Vad är meningen med livet?
Om nån kan svaret så säg jag tror det är att föröka sig för att sedan ruttna med maskar
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Att hitta Lycka.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!
men den går inte att finna...
jag tror att alla har olika meningar med livet.. alla har väl en uppgift i livet eller..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
känns som allt är uppochner.. jag mår skit helt enkelt men självmord är för veklingar
Meningen med livet är att finna en mening med livet.
men om man försöker så blir man galen
Ta det bara lugnt, så.. :)
Måste livet ha en mening?
Redline!
ja varför leva annars?
Meningen med livet är... Läs nedan: Today: Young man tripping on acid realized that all that matters is merely energy condensed into a slow vibration. That we are all one consciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream and we’re the imagination of ourselves. And here’s Tom with the weather.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mjomjo...men tycker att det får hända nått allt känns så jävla tråkigt
I'd be like, screw you hippies! ... kick you in the nuts! You want to save the world but all you do is smoke weed and smell bad! Det finns ingen maning med livet, era vilsna satar, om man får säga satar.
Intressepenisen hårdnar!
oneoo: Måste allt du gör ha en mening?
Redline!
ja allt blir så mycket roligare då...
oneoo: Allt kan inte vara roligt.
Redline!
men jag vill!
Meningen med livet ar nyfikenheten pa vad som hander imorgon, nasta vecka, nasta ar, doden...
mm döden e ett intressant ämne som alla kommer få uppleva!
oneoo: Man kan inte få allt man vill.
Redline!
nej och det gör mig jävligt less på skitn
oneoo: Välkommen till klubben.
Redline!
knappt nån som vågar säga att det inte finns någon mening med livet. iaf ingen universell. Varför inte? Alla lever sina liv och gör det som de tycker är bäst.. de flesta bryr sig inte så mkt om nåt mer än sig själva, jorden kommer snart gå under.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Födas, äta, skita, sova, reproducera sig och slutligen dö. Funkar bra för mig.
Omnia est Faeces
Fan jag har ingen mat hemma hur ska jag lyckas GAH!!MAT MAT MAT GE MIG MAT
köpte lite yoghurt:)
Kung_Doom P20: Nej, det är svaret på frågan "Vad är meningen med livet, universum och allting?" .. eller ? :j
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
kung_doom sa det.. :)
din mamma
varför skulle det finnas nån mening med livet???...
What would macgyver do?
"Meningen med livet, ingen mening ser jag i det" - då xploderar jag - memo
Kung_Doom P20 Nej, faaan, det skulle ju jag säga :P
nu gör s¨lut på frågan ''MENINGEN'' med livet är att leva det till fullo
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
Det FINNS inget säkert svar på det och ingen som tillfredställer ALLA.. Sök tryggheten i ditt liv eller kanske joina organisationer om du vill vara med och påverka världen, fan vet jag. Bara du blickar tillbaks och anser dina år vara lyckade. Annars är det meningslöst, och det är dessa människor som tar självmord. Det finns så mycket och berätta men nu ska jag sova, PEYZ! .
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Dra på sig så många minne som möjligt. hitta på saker, resa....allt njutbart!
strength
meningen med livet är att leva . it´s as simple as that.
blipp
meningen med livet är att ha kul
shimmy shimmy yo
men om man ska ha kul varför jobba varför gå i skolan?
oneeoo > därför att man ska jobba,plugga sig till en situation där man kan ha kul...för pengar.... eller inte fan vet jag
shimmy shimmy yo
knulla äta dricka skita dö
"A thorough reading and understanding of the Bible is the surest path to atheism." - Donald Morgan
ifalas_1> Varför måste du sprida det du tror på? Sen lät det här ju jättetrevligt i din sida du postade: Om någon vill anta en religion annan än Islam kommer detta att vägras honom och i nästa liv ska han stå bland förlorarna.” Känns lite som utrpressning, tro på Islam slutar du med det så går det åt helvete för dig. ursäkta mig men fan vilket bull!
shimmy shimmy yo
det är inget man fråga andra om. ju senare man kommer på det ju bättre tror jag.
fakie? ok!!
det är väl bara en mening, å det är en fråga.
Éxitus
fan va poetisk jag är, herråp
Éxitus
Jag fattar verkligen inte att nån inte har sagt det jag tänker på :P Men enligt mig så finns det bara ett svar, ur ett vetenskapling samt lyckomässigt perspektiv... "Meningen med livet är att dela det med nån annan..." Tänk efter lite så lär ni känna att den meningen täcker det mesta ;) Pöss på er...
vetenskapligt skulle det stå :$
Have fun and get wasted
Walking the street of dreams
Livets enda löfte är döden så ere bara.. man lever för att dö!!
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
Man får hitta sin egen mening
my name is xelly smelly
MENINGEN med livet är att under hela sin jävla livstid tänka på just vad som är MENINGEN med livet.
Coke is for kids and faggots, do meth and diee!!!
Why are we here? What's life all about! Kolla Monty python's meaning of life