alltså hon ska för det första vara SEJ SJÄLV, sen alltså INNSIIDAN räknas MEST men man måste juh gå lite på utsidan åxå, efter som man kna juh inte ha EN ful Och då menar jag en Ful tjej.... alla e juh bra på sitt sett, men jag menar en tjej som du faller för, Man kan hitta världens finaste tjej, och hon kan vara helt rubbad, det vill jag juh iutne ha,' Det ska vara kärlek annars e det inte äkta vara tycker jag hålla ihop, tycker man ska ha typ samma intressen kanse lite och såånt.. men ålder spelar inte så stor roll, men gränsen går när man e 5 år äldre.. eller jag skulle kunna ha en tjej som e 16 men inte nån 13 åring direkt, och itne nån tjej som e 26 heller eller nåt.. mins 16 och högst 19 skulle jag sääga.. men tillbaka till frågan Innsidan räknas mest, hur personen är, generöös, och allt, Jag tycker mest om ÖGon =) det är vacker, men alla tycke rinte som jag dåå, men men.. men Kollar iafall inte Utsidan först om jag skule falla och bli tillsammans. lära känna personens yttre, hunna känna att det finns värme inom henne.. typ. svårt att förklara. =)..
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom