På pnukt 9, syftar du på att det är en inställning att nykterism inte är accepterat, eller anser du att det inte är det?
Död åt Rutinen! Död åt Vardagen!<br>Leve Ögonblicket! Leve Äventyret!
Jag dricker för att fly från verkligheten.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
jag dricker för att bli nitat inget annat, vill du ha en anledning? gå ut sup som sattan ha roligt o vakna dagen efter och sen bevisar antingen dina minnen eller din baksmälla att du haft det jävligt kul
Blood on my dick or shit on my knife
men öl däremot e en av de bästa dryckerna som finns dels för att man kan dricka hur mycket som hälst o endå vara klar för nya upptåg dan efter No offense, men det brukar låta så när man är 17 ;-p Ge det några år... Fast den andra anledningen till ditt ölälskande kommer ju fortfarande vara kvar.
What it is, it is and what it ain't, it ain't
för att man lätt kan rymma från sina problem.
Jag har ingen forumsignatur.
stackars mig, bakis hela dan... aldrig mer (tills nästa vecka)
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
för de e gött o supa
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
för o bli toppad o bara va smått förvirrad o ha kul
när jag dricker. dricker jag sånt jag tycker är gott, och för att det är gott. och för att det ibland kan vara lite småtrevligt att vara lite så där mysigt "berusad". själv tycker jag att min alkoholsyn är jävligt sund.. och jag trivs med det. det värsta jag vet är folk som super sig asfulla och beter sig som drägg. tyvärr känner jag många såna..
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
ahhh, alla kommer hoppa på mig nu... men ni ser fan skit töntiga ut med alla små inlägg om hur bra alkoholen är och att det är det enda ni lever för. well, let's make a toast for my lever and kidney! hatar alkohol, har gjort det hela mitt liv...men som mest när min moster fick ett återfall av alkolism....ni ska bara veta hur jobbigt det är när dem pratar med en och man mistänker att dem har druckit alkohol.... aaa, fan va min moster var ball....skit ball, hon hade så jävla roligt hela jävla tiden. det enda hon lever för, hennes två barn gillar det säkert också. så hållkäften
maang P18 mian bästa stunder är inte ens några direkta upplevelser utan bara "ordinary things" typ som.. att vakna på morgonen o vara frisk må bra, vara pysktisk stabil.. vara med mina nära o kära, se folk bli galda av att man är trevlig mot dom... Allvarligt, get a life! Du är 18, inte 88. (därmed inte sagt att just alkohol behövs för att man ska ha roligt)
Jag super mig full för att få utlopp för mina existentiella kval i ett samhälle där individualitet är lika med kombinering av massproducerade enheter!! Den ädlaste kunskapen av alla är att mixa drinks! Bli full och njuta av processen brukar räcka för mig. Allt annat e bara plus, eller minus. De bästa tjejerna träffar man ändå nykter på jobbet, i skolan, osv... "Varning intag av alkohol kan få dig att tro att din ex väntar på ditt samtal kl. 4 på morgonen!"
Söker kunder, mixning & mastring!
OneTrick Det där är ju bara insyn på en positiv livsstil helt enkelt och så ska det ju vara. Var nöjd med det lilla man har.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jernvante P1 Tyckte bara det var sjukt corny. MEN, det är klart, har man någon form av sjukdom som gör att livet kanske inte är så jävla självklart så visst, då kanske man vaknar och är tacksam att man lever varje morgonen. Annars, hell no...
maang all respect, du skriver jävligt jobbigt. Försöker läsa det imorgon istället, allright?
Det kändes trots att roligare att traggla sig igenom det där än att hänge sig åt de alternativa sysslor som erbjuds. För det första, jag skrev "all repsect" för att du inte skulle ta det som en tyken diss om hur du skriver, det var bara en anledning till att jag inte orkade läsa det när jag först såg det. Så nej, du får ingen respekt för att du knarkat och legt thuglife :-p Jag förstår inte riktigt vad du vill ha sagt... att du ha varit med om jävligt mycket skit för att vara 18 år och därför värdesätter livet mer? Har jag full förståelse för. Samtidigt är du säkert medveten om att det knappast är normalt tänk för någon som är 18 (eller 23 för den delen). Din situation är extraordinär. Precis som i det exemplet jag drog som lyckligtvis inte stämde in på dig. Självklart finns det situationer, så som sjukdom eller extrema livserfarenheter, som gör att man vaknar varje morgon är tacksam för livet. Detta är dock, som sagt, undantag. Sen förstår jag att folk som du, som har haft alkoholproblem, eller har någon i sin nära omgivning som har det, kan ha en avsevärt mer restriktiv syn på alkoholkonsum av förståeliga skäl. Samtidigt tycker jag det är viktigt att komma ihåg att många som dricker faktiskt har kontroll över det. Alkohol är inte aboslut av ren ondo. Och det där om att du tjänat mer pengar än vad jag gjort under mitt liv stämmer med all säkerhet med tanke på att jag varit heltidsstudent sen jag slutade gymansiet och därmed lever på lånade pengar (vad det nu har med saken att göra).
"Har ni inga korrekturläsare som kollar skiten ni ger ut " Flawless: Om vi hade setts så hade du kunnat få dina öl. Inga problem. MunQ Om jag av någon anledning någon gång skulle skriva en bok om alkohol och dess verkningar så ska du få ett signerat exemplar. Av inläggen att döma så verkar folk inte bry sig särskilt mycket om sitt drickande och varför de gör det. Bra eller dåligt går att diskutera. Men kul att tråden lever i vilket fall.
OneTrick mmm, du skulle säkert sagt att med full respekt så läser du mitt inlägg i morron.....tssss
one_mic P15 haha va?
"För det första, jag skrev "all repsect" för att du inte skulle ta det som en tyken diss om hur du skriver, det var bara en anledning till att jag inte orkade läsa det när jag först såg det. Så nej, du får ingen respekt för att du knarkat och legt thuglife :-p"
one_mic Men det var ju typ ett svar på ditt inlägg inbakat. Eller vad menar du? Att du också skriver jobbigt?
uppriktigt, skulle du skriva att du med full respekt läser mitt inlägg imorrn om jag skulle skriva sluddrigt? tror inte det. rent statistiskt sett inte.
one_mic P15 Om du till synes har lagt ner tid och möda på att formulera ett svar riktat till mig så ja, då skulle jag skriva något liknande till dig om jag av någon anledningen inte vill läsa det just då. Och vadå statistiskt sett? Har du undersökt hur jag svarar på inlägg eller vadå?
OneTrick F23 det tackar jag för. statistiskt sett menar jag med vad jag är van att bli bemött här på whoa.
drink up.... let's get drunk!
La dee da dee we like to party, we don't cause no trouble and we dont bother nobody =)
Helt enkelt för att det e kul och lagligt! Men jag e knappast någon som dricker ofta nej nej
Gonna gettja sucka gonna get medivel on your ass!
Anledningen till varför jag dricker beror såklart på när jag dricker. Om jag är ute och badar och dricker en 2.8 pripps gör jag det knappast för att bli tokfull och kunna ragga brudar "bättre", nej snarare för smaken och den sköna stämningen med att ligga på en klippa och dricka en öl eller två med några kompisar. Däremot kan det vara så att jag fått sparken, blivit dumpad, vräkt OCH blivit rånad på alla mina pengar, DÅ super jag för att få tankarna på annat samt att tiden passerar snabbare full. Och så vidare, det varierar från nästan varenda gång jag dricker alkohol.
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
folköl är guds gåva till mänskligheten
Det är inne med mobiltelefoner igen
Jag var väl lite av en "slåss-mot-alkohol-människa" innan..haha Tyckte att det var töntigt att dricka och såg absolut ingen anledning till att själv göra det. Men det är inte så himla nice att var enda nyktra på festen och gång på gång säga "nej tack, jag dricker inte" till varje snubbe som räckte en burk och sedan bli tvungen att propagera för min princip i 10 minuter innan det skedde samma sak igen och sedan skeptiskt stå och glo på när alla asgarvade åt minsta lilla för att själv stå, och känna sig skitstel och le lite artigt i kanten. och när jag blev full första gången så upptäckte jag att det faktiskt var sant att allt blev mycket roligare med lite dricka i kroppen. Och so what egentligen? Jag kan ha kul utan alkohol och jag super inte skallen av mig varje helg men varför inte ha lite extra roligt då och då?