir jag glad.
det första jag skulle göra är nog att gå rakt ner till arbetsförmedlingen o ge dom fingret! sen skulle jag skänka bort hälften till välgörenhet....
Det är jag som är Tony Montana
Det första jag skulle göra hade varit å dra till nåt riktigt vidrigt Brat-tillhåll med det luffigaste klädkittet jag kan hitta......sen skulle jag battla ut dom helt brutalt genom att köpa ut hela baren. Bara för att få se deras miner....
Plan your work - Work your plan
lägga pengarna på banken och leva på räntan
- vad är det första du skulle köpa? En massa kläder och grejer jag behöver, sen skulle jag åka nånstans och göra ett par riktigt snygga dreadlocks=). - hur mycket skulle ge bort?-och då till vad/vem/vilka? - Jag skulle först gett bort till min familj, sen Steph helt klartm sen skulle jag nog skänka till nån fond eller liknande. Hur mycker till någon det vet jag inte=S. Sen skulle du bo kvar i Sverige? Ja det tror jag, bara att jag inte skulle bo kvar i Borlänge, ogillar det. nånstans där jag trivs=) - vart skulle du resa? Jag vet inte där heller, nånstans, man skulle ju ha råd med allt och sånt så det skulle antagligen inte spela sån stor roll. Men kanske Florida eller något, det skulle vara härligt=)
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine
get damn drunk!
vågar du köra på mig igen då fitta?
shit, finns det verkligen 27inch spinners nu?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Graffare
2005-02-07 13:21
jag skulle köpa paris hiltons oskuld..om hon hadde den såklart
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Jag skulle bli glad och lättad!
I´m with stupid--->
- vad är det första du skulle köpa? En ny mp3. Eller massa skivor. Eller hörlurar. - hur mycket skulle ge bort? 200 mille tror jag...återstår att se om jag vinner så mycket pengar nångång - och då till vad/vem/vilka? Ingen aning-- - skulle du bo kvar i Sverige? Såklart - vart skulle du resa? Brasilien..niceare guzzar får man leta efter =)
Twang System fi de werl
köpa ett rymdskepp och styra det i en eliptisk bana runt oslo
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
.... så skulle jag troligen ta livet av mig för all press som skulle uppstå. Hur många skulle ärligt klara av den situationen. Pengar är inte lycka. Skulle man ha 500 miljoner så skulle man ha möjlighet att förbättra livet för ofantligt många människor. Jag skulle inte palla trycket.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
För 500 miljoner skulle jag: - Betala av alla familjemedlemmars och nära vänners skulder + samt ge dem alla en generös summa pengar. - Starta minnesfond - Skänka till diverse välgörenhetsorganisationer - Köpa turntables - Köpa alla grymma LP-skivor samt CD-skivor jag kunde hitta - Köpa Grym musikanläggning - Bygga en egen musikstudio - Beställa några schyssta costum made-bilar (både nya och klassiker) - Inhandla kläder, skor, accessoarer - Sluta plugga det jag pluggar nu och påbörja en utbildning som passar mina intressen utan att behöva oroa mig för vad det kan tänkas kosta! - Resa utomlands - Köpa hus/lägenhet i N.Y, ATL samt någonstans i Karibien och här i Sverige. - Skaffa hund! - Köra "spray brush tan" varje vecka hehe :)
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Jag betackar mig, jag gillar att leva. SVAR JA
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Jag skulle köpa typ tingshuset som mansion och bygga en 100 meter hög staty mitt i sthlm av mig själv
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Jag hade köppt jävligt mycket knark, sprit, snygga kläder, byggd upp studion och köppt ett hus
- vad är det första du skulle köpa? Jag skulle gått in på Lamborghini/Bentley på Strandvägen, pekat på murcielagon och sagt "I'll take 2".. Sen hade jag köpt en kåk i typ Vaxholm med 5-6 bils garage o börjat fylla det! - - hur mycket skulle ge bort? och då till vad/vem/vilka? Jag hade köpt en ny lght till min lillebror. - skulle du bo kvar i Sverige? Nja, jag hade definitivt flyttat till Monaco för att slippa skatten men hade nog varit en hel del i sverige. - vart skulle du resa? Till månen.
Jag skulle satsat allting på Röd färg i roulette
Ajde, din smuts, gå med daj
Trode i min enfald att folk på Whoa skulle ha mer hjärna än alla fake rap-stjärnor (eminem, missy e osv) och kanske spendera pengarna på något vettigt sätt. 500 miljoner, det räcker lugnt om du använder 200 miljoner till dig och familj + släkt (resten av livet), resten skulel jag utan tvekan ge bort till välgörande ändamål, bygga flykting läge i Darfur, ge vatten till Duckvillage i Sydafrika, hjälpa till med fonder för barnen i Riga, köpa massor av SOS barnbyar, skänka till krigsoffer världen över, skänka till återuppbyggandet av de tsnumai-drabbade Nias och övriga Asien. Investera pengar och få dem att växa - så välgörenheten kan fortsätta. Donera 100 miljoner till cancerforskning/AIDSforskningen. Osv. Jag blev uppriktigt sagt besviken, vad har hänt med Solidaritet like Whoa ? Eller var det bara en fluga, en trend att bry sig om omvärlden och de människor som lever där?
SLUGZ for THUGZ
(okej med vissa undantag i tråden såg jag nu)
SLUGZ for THUGZ
Skulle donerat pengarna till behövande människor runt om i världen!
jag skulle tippa allting på frölunda imorgon
jag skulle ha skänkt en mille till den alltför osjälviska ChinaLove
skriv kort, helst inte alls
Soulchild P20 Tack!
Jag skulle köpa lite nytt, inte för mkt. Jag skulle sätta in pengarna på mitt konto, iaf en viss del. Jag skulle bjuda min familj på en resa, eller hela släkten kanske. Jag skulle flytta iväg med min pojkvän till värsta villan i Italien. Jag skulle nog öppna en glassbar också.
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Hade fixat till att P. Diddy försvinner..
SexySoul F19 Varför?
..Cuz I can ;) med de pengarna, lätt!!