Samma jävla snack hela tiden från er tveksamma. Är det inte bättre att barnen som föds får kärlek, även om vi är homosexuella?
Refillable
va fan även om man bara växt upp med en hetro pappa så går det inte att jämföra med en homopappa, hetro pappan snackar väl om kvinnor, homopappan snackar om män, det är fan stor risk att barnet blir homo. Jag grunder det på fakta om vi ska snacka källor. Shoolen: jasså? men hetro pappor snackar ju om kvinnor, men ändå blir vissa barn homosexuella, eller hur? så om homo pappor snackar om män borde barnen kunna bli hetrosexuella eller hur? jag tror faktiskt inte det spelar nån roll vilken läggning föräldrarna har. dessutom har majoriteten av folket därute en dragning till motsatta könet så det kommer endå inte bli något "ideal" eller vad man ska säga.
<¤¤()¤¤>
Erkan: hmm jag förstår hur du tänker, men då har ju fortfarande föräldern/rarna erfarenhet av ett heterosexuellt förhållande som denne kan "vidarebefodra", och eftersom de flesta inser att vi alla är olika och gillar olika saker, så kommer förhoppnigsvis personen inte utgå från att ens barn är homo utan berätta vad han/hon vet helt objektivt. Dessutom utgår nästan all sexualundervisning idag från ett heterosexuellt perspektiv så barnet lär få tillräcklig info för att kunna upptäcka sin sexuella läggning, jag tror nog att föräldrar kan påverka, men inte så mkt att de får en person att bli homo/hetero, utan det är något man upptäcker själv, Och hur många är är inte präglade av familj/vänner/sammhället om att homosexualitet är fel? Sen tror jag inte att så många skulle bli äcklade eftersom i nästan alla filmer är det heterosexuell kärlek, även i barnsagor..det är prinsen som räddar prinsessan och får halva kungariket..inte Prinsen som räddar Prinsen eller Prinsessan som räddar prinsessan. nu blev det lite rörigt...hoppas du lyckas förstå ändå
Shoolen P0 haha, kärringen bakom "God hates fags" har varit med på ricki lake, såg du det? hon har ju ffs ingen hjärna.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
BinarySoul kommer faktiskt inte ihåg namnet, kommer bara ihåg att hon satt där och inte hade några andra argument för sin sak än att "det står så i bibeln", typ. hon hade med sig sin stackars hjärntvättade robot till dotter ovkså, som var lika hjärndöd hon.
BinarySoul jag känner en tjej som ahr en homosexuell morsa, så nu vet du det.
<¤¤()¤¤>
BinarySoul Usch jag tycker inte om att bli misstolkad..men uttrycker man sig otydligt så får man väl tåla att bli det ibland... Jag pratade inte om erferenheten, jag säger bara att barnet kan bli förälskat i en kvinna och han manliga föräldrar vet inget om situationen. Sen kanske homosexuella män vet mer om kvinnor än heterosexuella, homosexuella kanske är bättre på att ge råd om relationer och kärlek kanske inte har ett kön. Faktum kvarstår att när barnet bli förälskat i en kvinna och antagligen(?) upplever en av de starkaste känslorna i sitt liv så har inte hans två föräldrar varit i samma situation...säger inte att det behöver skapa problem på något sätt men det är ett av flera hinder ett barn till homosexuella kan ställas inför. Sen verkar det handla, precis som Killen skrev, mycket om hur samhället ser på homosexualitet. Givetvis är det tråkigt att samhället i allmänhet har en föråldrad syn på sexualitet och att homosexuella blir mer utsatta, men om ett litet barn får lida samma smädelser så är det inte längre uteslutande samhällets fel, utan föräldrarnas ansvar. Ni kanske inte riktigt förstått min poäng så jag ska försöka beskriva den lite kortfattat; det finns ingen anledning att försöka påstå att "homosexuella adoptioner är precis lika bra som heterosexuella" för om det vet vi ingenting. Både homosexuella och heterosexuella adoptioner (ja, jag vet att det är ett felaktigt begrepp, inte jag som började) kan vara bra och dåliga. Det enda som skiljer dom åt är att homosexuella par ställs inför en massa fördommar. Om dom kan hantera fördommarna eller inte spelar ju en jäkla roll medans ett heterosexuellt par bara kan chilla... Tydligare?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om homsoexuella ahr svårt för att ge råd om heterosexuella förhållanden borde heterosexuella föräldrar ha ännuy svårare att ge råd om homosexuella förhållandenm, men endå tycks homosexuella bar till heteroföräldrar klara sig bra när det komemr till förhållanden´. det spelar ingen roll helt enkelt, fatta.
<¤¤()¤¤>
-Ace- Skillnaden är att man inte kan välja sexuell läggning på sitt barn och då är det de vuxna som måste anpassa sig...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja men då spelar de ingen roll ifall det är homosexuella elelr hetro föräldrar. eller hur?
<¤¤()¤¤>
-Ace- ´ Så länge dom tar hand om sina barn spelar det ingen roll om dom är aliens...
MEN DET ÄR JU DET JAG FÖRSÖKER SÄGA DAAHHH
<¤¤()¤¤>
Erkan: det är ju inte riktigt sant, heterosexuella föräldrar har oxå en del att ta hand om (även om homosexuella oxå måste ta hand om detta)...dels så kommer förr eller senare barnen vilja veta sitt ursprung, och detta leder ofta till många funderinga och undringar, och man kan ofta känna sig annorlunda. Dels så kan de ha hänt mkt som påverkar en psykiskt, som barnet själv kanske inte tänker på förns det får reda på det. Sen måste föräldrarna även, beroende från var de adopterat barnet ta hand om rasism. Detta är inga egentliga motargument eftersom vare sig paret är homosexuellt eller heterosexuellt måste man ta tag i ett eller flera av dessa saker, men vad jag menar är att heteropar som adopterar inte alls "bara kan chilla"
killen Klart, menade chilla inom hela homosexualitetsfrågan eftersom dom inte är homosexuella...
Binary "men heteronormativt heterosexuella är det, och tyvärr många andra heterosexuella.)" luat att utveckla hur du menar, hänger inte riktigt med
BinarySoul När/var/hur har jag delat upp kärlek? Kärleken till en man eller kvinna kanske är exakt likadann (även om jag hyser vissa tvivel), det viktiga i sammanhanget var ju att de två får olika konsekvenser.
BinarySoul du får det att låta som om bara hetrosexuella har fördomar?
BinarySoul ja men det är fortfarande fördomarna som är problemet, inte vita eller hetrosexuella
binär hur menar du?