I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En fråga till er killar

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-12-18 20:25

En fråga till er killar

Hur ska eran tjej vara? Personlighet, intressen, utseendemässigt osv! Kan vara kul att se hur olika ni alla tycker..

Music is my boyfriend!

2004-12-18 20:31
personlighet, intressen osv. får väl ge ett helhetsintryck så att säga... men ja... någon som helst har lite andra intressen än jag - men ändå inte FÖR långt ifrån varandras intressen :)
sen är tillit ett måste för mig, blivit bränd för många gånger... är brutalt picky med sånt där, minsta lilla lögn eller känsla av att något inte står rätt till - then I'm gone.
utseendemässigt... hmm... spelar kanske ingen direkt roll sådär, men får väl nästan säga att jag är svag för MEBs och ABs ;)

(Middle Eastern Babes och Asian Babes :P)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-18 20:37
Humor humor humor.
Den tjej jag vill vara tillsammans med måste kunna få mig att skratta.
IQ e inte så viktigt eftersom jag själv inte är sveriges svar på Einstein direkt..
En fin kropp är ett stort ++ oxå.

4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2004-12-18 20:39
Gillar ni tjejer som spelar dumma eller svåra?
Music is my boyfriend!

2004-12-18 20:44
hon ska vara sig själv...
... och förhoppningvis innebär det att hon är; humoristisk, intelligent, omtänksam, uppriktig, ärlig, betämksam, snäll, innovativ, kan hantera konflikter, verbalt begåvad, sexig, vet vart hon själv står, hon förstår mina tankegångar och det jag inte säger ska kunna vara sagt ändå, vet vad hon vill ha och hur hon ska få det, respektfull, skämms inte för den hon är, känner inget behov av att genom tex överdrivet sminkbruk eller allt för utmanande kläder se till att folk ser henne - ty hon får uppmärksamhet genom hennes övriga kvalitéter ändå. ....osv...
med andra ord ska hon tilltala mig såväl fysiskt som psykiskt och hon ska vara en utmaning, men ändå inte spela svårare än hon är.

2004-12-18 20:45
smart, attityd och humor. + ett trevligt utseende.

2004-12-18 20:49
Jag tror ju verkligen att alla killar tycker likadant.
Annars är det väl rätt självklart i de flesta fall att det är bra att vara snäll och trevlig?
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction

2004-12-18 20:51
tror inte att vi får se någon som vill ha en tjej som inte är snäll, i denna tråden ;)

eller jo! jag vill ha en gangsterbrud ...mm, vill jag :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-18 20:55
Jag vill ha en brud som tar sprutor, o säljer sig på gatan!
Fucks your life up crew
Tjabo!

2004-12-18 21:04
tjejer med bra självförtroende och skön "attityd" men samtidigt extremt chillig.. ungefär som Anna i O.C. men tjejer som hon har jag aldrig stött på IRL :)
Just Like That.

2004-12-18 21:19
Kom på att Elliot i Scrubs passar bra in på mina kriterier! =)
så snygg o så skööön.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2004-12-18 21:23
Ser att det är ganska mycket lika ändå...
Music is my boyfriend!

2004-12-18 21:26
Om ni fick välja en bra sak/egenskap hos din tjej vad skulle det vara?
Music is my boyfriend!

2004-12-18 21:27
13 kulhål i magen
Fucks your life up crew
Tjabo!

2004-12-18 21:28
Virtual_Sexuality

Det är kul att det finns folk som du
Music is my boyfriend!

2004-12-18 22:29
Orgasm, vadå, jag vill ha en brud som är mer gangstah än 50cent, thats all
Fucks your life up crew
Tjabo!

2004-12-18 22:33
Topp 3

1. Snäll
2. Intelligent
3. Söt
Soy esa clase de persona, me buscan todos los hermanos mayores de los niños de la zona

2004-12-18 22:47
Virtual_Sexuality

Okaa
Music is my boyfriend!
Hangaround

2004-12-18 22:55
som hon den dära..mmm, precis så:)

2004-12-18 23:06
söt... intellegent... open minded(!)... gärna ganska lugn av sig... snäll/omtänksam... god självkänsla(!)...
What would macgyver do?

2004-12-18 23:25
funky funny sexy
vill ha en fet jävla bonus med fallskärmsavtal

2004-12-19 00:11
äh, en schyst rumpa räcker

2004-12-19 00:19
mystic- P20

Haha :)
Music is my boyfriend!

2004-12-19 00:23
__Virre__ F14

dig gillar jag
Music is my boyfriend!

2004-12-19 00:32
"Om ni fick välja en bra sak/egenskap hos din tjej vad skulle det vara?"
->
en? ....ärlighet

Admin

2004-12-19 00:38
Har ingen direkt "modell" av hur hon ska se ut eller vara. Tar det som det kommer. Det är oftast de man minst väntat sig. Säger alltid att en tjej blir vackrare eller fulare ju mer man lär känne henne. Man lägger märke till de underbara eller hemska detaljerna (nu måste det ju inte finnas några hemska eller fula detaljer, det kanske ändå inte funkar).

Finns väl några saker jag inte gillar, som t ex om tjejen spelar dum. Får hellre spela smart.

Sen... nä, har inga speciella krav. Att ha det utesluter så mycket ;)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2004-12-19 00:39
__Virre__ F14

Jag gillade ditt svar på min fråga helt enkelt :)
Music is my boyfriend!

2004-12-19 00:42
Evolution P21

Är inte det där en smaksak. Vet att vissa gillar tjejer som spelar lite dumma... eller är det helt ute?

Fan bäst att sluta spela dum nu då
Music is my boyfriend!
Admin

2004-12-19 01:48
Orgasm

Är säkert en smaksak. Vet inte riktigt. En del tycker väl om att spela spel. Många jag känner gillar det väl om de verkligen vet att de "är på". Det är ändå ganska lätt att se om tjej är dum eller bara spelar. Att spela dum för mig innebär egentligen bara att driva lite med sig själv, att ha självdistans en skön humor. Det kan däremot vara uppskattad och en riktig isbrytare. Varför spela korkad för? Men som sagt, det kanske funkar i vissa situationer. Bara man inte låser sig.

Samma sak med att spela svår. Varför inte bara sätta sig ner och snacka skit istället för att spela svår? Å andra sidan kanske somliga gillar det. Allt beror väl på tillfälle, omgivning, vilka som är inblandade osv.

Allt jag säger är, lås dig inte till ett visst beteende. För mig får tjejer hellre vara "humorkorkade" och avslappande än spela dumma och svårfångade.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2004-12-19 02:42
attityd = Självständig men behöver inte bevisa det gång på gång. Gärna liiite hetsig eftersom jag är lugn.

humor = Att man kan skratta åt samma saker och förstår när man skämtar.

intelligent = Inte världens smartaste men lite innanför pannbenet. Man ska kunna disuktera lite lite olika saker, lite allmänt. Inte "vaa vad är det?" "ehh fattar inget"

Se bra ut = Enligt mina kriterier. Helt klart utstålningen och inte överviktig eller underviktig. gärna lite brun i hyn och i håret=)

Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?

2004-12-19 06:53
snyggare, smartare, coolare, rikare, kortare, vältaligare och bättre klädd än jag.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob

2004-12-19 11:01
viktiga faktorer:

se bra ut (tänker inte dölja att jag är utseendefixerad iaf..)
Föredrar brunetter, långt tjockt hår
Djupa ögon

Samma humor som mig. rätt känslig för annorluna humor (allorlunda jämmför med mig)

Snäll

speciella intressen behöver hon inte ha, fast sportintreserad vore ju ett plus. så länge det är fart i henne så har man kul ändå :)

Hatar hästbrudar, vet itne om det är hästarna som gör det eller om det är nån slump, men ALLA hästbrudar jag träffat har varit helt körda i skallen och allting har krestsat runt nån jävla häst. hästkött är gott, så det så.. :)
mest en kul grej...? (känns barre bus)

2004-12-19 13:24
Evolution P21

Det där är lite svårt, man är ju ändå som man är och vill inte förändra sig pga en killes åsikter, IGENTLIGEN. Men visst att ha krav på en att inte vara riktigt koko i huvudet förstår jag..

Alla
Ni verkar gilla brunetter "långt tjockt hår", (med lite brun hy såg jag också) Jag kanske har en chans iallafall! :)

Man tackar solariet..
Music is my boyfriend!

2004-12-19 14:48
Steenhoff F21

Den här tråden var inte menad för mig, att jag personligen vill veta hur ni vill att jag ska vara. Så var det inte, tyckte bara det är kul att se hur alla tycker, och jag trodde fel. Trodde dom flesta skulle tycka olika men det är rätt lika iallafall... Sen det där med att jag skrev, jag kanske har en chans då, vart sjuk oseriöst
Music is my boyfriend!
Producent

2004-12-19 15:23
Personlighet: snäll, trogen, mysig, lugn, fördomsfri.

intressen: musik, ta det lugnt och se på film..

utseendemässigt: SÖT! gärna rätt smal, inte jättesmal dock.. nice ass, gärna brunett men självklart funkar blondiner med.. en rätt naturlig look så att det inte är tonvis med smink lr så.. halvbaggy lr tajt kvittar lite.. men gärna så det är lite stil på det.
helst inte piercad lr tatuerad.

sammanfattning:

en söt tjej utan fördommar som gillar att softa och som är trogen.

:)
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2004-12-19 15:27
Orgasm f 17
får man svara om mane tjej också ? =)
Vem fan bjöd henne?

2004-12-19 15:29
run-to-the-sun F16

Beror på vad du vill svara på?
Music is my boyfriend!

2004-12-19 15:30
öhm frågan typ,
hur min tjej skulle vara?
Vem fan bjöd henne?

2004-12-19 15:31
run-to-the-sun F16

Ja det är ju det tråden handlar om, varsågod
Music is my boyfriend!

2004-12-19 15:35
aight,
tjej som kille:
najs med nån med typ samma livsfilosofi som jag, inte stressa och hålla på och planera allting.
utstrålning, det gör iof sig en person snygg, men jag måste attraheras av utseendet trorja, sen blir personen ju snyggare om han/hone skön.
intellegent, ja tack, måste kunna diskutera, och helst tycka som jag typ (vet att det är lite hitler) men eftersom jag tycker bra saker såå =)
Vem fan bjöd henne?

2004-12-19 15:38
fan, kom på nåra plus, utseendemässigt, dreads och pearcing i ögonbryn/läppen, helst ring är sjukt snyggt på många
Vem fan bjöd henne?

2004-12-19 15:39
haha, mjoo, kan man iof sig springa tillsammans, typ thailand
Vem fan bjöd henne?

2004-12-19 16:26
Steenhoff F21

mycket möjligt. men för tillfället är det åt helvete med hästbrudar.. de bryr sig mer om hästarna än om polarna liksom.. :S

2004-12-19 16:27
17 år, snygg kropp, gilla rnb.

2004-12-19 18:09

Snygg som fasen i fejjan, snygg kropp som fan, snäll som fan. Får lyssna på vad fan hon vill bara hon är jävligt lajban
BANG!

2004-12-19 18:44
hahaha
Music is my boyfriend!

2004-12-19 18:53
ImStillDrunk P0 , haha :D
Producent

2004-12-19 22:01

ashlee simpson ..

är en tjej som är riktigt het alltså.. söt som få.

som henne i utseende ;D
Nine.D
Multifaceted Creativity

2004-12-19 22:23
cliche, naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!

...

eller kanske om hon skulle skaffa sig nån vettig frilla (har bra sett den som är i hennes video)

2004-12-20 00:14
sjukt bra humor. resten löser sig med hjälp av humorn.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Producent

2004-12-20 01:13
cluny:

alltså sista scenen i musikvideon när hon kollar in i kameran....

shit..... finns inget sötare... *azzå ja bah döööööööör* typ :D
Nine.D
Multifaceted Creativity