I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En fråga till er killar

Övrigt - Vardagsfilosofi

2004-12-20 01:36
ashlee simpson är het som helvete ju
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2004-12-20 08:03
har hon inte snopp och har iq högre än 4 så e jag pepp :)

2004-12-20 08:04
jo, jag vet... folt tycker att jag är lite kräsen... men vafan...
Skribent

2004-12-20 15:54
VAFAN!?? Vadå brunetter!??

Blondiner ska det vara!
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2004-12-20 16:47
ÄgerDig

Varför?
Music is my boyfriend!

2004-12-20 17:43
muhfakka

PUSS!
Music is my boyfriend!

2004-12-20 18:11
muhfakka

;)
Music is my boyfriend!

2004-12-20 18:19
Steenhoff

"Jag har fått många killar intresserade för att jag är smart, men så bor jag i en akademikerstad, jag skulle aldrig för mitt liv spela dum."

det finns många korkade brudar i lund som får killar, lovar dig det ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skribent

2004-12-20 18:48
Varför ska ni diskriminera oss fina blondiner?
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite

2004-12-20 19:07
Gärna Brunette, men det är väll skit samma. Gärna mullig, men det finns en gräns. Hon SKA kunna ta det lugnt. Pallar inte tjejer som alltid måste veta vad som händer, vara ute eller ha något planerat. Kunna sitta hemma en Lördagskväll medans alla andra är ute och har kul tycker jag är skitmysigt, så det är ett måste. Resten är väll skit samma egentligen.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2004-12-20 19:25
mephisto

Pallar inte tjejer som alltid måste veta vad som händer, vara ute eller ha något planerat. Kunna sitta hemma en Lördagskväll medans alla andra är ute och har kul tycker jag är skitmysigt, så det är ett måste. Resten är väll skit samma egentligen.

ord på det där.

2004-12-20 19:50
muhfakka

beror på vem som frågar? :)
Music is my boyfriend!

2004-12-20 20:32
nåt som går tokbort är iaf brudar som spelar korkade eller "tjejiga".. såna som är extremt rädda för mjuka skumgummibollar på gymnastiken och på längdhoppet inte kommer längre än 30 centimeter..

tror tjejer seriöst att det får oss killar att känna oss macho, eller vad är grejen?

för övrigt har jag inga kreterier för hur en tjej ska vara.. klaffar det så klaffar det.. men dålig film och musiksmak klarar jag inte.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2004-12-20 20:47
muhfakka P21

vem är du då?
Music is my boyfriend!
Skribent

2004-12-20 21:09
Men sluta sexchatta i tråden!

2004-12-20 21:31
cliche

om du ska ha en fördomsfri tjej lär du få leta i all evighet ju =) ingen är fördomsfri, man kan skita i att uttala sig om sina fördomar men man har ALLTID en förutfattad uppfattning.

2004-12-21 09:50
ÄgerDig

vill du vara med
Music is my boyfriend!

2004-12-21 12:39
Som min filckvän! :D
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son

2004-12-21 13:09
media förstör och förvränger era sinnen!
kul att de körs

2004-12-21 13:14
Eksem om tjejer:

En tjej ska:
1. Ha svart hår och lugg
2. Klä sig i kjolar mest hela tiden
3. Vara skofetischist
4. Vilja ligga med mig
5. Ha hjärtat till vänster
6. Vara vegetarian
7. Vara musikfaschist
8. Behärska minst ett kreativt uttryckssätt
9. Gilla att prata om allt
10. Röka
11. Gilla att dricka alkohol
12. Få med mig på gästlistor
13. Gilla Family Guy

Som min flickvän, alltså.

2004-12-21 14:59
Jag tror inte KhrizT menade att hans flickvän var jehovas utan han svarade bara på frågan hur hans tjej ska vara och han svarade som min flickvän
Music is my boyfriend!

2004-12-21 15:00
Eller så var det så, vet vem
Music is my boyfriend!
Producent

2004-12-21 15:32
katt_:

ah okej..

men att man inte ser ner på folk öppet då..

:)
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2004-12-21 15:34
Brunett
långt tjockt hår
165 cm (ungefär)
50-55 kg (berodende på om hon tränar eller dietbantar)
b-kupa
Ickerökare
rätt så långa naglar, hon måste iaf kunna klia en
Snäll och omtänksamm (viktigt)
humor (viktigt)
jeans- eller kjolstil
lite solbränd
gilla att supa
sportintreserad (kan bli en fördel ifall det ska funka..)
inte vara ego i sängen

skriver in mer senare om jag kommer på nått mer viktigt
mest en kul grej...? (känns barre bus)

2004-12-21 15:38
Cluny P17

Haha det här var kul, stämmer in till 100 på mig
Music is my boyfriend!

2004-12-21 15:49
Spoom och Orgasm F17 Som sagt, jag menade att min flicka är den bästa i världen. Dock inte att hon är Jehovas (det hade jag nog aldrig lyckats med... är på tok för "syndig" för det ;D). Däremot är hennes släkt på mödernet är Lestadianer, vilket är rätt galet i sig...

Det jag vill ha sagt är att jag älskar min tjej trots alla hennes brister (och tro mig, hon har en del!) och hon älskar mig trots mina (och tro mig, jag är inte bättre!). Att lägga upp en massa ideal över hur någon ska vara är väl gulligt men ärligt talat så kommer ni nog aldrig hitta den där "rätta" utifrån dessa "krav" den rätta är någonting man skapar tillsammans.

Yeah! /KhrizT
"Som att bo ihop med en väldigt liten alkoholist" // Jonny Depp om att leva med sin son

2004-12-21 15:52
KhrizT P22

den rätta är någonting man skapar tillsammans

det var en fin mening :)
Music is my boyfriend!

2004-12-21 15:57
håller med Ograsm F17 .. de e ju så jävla sant sagt av KhrizT
fortsättning följer...

2004-12-21 21:36
priyan sa det.
I'm watchin all of ya because your game is so poor

2004-12-21 22:44
Jag vill att min tjej skall vara:
snäll
omtänksam
social
händig
klok
vis
intelligent
utåtriktad
fördomsfri
framgångsrik
förmögen
vacker
välutbildad
snygg
lycklig
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Admin

2004-12-22 00:52
Ord på davidens ord. Folk måste kunna ta det riktigt lugnt ibland.

Tycker folk ska sluta oroa sig. Var dig själv, spela inte. Det är det enda som funkar i längden. Men låt det inte stå ivägen för förändringar. Kanske VILL du ändra dig och bli någon annan. Bara det inte är skådespeleri. Iofs så är jag singel och det verkar väl inte funka så bra ;) Men jag är iaf glad, det är det som räknas. Kan lätt sitta ner och snacka med alla sorts människor utan att börja krisa över relationer och sånt. Det är helt enkelt inte centralt i mitt liv.

Sen tror jag att jag nog ofta gillar folk som sticker ut lite. Kan vara vad som helst. Sticker ut från normen.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2004-12-22 01:41
ett par bröst en vagina o en röv,FINE!!
Signatur får rum här
Graffare

2004-12-22 11:25
mmmmmmmmmmmh,en tjej som gillar hiphop..en med en fiiiin fiin rumpa och är en kort brunnet som gärna gillar festa
ska gärna vara snäll i vardagslivet=)
låter som jag skriver en kontaktannons...hur som helst gillar jag långa strandpromenader i månskenet:p
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"

2004-12-23 11:44
Okej, dom flesta tycker trots allt lika
Music is my boyfriend!

2004-12-23 15:16
ska tycka om sig själv och ska tycka om mig, vi ska helt enkelt trivas i varandras sällskap och vara kära - då funkar det :)

2004-12-23 15:21
Ord på davidens ord. Folk måste kunna ta det riktigt lugnt ibland.

Tycker folk ska sluta oroa sig. Var dig själv, spela inte. Det är det enda som funkar i längden. Men låt det inte stå ivägen för förändringar. Kanske VILL du ändra dig och bli någon annan. Bara det inte är skådespeleri.

Jag måste Orda mitt egna inlägg faktiskt. Evolution skrev det riktigt bra :)
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2004-12-23 18:26
Ah det ska vara tjejen som har lite andra åsikter och intressen så man förgyller vardagen med lite prat istället för att sitta som de få/många som tittar på film och inte säger ett skit... På det så lägger vi på lite pratig. Helst en tjej som vågar vara lite sig själv.
Ska kunna gå ut med min flickvän och festa loss som jag gör med mina polare... Hur hon ska se ut är ju jävligt knepig fråga... Kvinnor ser bra ut på sitt eget sätt. Jag hittade en flickvän med allt detta också... thats life

2004-12-24 11:11
orgasm..haha starta en klubb..stolta brunettes =)

men ja de e ju hur hett som helst o va bajsbrun i ögonen o håret, de e jag iaf =))

hmm om ja hade vart grabb hade nog mina dröm tjje varit: charmig, rolig, tuff o inte mesat sig i otid samtidigt som hon skulle ha en mjuk sida---> snäll, varm, jordnära

vacker och fin med den stil hon har

Femme fatale

2004-12-24 12:01
Amar F17

Haha eller hur
Music is my boyfriend!

2004-12-24 13:00
Muhjmathil_Ahmd

det finns fan inget som heter fördomsfri.
Lugn!

2004-12-24 14:09
Wiek , inte? Motivera!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.

2005-02-09 16:19
dom ska ha alla de 4 S:en

snäll
snygg
söt
(sexig)

2005-02-09 16:42
Grundläggande för att det ska fungera - attraktion. Finns inte det spelar det ingen roll hur hon är eller ser ut... sen finns det ju vissa saker som oftare än annat leder till attraktion:

Kvinnligt utseende (om man kan kalla det så?). Japp, jag hycklar inte med att det viktigaste av det yttre är just rumpa, höfter, och relativt stora bröst. Om hon är blond eller brunett spelar ingen roll... finns hur fina som helst av båda sorterna, och alla mellanting.

Och som person? Man måste känna att det kan finnas en framtid med henne. För mig innebär detta att hon har mål, och vilja att uppnå dessa, och alltså inte är nån som föredrar att ligga och sova hela dagarna.
Battlerappare

2005-02-09 17:00
fin rumpa och sött ansikte, har inte bruden nå humor så kan hon gå hem
:c

2005-02-09 19:38
personlighet: charm och livsglädje, självdistans och insikt
utseende: ögon och leende

2005-02-09 20:00
Personlighet : Slapp och vild - en osalig blandning.
Intresse : Vet inte, typ knulla.
Utseende : Jag gillar latinskt utseende.. eller orientaliskt.. eller en blandning. Baggy jeans ska hon ha också!

2005-02-09 20:10
haha mantis

det är mig du söker
Femme fatale

2005-02-09 20:20
kan vi inte byta riktning och skriva om hur killar ska va istället. roligare fan :)

2005-02-09 20:23
väntar på mantis reaktion.. loading...
Femme fatale

2005-02-09 20:30
mantis: amar vill du gifta dig med mig!