tjoffo F0 jag tror inte du har förstått vad jag sagt riktigt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
tjoffo F0 Jag tror inte att jag förstår vad du menar riktigt. Vi träffas inte bara speciella dagar, det kan vara vilken dag som helst i veckan? Det handlar om att vi vanligtvis ses väldigt sällan.
What we do in life echos in eternity.
EmCee_Skunk P20 inte alla värderar sina vänner över sina partners, inget konstigt eller fittigt med det.
EmCee_Skunk P20 Han ska inte välja mig framför sina vänner jämt. Men han bör göra det någon gång. Och jag är med dem ibland, men som jag sa så vill jag vara ifred med honom också, att det bara ska vara vi.
EmCee_Skunk P20 Det är svårt.. båda bor hemma och så. Är svårt att få egen tid liksom. Men alla såna tips är jättevälkomna i alla fall! :)
EmCee_Skunk P20 med kuken? nu tycker jag lite synd om dig...är det enda du tillfredsställer av att ha ett förhållande kuken? ...jag värderar min pojkvän(som även är min bästa vän) över mina vänner, det vet de, och om det tog slut så kommer jag inte vara ensam, att jag värderar min pojkvän högre betyder inte att jag skiter helt och hållet i mina vänner, och det vet de.
EmCee_Skunk P20 mjo.. vi skulle gått på bio för två veckor sen, men då kom kompisar emellan. Så lovade han under veckan men samma sak, och så lovade han den här veckan men samma. Så sa han att vi skulle gå ikväll men då sågs vi ju igår så då kan man inte göra det ikväll för hans kompisar är ju hemma.... det är det som är så jobbigt.. han kan inte planera för imorgon utifall att det dyker upp något annat.
breaky_grl F18 " så då kan man inte göra det ikväll för hans kompisar är ju hemma... " hemma från lumpen? jag undrar lite smått hur det kommer bli när de är klara med lumpen och hemma hela tiden
EmCee_Skunk P20 nej skulle min pojkvän kräva att jag valde mellan honom och mina vänner så skulle jag välja mina vänner. men skulle någon av mina vänner begära att jag valde mellan honom och min pojkvän skulle polaren ryka direkt, det är enligt mig den som kommer med sådana krav som jag inte vill veta av, oavsett om det är en partner, vän eller familjemedlem. men som sagt, folk värderar folk i sin närhet olika, min pojkvän är den viktigaste personen i mitt liv, det betyder inte att jag är en fitta, utan att jag helt enkelt inte tänker likadant som dig
Misery_chick Jadu... jag hade hellre sett att alla hans kompisar var i lumpen, för det är alltid nån komnpis hemma.. Och jag har ingen aning hur det blir sen när han är hemma på heltid...
EmCee_Skunk P20 "varför riskera kanske 10 nära polare som man e med dagligen typ när man kan välja bort en person som man inte e med dagligen kanske " antar att våra liv ser rätt lika ut, jag bor med min pojkvän, så vi träffas dagligen, våra vänner träffar vi mest på helgerna.
Olika, våra liv ser Olika ut.
jag har dock svårt att förstå hur du menar med : " man lämnar inte alla sina polare för en tjej.....då tänker man enbart med kuken och då e de fittig stil." vad tusan har kuken med det hela att göra?
EmCee_Skunk P20 så....för dig så är flickvän= fitta ?
EmCee_Skunk P20 jo det är ju exakt vad du säger, du säger att man tänker med kuken om man väljer sin flickvän eftersom man väljer bort sina vänner för fitta. en tjej har armar också, med din logik kan man likagärna säga att man lämnar sina polare för armar.
EmCee_Skunk P20 Jag har en fråga bara... om du har bestämt med tjejen "imorgon" men så ringer en kompis och säger att det är fest ikväll igen. Du har inte träffat tjejen på 5 dagar, och du har festat fyra av dessa fem. Skulle du välja bort henne då och festa igen?
breaky_grl F18 klart han skulle, tjejen är ju tydligen bara fitta...
Misery_chick Näe, jag funderade på det. Han verkar ha samma "inställning" som min pojkvän.
breaky_grl F18 om din pojkväns inställning är att flickvän= fitta och inget mer, så tycker jag du ska se dig om efter någon annan.
Misery_chick Ah.. näej, så ser han det inte riktigt. Mer inställningen att vänner går före i alla lägen..
breaky_grl F18 ok, då är jag med ^_^ men om flickvännen alltid ska komma i andra hand för honom så kan man ju tycka att han kanske borde vara singel?=
hm, jag har aldrig varit med om sånt faktiskt.. Men det låter knas. Vet du vad problemet är? Han bryr sig för lite för att kunna ta dig på allvar. Hm jag tror att han vill göra det bra för alla..han vill inte vara toffel men inte heller utan kärlek. Du får helt enkelt acceptera eller göra slut. Och du, "tjata" inte om att göra slut..blir fucked up fel då =/ peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Myntie F18 Jo, vi är kompisar... jag vet inte vilket svar som gör att allt är frid och fröjd? Men som jag har sagt.. jag vill ha honom får mig själv någon gång, inte bara umgås med hans vänner hela tiden. Förövrigt när vi är med hans vänner är han "mer med dem"... svårt att förklara... Men vilket svar var det du syftade på?
Förövrigt när vi är med hans vänner är han "mer med dem"... svårt att förklara... Breaky : Seriöst är din pojkvän först oftare med sina boys än med dig? ni umgås så känns det lite som om han hade haft mer skojj med dem än med dig? Sedan att när du är med honom och polarna så ser han dig typ inte? (eller bara att han ger dem mer uppmärksamhet?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ett par frågor (Jag har inte orkat läsa igenom alla inlägg): Brinner din pojkvän för något ? Har han någon hobby? Är hans vänner förknippade med detta? Jag tror inte han vill prioritera dem över dig, och det är lätt att du känner dig understimulerad. Men jag tror att om han skulle ge dig en extra dag i veckan (vilket du kanske förtjänar) så skulle hans vänner säkert känna sig understimulerade som följd. Han kanske känner att alla sliter i honnom då han hamnat i någon form utav centrum. Och tro mig, jag är nästan hellre mobbad. Om du ställer ultimatum istället för att snacka med honnom så kanske du släcker hans glöd. Han kanske har det jobbigare än dig ?
ETP
La_Latina Han ger dem mer uppmärksamhet, ja. Han är oftare med dem än med mig, ja. Och ringer dom så vill han vara med dom, även om vi har bestämt. Roearn P17 Näe, dom brukar gymma två timmar på eftermiddagen. Jag anser att man kan träffa mig efter gymmet (gick jättebra i början av vårt förhållande), och annars brukar dom mest festa. Och han älskar väl att festa mer än han älskar mig.. kanske. Jag tycker dock att dom ska vara nöjda över sina 7 dagar i veckan som dom ses (men cirka två så är han inte med dem efter gymmet) och acceptera att jag vill ha ytterligare en dag.. Tror inte att dom skulle må dåligt av det. Gör dom det så kanske dom ska göra det i så fall. Annars mår jag dåligt, om du förstår hur jag menar. Han säger att han inte vill välja mellan vännerna och mig, MEN han väljer ju dem jämt. Och det irriterar mig att han aldrig kan säga till dem att idag är det hon som gäller, för vi har bestämt det. Istället ringer han mig och säger "men vi ska festa gumman" och jag får följa med, MEN då har vi festat dom senaste gångerna också, eller bara inte varit själva. Då har jag ingen lust... Hoppas du förstår vad jag menar :)
Ok.. men då kan man ju undra hur mycket han värderar dig, det är ju en annan sak. Så som du lägger fram det verkar det inte som ni har ett förhållande, han lever spännis liv utan intresse av dig. Lämna honnom då, det finns bättre.
ETP
Breaky : Då finns det la inget mer än att dumpa.. om han är hellre med dem än med dig och till på köpet kan ändra ERA planer för att vara med dem... då helt ärligt så är svaret på din fråga... att han inte förtjänar dig.. för alla förtjänar bättre än så och du verkar uppenbart ha en stark kärlek till honom.. och då är det bättre att gå utan att vända dig om eftersom ni har ej FÖR många fina minnen du kan tänka på när du tvivlar på ert förhållande.. väntar du för länge är risken att du redan är fast.. en jätte söt tjej som du lär ej vara singel länge om du nu tar steget.. lycka till!
La_Latina Vi har många fina minnen och när vi har det bra har vi det väldigt bra. Och jag håller fast vi det jag skrev i söndags, att jag ska fortsätta kämpa eftersom jag itne vill göra slut än. Jag är redan fast.. men men. Jag kämpar väl vidare. Tack ändå.. Roearn P17 Som jag skrev.. han var likadan mot sitt ex. Och han blev jättenere när hon gjorde slut. Då tyvärr tror jag "bara" att han ser annorlunda på relationer mot vad "vanliga" gör. Typ.. Steem F18 Nej.. vi har nog inte samma behov.