Soy-Soy P19 varför?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
berkely P16 "jag kommer börja bry mig när mer än halva befolkningen är homosexuella...då ska ja fan bli homorasse :P" utveckla?
Misery_Chick För det första, homosexuella e bara en trend att Vissa anser att dom är vanligt folk.. Förr i tiden var det ansett som status att en gammal man skulle vara med en liten pojken. Man+kvinna=Rätt Man+man=Fel Kvinna+kvinna= upphetsande, men fel Barn+vuxen=fel Homosexualitet är en sjukdom... By the way, vi kan starta en helt ny diskussion om detta ämne. eftersom jag gissar på att jag kommer få mothugg på detta...
Soy-Soy Förr i tiden var det ansett som status att en gammal man skulle vara med en liten pojken. Man+kvinna=Rätt Man+man=Fel Kvinna+kvinna= upphetsande, men fel Barn+vuxen=fel nu var det ju inte riktigt så. jag kan förklara för dig hur det låg till: den enda kärlek som existerade i antika grekland (jag förutsätter att det är a.g. du pratar om) var mellan en ung man och en vuxen man. åldersskillnaden låg oftast på runt fem-tio år. kärlek mellan män och kvinnor fanns inte ens eftersom kvinnor var som finare slavar, samt att de var barnproducerare och samordnare för hus-slavarna. man+man var faktiskt den enda kärleken som fick kallas kärlek. och åldern spelade mindre roll eftersom det det faktiskt gick ut på var att en av dem skulle lära den andre massa grejer om livet och kärleken och såna grejer. barn+vuxen har alltid ansets vara fel, i alla kulturer. däremot har åldern skiftat för när man räknas som vuxen och inte.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Soy-Soy P19 skämtar du?
Junkgirl Nej, jag är oxå beläst på det. och det var vuxna män. Med pojkar som inte ens var inne i tonåren. iofs var väl vissa i tonären oxå, men det är inte poängen. DÅ var det accepterat. NU är det inte det Samma sak som med homosexualitet NU är det "accepterat" SEN kommer det inte vara det. Lr alla kanske ska bli homo, å så odlar vi barn på träd? (det sista va överdrivet) Men det är inte bara onaturligt utan oxå allmänt äckligt två av samma kön. Misery_chick Nej, jag skojar inte. på vilket sätt fick du för dig att jag skojade?!
Soy-Soy verkar som att du inte läste vad jag skrev. alls.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
soy-soy för att du skriver så löligt ovettiga saker.
Junkgirl Jo jag läste det du skrev, men det var delvis fel. Det där om att kvinnorna var barnproducerare och finare tjänare, är antagligen sant. men jag snackar om den stora åldersskillnaden mellan MAN+MAN som fanns då. A,k,a pedofileri, som det är kallat i NUläget. Misey_chick. Så dyu menar att det är rätt med homosexuella osv?. Det är fullständigt normalt?
Soy-Soy P19 "Så dyu menar att det är rätt med homosexuella osv?. Det är fullständigt normalt? " ja, det är precis vad jag menar.
Misery_chick Ok!. Helt naturligt med folk som tänder på "djur" "saker" "barn" med då? Samma sjukdom alla dom!.. Bara olika "targets". Ingen av dom är naturliga LR ska vara det.!
Soy-Soy P19 pedofili och tiderlag går ut på att utnyttja. och ofta tar någon skada, en har makt och en annan är i underläge. homosexualitet är samma kärlek som hetrosexuella upplever, fast riktat till någon av samma kön. det är HELT olika saker.
Soy-Soy P19 oj. såg inte att du tillhör den grupp av människor som jag inte har något intresse av att prata med. sorry.
Misery_chick Ja det är sant. Det är samma sjukdom MEN i homo situationen har båda lika mycket att säga till om.. Men fortfarande samma sjukdom som gör att man gillar nåt onormalt. Junkgirl Oj jag kom just på att jag bryr mig inte om att du inte vill snacka med mig :S Jag diskuterar en sak. ja skiter la i VEM jag diskuterar det med lr?:S
Soy-Soy P19 homosexualitet slutade klassas som sjuksom för ett bra tag sen. du kan säga att du tycker att det är en sjukdom, men lägg inte fram det somomdet vore fakta, för det är det inte.
Misery_chick Jag drar upp samma exempel igen... Man kan inte bevisa att det är något fel på pedofiler heller. Lr folk som gillar "saker". Gör det de rätt då?
Soy-Soy P19 pedofiler som ever ut sin böjning skadar barn, det är inte rätt och inte okej och självklart fel. homosexuella som lever ut sin läggning skadar ingen, alltså gör de inget fel. vad menar du med folk som gillar "saker"
Misery chick Jag menar såna som tex den tjejen som "gifte sig med berlinmuren" som lever ut sin böjning... böjning. betyder? (asså jag vet vad det betyder) men du skall säga det. en böjning är något som är onormalt ;) homosexuella lever ut sin böjning Böjning i detta sammanhanget = onormalt,sjukt Sjukt=Sjukdom
Soy-Soy P19 em böjelse behöver inte vara sjukt, det beror på vad det är man råkar ha för nån. och nej, homosexualitet är inte en böjelse, utan en läggning, precis som bland annat hetrosexualitet, transsexualitet och bisexualitet
Misery_chick Du har lagt fram vad du har att komma med, Jag har lagt fram vad jag har att komma med. Vi kommer aldrig komma överens och du kommer inte kunna prata omkull mig, och vice versa lika bra at droppa det:)
Soy-Soy P19 ok, låter som en bra plan.
Misery_chick Bra, jag ringer dig på torsdag
Soy-Soy P19 humor, ja... så kul att jag glömde skratta
Misery_chick Nej, lova?.. Jag förväntade mig inte humor av någon som heter misory_chick. Det är som att dra stand up koedi för en man som precis skall ta sitt liv.
Binary: hahaha tänkte väl..blev lite förvirrad :P
binary jag vte, det blev fel där i rena ilskan ^_^ Arlomeion P17 är det onaturligt att vara singel tycker du?
Arlomeion * "En sak kan vi ha jävligt klart för oss. Människan är Menad att vara heterosexuell eftersom att vi snabbast möjligast fortplantar oss på det viset." - Är människan menad att vara på ett visst sätt? Vilket sätt är det och varför har det inte blivit så? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Arlomeion P17 ja tydligen så är det enda naturliga enligt dig att fortplanta sig inom ett hetrosexuellt parförhållande, då borde du ju vara emot singlar, folk som steriliserar sig, och alla andra som inte lever det liv du finner "naturligt"
Såhär ser jag det: Jag är glad att jag inte har homo päron jag är glad att mina päron inte är utvecklingsskadade För att jag vill ha Normnala föräldrar (dock så är dem inte det men men). Jag vill inte bli mobbad för att jag har homo päron och jag vill inte vara Sär eller CP för att mina föräldrar (om dem skulle vara handikappade) var dumma nog att skaffa barn. Såhär tycker jag om varför jag inte skulle vilja ha såna föräldrar. Sen om mina pärom skulle se att jag var handikappad som foster då skulle jag vilja att dem gjorde abort och prova igen.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
berkely P16 varför kulle det inte "bli" några barn? har du läst igenom tråden?
är det inte vanligare att se att ricktigt manliga pappar får homo ungar?
Oyyy Heineken! Right here you Dirty Wanker!!!
bara en tanke
Oyyy Heineken! Right here you Dirty Wanker!!!
berkely P16 läs hela tråden Narkolepsi P17 väldigt mycket _kan_ leda till en skev uppväxt
Ni som säger att man behöver både en manlig och kvinnlig förebild som barn, hur är det med ensamstående föräldrar då? (Där barnet inte träffar den ena föräldern)
Married to the money, fuck the world, that's adultery
det är ju väldigt om homosexualitet ska klassas som nånting onaturligt eller inte... beror på hur man ser på saken... jag förstår dock inte hur folk kan dra direkta paralleller mellan onaturligt och dåligt... skulle det på nåt vis finnas ett egenvärde i att leva "naturligt"???... narkolepsi om man har en morsa som är oerhört manlig butchflata och en andra morsa som är fjollig lär man sig ju både manligt och kvinnligt beteende... är det bättre om man har en morsa och en farsa som båda är väldigt feminina???... då är det ju ingen som "lär en att va man"(vad det än skulle va bra för)...
What would macgyver do?
det är ju väldigt diskutabelt ska det stå i början
What would macgyver do?
Tyckte bara att formuleringen "Två homosexuella ska få föda barn", lite utav en paradox, klart att en kvinna kan insemineras men ja... Jag skulle nog tycka att det var lungt, jag menar homosexuella föräldrar har väl samma krav på sig som vanliga föräldrar och jag kan tänka mig att homosexuella kanske lever upp till dem lite extra för att visa att dom kan.
"Du är en död sill"
Palla inte lesa aaaalllt men tenk om det var ni som blev fodda och hade foreldrar som var homo. Vad skulle du saga, tycka? Du skulle nestan gomma dig i sammhellet for att sedan ner du blir eldre vill du inte att folk ska veta att du har foreldrar som er gay. Fan Homo is no good for sammhellet helt och hollet!!! Jag tycker synd om dem som har foreldrar som er homo och dem framtida barn som kommer ha det med Peace
DREAM BIG!!
EriStyle jag skull einte ha några problem med att ha homosexuella föräldrar. jag hade inte gömt mig, inte brytt mig om vilka som visste,inte skämts. däremot om jag hade haft föräldrar med åsikter som dina, DÅ hade jag skämts.
Shoolen P0 det har du rätt i, var bara tyst.
Shoolen P0 om bern vill mobba någon, så gör de det, om han/hon inte har homosexuella föräldrarm så kanske han är tjock, har glasögon, fräknar, billiga kläder, är mörkhyad, eller en annorlunda dialekt, det betyder inte att folk med dessa attribut ska förbjudas att få barn. finns det INGA "anledningar" att mobba ungen i fråga så är det lätt att hitta på något som inte ens stämmer, och sedan mobba för det.
jag kommer att tänka på två saker: 1) vad fan tror du själv att du har att erbjuda ett barn? och 2) menar du inte adoption? att inskränka i vilka som ska få vara gravida och föda barn är en tanke som jag visserligen i mitt livs bittraste ögonblick övervägt, men då har jag snarare lackat på föräldrar som super ner sig, och slår sina barn. hur skulle kontrollen av de som legalt skulle få föda barn gå till? genom tvångssterilisering? det känns ju fräscht och modernt.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
hakade upp mig på vad Collen P17 sa om mobbing.. jag är den jag är i dag pga mobbing jag tror inte jag hade varit lika stark pshykiskt om jag inte blivit mobbad... Skolan gjorde inte en skit för att stoppa mobbingen... jag e glad för att jag blev mobbad nu när man blir äldre börjar man förstå varför folk mobbar.. dom e bara nyfiken dom vill veta mera PLUS! du har något som dom önskar dom hade... mobbing e bara avundsjuka... och de e tungt.. men om jag visste vad jag visste i dag skulle jag gått och tackat dom efter varje skolrast... Pis Aot ppl...
Det enda jag är lite kritisk till är om barnet (säg att det har två pappor) får veta alldelles för lite om hur det är att vara kvinna och får en skev bild av kvinnlighet... Oddsen talar ju för att barnet blir hetrosexuellt och om det vet hans föräldrar ingenting/mycket lite...vilket kanske kan skapa lite problem. Å andra sidan finns det så grymt mycket dåliga föräldrar, och barn utan föräldrar(!) att alla vuxna som är villiga att ta hand om ett barn fullt ut och sköta det ansvarsfullt borde få den möjligheten...
Diskutera hur mycket ni vill... i detta ämnet går det INTE att ändra den andras åsikter, jag kommer alltid tycka att et är fel med homosexualitet överhuvudtaget. och så finns det folk som tycker tvärtom..
BinarySoul Jag skrev aldrig att allt kommer från famlijen men handen på hjärtat, om du var tolv-årig pojke och undrade nått om något som rörde kvinnlighet eller relationer till kvinnor, vem skulle du fråga? En tolv-årig pojke kan visserligen fråga sina två homosexuella manliga föräldrar men ingen av dom har upplevt ett heterosexuellt förhållande....en del blir till och med äcklade av tanken vad jag har förstått...?
Erkan: det är dock inte säkert att ingen av två homosexuella föräldrar alldrig upplevt ett heterosexurllet förhållande, iallafall vad jag har förstått så är många ofta osäkra på sin sexuella läggning när de är unga och kan därför ha ett eller flera heterosexuella förhållande innan de inser att de är homosexuella...jag kan dock ha fel, men det är så jag har uppfattat det, dessutom så finns det ju sexualundervisning, jag hade en så lektion redan när jag var typ 10-11 år
barnet kommer ju knappast bli mobbat, ifall de blir tillåter med homoadoption kommer det ju bli något som är ganska vanligt o då är det inte lika stor chans att barnen bli mobbade, det är ett nytt steg för att göra homosexuellt till något accepterat, jag har absolut inget emot homoadoption, jag har växt upp utan varesej kvinnlig eller manlig förebild, och jag mår ändå hyffsat bra. så varför skulle inte ett barn med homosexuella föräldrar kunna klara sig? plus att barnet lär ju vara mer fördomsfritt än andra barn eftersom den accepterar även det onormala ifall ni fattar. tänk på de grabbar o tjejer :)
<¤¤()¤¤>
killen Det är sant, men frågan är då har den homosexuella pappan verkligen upplevt kärlek till en kvinna? Var det inte det att det kändes fel och allmänt konstigt som gjorde att han senare upptäckte sin homosexualitet? Säger bara att sånna relationer kan vara en ganska stor del av ens liv och att man oftast har en nog påfrestande tonårsperiod med heterosexuella föräldrar...