Ibland vill jag vara hennes vän, men jag vet dessvärre att det aldrig kommer fungera!
Jag är narcissist (menar den psykologiska termen, inte gruppen). Därför kan jag omöjligt förlåta en tjej som är så lågt stående att hon kan dumpa ett universalgeni och genetiskt praktexemplar. Men sen är ju det Den Stores lott, att alltid vara missförstådd (läs: Emerson, Nietzsche). Seriös? Klart jag är! ;)
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
pivo P17 "jag vill ha råd från alla, men mest från Misery_chick F21: för du verkar shit go tjej, som vet vad man pratar om" men jag vet ju inte vad jag pratar om, har som sagt inte ett enda ex... hursomhelst så hade jg nog skurit ut de två tumörerna som är exet och "vännen" ut mitt liv om jag var du, sånt där behöver man inte ha runt sig enligt mig.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
tog slut med mitt ex för typ 1½ månad sen. Vi går i samma klass och nu pratar vi inte ens varandra. vi hälsar väl osv...
www.myspace.com/rizzle4fz
Sän F20 why the sad ansikte?
det verkade jobbigt. och ja. inte så konstigt eftersom allt ÄR jobbigt. hmm. kanske inte en av dom bästa dagarna i mitt liv nej.
Bonita nä, men det går att vara vänner om snubben/bruden inte är helt dum i huvudet, och då borde man inte ha blivit ihop med människan från första början. om den är dum i huvudet alltså...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bonita nej kanske inte under de förhållanden du beskriver, men annars kan det gå.
jag är vän med min fösta riktiga pojkvän, vi är goda vänner även om vi inte träffas så ofta. det har gått fint, men det var aldrig särkilt jobbigt att hålla kontakten för vi gled bara från varandra kärleksmässigt när vi var tillsammans. min senaste pojkvän är jag ocks kompis med, det var jobbigt i början när han gjorde slut, men vi träffades typ inte på en månad och sen sågs vi lite ibland och sen mer och mer, en av anledningarna till att han gjorde slut va för att han tyckte att vi funkade bättra som kompisar än som ett par och det hade han rätt i. det är jävligt skönt att vara kompis med sina ex för ofta så är man ju goda vänner ochd et är synd attd et ska ta slut baar för att kärleken gör det..
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
vet inte vad jag skulle personligen göra men att fortfarande vara vänner låter lika rimligt som att sluta snacka med varandra.
•pave paradise•
har raderat nummer msn å allt.. men några tidigare e jag fortfarande polare med.
More Fire!
Inte vän med nån, hälsar inte på nån Jag blir som mest äcklad, jag skulle inte kunna vara trevlig även om jag försökte.. patetiskt bara..
Jag kan inte umgås med min flickvän. Det gör så ont och jag saknar henne så mycket. Det svider att hålla sig från att se hennes vakra läppar utan att ge henne en kyss. Det går inte. Likaså är det svårt att krama henne när man hälsar och jag känner hennes lukt. JAg vill bara hålla kvar och aldrig släppa. Så det är likabra att vara ifrån helt.
självklart kan man vara vän med ex..men det blir aldrig som ngn av grabbarna..inte ngn man pratar om nya tjejer med...det är respektlöst...ett ex är ngn man delat en period av livet med som man alltid kommer minnas...därför är varje ex ngt som en ny flickvän inte kan ta över helt..och att vara vänner direkt efter går inte..vet ingen det har funkat för..känslorna måste försvinna helt innan man kan fundera på det..för att se ngn man sett som sin egen med ngn annan är jobbigt...även om känslorna är svaga...det måste vara nollställt..jag har tex nu precis börjat snacka med ett ett ex jag hade för 1 år sen...det tar nästan så lång tid att helt inte bry sig...peace out
Don Vito, Don Juan, Don Schooie
Jag bor tillsammans med mitt ex =/
fuckingflygirl: pptja,det funkar väl bättre nu än dom två första veckorna. jag har ingen annanstans å bo,så det e ju sjysst att jag får bo kvar,men klart det är jobbigt man kan inte ta hem killar precis,o d e jobbigt för honom när ja träffar ngn annan. men ja tror han börjar komma över mig nu.
jag kan säga att jag har kontakt med ett utav mina gammla ex. men vi var inte tillsammans så länge. två månader räknas väl inte som så lång tid? vi sov inte hos varandra och sånt. vi ses då och då. nu var det ett tag sen. men vi snackar mycket på msn. och ska ses när jag är hemma i stockholm nästa gång.
måste bara nämna att det var ca 4år sen vi var tillsammans. och har därför inga problem att umgås med varandra
Men det funkar att bara vara vänner så länge man vet vart man har varanda och så länge man inte har några som helst KÄNSLOR för varandra. Har man det så går det aldrig att hålla det på ett vänskapligt plan Jag tror det där är gyllene regeln. Så är det för mig iallfall.
Hur får man känslorna att försvinna när man älskar varandra? Vi tycker båda om varandra, men hon påstår att hon "inte kan ha dom känslorna" just nu, för att hon är i en fras i sitt liv. Jag vet att ingen kan ge mig svar. Men fan jag säger det inte ofta längre, men jag vet inte hur mycket längre jag pallar. Jag tänker på henne hela tiden, dag in och dag ut. Utan att överdriva, HELA TIDEN. Och varje gång jag träffar henne och inte får krama om henne som förr blir det bara värra. Min plan är att vara ifrån henne i en månad eller två. Bli lite starkare och så.
Nej, hon bor 10 minuter härifrån. Det värsta är att vi har en sak gemensamt som båda måste gå till. Så jag tvingas träffa henne. Jag måste seriöst fundera på hur jag ska lösa det. Eller det kanske det är det som är nyckeln. Att inte fundera på nån lösning. Utan bara låta tiden gå, titta på jävla massa andra tjejer och inte träffa henne. För sååå himla bra är hon inte. Bara det att hon är den första.
Jo, dit har jag kommit. JAg tränar, styrketränar varje dag (6 ggr i veckan) och försöker vara sysselsatt. Jag vet vad jag ärvärd. JAg har grymt bra självförtroende och vet att hon är riktigt dum som inte fattar vad hon går miste om. Nånstans tror jag att vi kommer bli tillsammans igen. Men det inte blir så så går inte värslden under, för då är det inte meinigen att det ska vara så. Nu börjar min sömnmedecin kicka, så jag ska ta och lägga mig.
jag är jävligt bra kompis med ett av mina ex, fattar inet varför man inte ska vara kompis med dom? man har ju ändå delat det mesta, varför avbryta nånting bra med att bara säga hejdå och aldrig ses igen ?
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
eh det funkar. man måste ge de lite tid bara. har väldigt bra kontakt me ett av mina ex. kan prata om vad som helst me henne. brukar snacka me henne om jag har love-problems.. har dessutom precis tagit upp kontakten me min senaste efter 8 mån nu. knappt snackat sen vi gjorde slut. funkar skitbra. man msåte ge det lite tid bara. och aksnke byta synsätt på personen. man kan inte gå runt o se sitt ex som "min" utan man måste acceptera att ex:t träffar nya.
vågar du köra på mig igen då fitta?
De seriösa exen är mina vänner. (även de flesta jag dejtat, är man antingen på hej-hej plan med eller vän med) men ett av exen vill ja helst ej ha kontakt med. har fortfarande kärlekskänslor. så tur vi bor i olika städer. för om vi ses är ja rädd at jag skulle kunna vara otrogen så därför eftersom ja ej vill vara otrogen så är vi vänner på -håll-. tror det är det viktigaste. var bara vän med exen -om- ni gått vidare. fysiskt/emotionellt osv. (dvs. har ni en ny, så skall det vara så stabilt att han/hon vet att ni är kompis med exet)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om någon skulle vara otrogen mot mig så skulle personen aldriig mer få se mig ens!! Hatar folk som är otrogna. de är så jävla lågt så d inte e sant. jag är inte direkt kompis med mitt ex men han typ skriver till mig på lunar då och då. frågor som "när va de vi va tillsammans?" man ba ... ööh? orka bry sig. jävla fjant. om man inte kan vara vän med sitt ex vad ska man vara då?
carroliten ovän..
vågar du köra på mig igen då fitta?
Graffare
2005-10-25 11:27
Inte en chans att jag snackar med mina ex
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Jo jo..jag är polare med mina ex..Lätt!!! Why not?! Jag pallar inte med deras flickvänner bara..de jiddrar om saken!
sexysoul: det e bara för du e het.dom känner sig kassa.
Jag är vän med alla mina ex. Jätteskönt faktiskt :)
Anledningen till att man är tillsammans, är för att man kommer bra övernes och för att man tycker om varandra.. Anledningen till varför man gör slut är för att (oftast) man kommer fram till att man inte passar som ett par så bra som man trodde... Så: Om man kommer bra övernes, men det inte var meningen att man skulle vara ett par.. varför inte vara kompisar? Det enklaste är att bli kompisar när båda kommit över varandra. Jag är vän med mina ex, som jag skrev tidigare. Jag umgås inte med alla, men kan prata med dem utan problem och har småkontakt. Jag ser dem inte ens som ex längre, utan som vänner..
Bor ihop med mitt ex faktiskt. Delade rum och dubbelsang i tva och en halv manad fram tills den har veckan da jag fick ett eget rum. Mitt ex ar bast! Fast visst kan det bli lite komplikationer ibland, men man loser det for det ar trots allt den person som statt narmast en i x antal ar.
rödkhmer P18 Daterat 05-01-15 14:39 Ibland vill jag vara hennes vän, men jag vet dessvärre att det aldrig kommer fungera han sa det...
goda råd är dyra, jag ger dig rätt gratis...
Jag har ingen större kontakt med någon av dem. Två stycken som både flyttade utomlands iof, när de flyttade så övergick de till mer typ KKs från att ha varit flickvänner, så med dem hade jag ju lite kontakt då och då. I övrigt ingen, anledningen till att jag gjorde slut var alltid att jag var jävligt trött på dem, så jag hade helt enkelt ingen lust att umgås med dem.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Azziz naaw..U made my day! *ler*