I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Funderar på att bli kristen.
Övrigt - Vardagsfilosofi
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
4
»
»»
nam1986 P40
2004-08-02 18:25
Misery_chick
Kom inte riktigt ihåg, det va typ nån kille som hade en tumör i hjärnan tror jag som dom skulle bota o så sa han typ att han kände sig friskare o kunde stå eller nåt sen en vecka senare typ, dog han.
O d var många ggr det hade misslyckats fast d sa dom juh aldrig till publiken (de gjorde detta live asså framför en publik).
In case you didn't notice, I was being sarcastic.
princessleija F41
2004-08-08 20:29
Saken är ju fortfarande den att så jävla många människor stör sig på oss som är troende. Fattar inte hur ni orkar bry er så mycket om något ni "inte bryr er om", tycker är töntigt, naivt och allt vad ni nu säger.
Känns som att minst hälften är pretantiösa låtsasateister som hatar religion för att de ska vara politiskt korrekta.
Skåne!
Misery_chick
Supporter
2004-08-08 20:31
princessleija F19
jag har inget emot religiösa människor så länge de kan ta ett nej när jag inte vill höra om hur underbar jesus är, hur härligt det är att vara kristen, och hur viktigt det är att jag INSER det.
jag hatar inte religion, däremot så finner jag missionerande fanatiker som inte kan acceptera att man inte är intresserad riktigt vidriga.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Kepish
2004-08-08 21:44
har bara läst topicinlägget..
nam1986 P18
men naaaj :) tro på dig själv ist,det blir bäst så aiit ;)
här får du lite kärlek
_Mackan_Breaker_ P39
2004-08-08 22:36
tycker det är kul att de flesta här inne rasar mot folk med t.ex rasfördomar och allt sånt, och sedan lägger upp sina enorma fördomar för kristna ;)
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Demento P40
2004-08-09 00:10
hm...fick höra en intressant grej idag av en kompis. han berättade om hur hans 3-åriga lillebror sa något om att han såg ett starkt ljus och dessutom klämde ur sig "det är jesus". kanske inte så märkvärdigt, fast det blir lite märkligare när man tänker på att dom inte är en kristen familj, och att ungen som sagt var 3 år. för att citera min vän:
"Varför sa han så?! Jesus och bibeln är ju bara vara skitsnack som nån hittat på, så varför säger han en sån sak?"
blev lite rörd av hela grejen faktiskt eftersom den killen verkade tvivla en hel del på sin ateism, mer eller mindre mot sin egen vilja. sick...
_Mackan_Breaker_ P39
2004-08-09 00:11
haha :)
jag är kristen, jag läser inte heller bibeln :p
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
4
»
»»