Kvinnorna behöver kuk?!
Såg precis dokumentären ”könskrig” där man får se hur kvinnor och kvinnojourer har det/fungerar. Efter några riktigt klockrena tankekorn, så valde jag ut några. Bara för att hylla åsikterna och allt däromkring. Gunilla Nordenfors, chef på en kvinnojour i Umeå. ”Alla män är våldtäktsmän, varje man vill våldta, varje man tanker på det, det är bara så att rättsystemet gör så att några väljer bort det” – klockrent sagt, det är ett av mina största intressen. Jag brukar ofta tänka på hur jag ska våldta, hur jag ska förnedra en kvinna eftersom jag inte har några moraliska spärrar. Jag är ju man och det är ju så att vi inte har några spärrar eller moral, till skillnad från kvinnor. Om rättsystemet skulle bort skulle jag gå till den första svaga kvinna jag hittar och våldta länge och väl. Bara för att jag kan det. ”Nästan alla män brukar våld, nästan alla män vill bruka våld mot sin kvinna och mot andra kvinnor” – Jag vill verkligen, alltid velat. Men jag hade lite otur och blev liten, jag väger bara 70 kg och i dagens samhälle är kvinnorna så feta så att jag är oftast mindre än dom. Så om jag skulle slå någon stackars kvinna skulle jag få dubbelt tillbaka. Annars brukar jag ständigt tänka på hur jag ska slå min fru som inte existerar (men när jag tänker på att jag vill slå min fru så brukar jag också inbilla mig att jag har en fru, hehe). ”Nästan alla män ser våld och sex som samma sak” – Har ni någon gång ställt er frågan: Hur skulle sex vara utan våld och vad skulle våld vara utan sex? Erkänn du blev lite ledsen och tänkte ”men, de hör ju ihop :( vi måste ha båda annars klarar vi oss inte :(” direkt på sekunden? Sedan undervisar Gunilla N andra flickor så att de ska hjälpa utsatta, får mer självinsikt och tänka i större banor. För att få veta sanningen om männen. Journalisten valde att prata med två vanliga flickor som hade blivit utbildade av Gunilla N och som hjälpte utsatta flickor. Journalisten - ”När ni tänkte på män förut, innan ni blev utbildade, vad hade ni för känslor...berätta” Flickorna - ”jo, vi var feminister då med, men man tänkte alltid ”han kanske är schysst och trevlig” sen umgicks man med män, även om man umgicks mest med tjejer” Journalisten – ”okej, vad hände efter eran utbildning, hur tänkte ni då? Vilka känslor hade ni för männen? berätta...” Flickorna – ”Jo, nu i efterhand när man ser en kille på stan så tänker man inte ”Han kanske är schysst” utan man tänker ”han är en kille som tjänar på att leva i detta orättvisa samhälle, detta patriark” och numera umgås jag aldrig med killar, eftersom jag trivs bättre med tjejer så att man kan vara sig själv. Jag var emot könsgrupperingar förut, men nu ser jag det som det enda rätta” Som ni alla kan se, vilken insikt dom har fått. Det är bra att de har fått veta hur dåliga män är, om hur taskiga och dumma dom är. Dessa stygga pojkar förtjänar inte att leva. Man kan ju se att skillnaden är markant åt ett positivt håll, det är bra att tänka i stora banor och utvecklas som person, mycket bra Gunilla! Eva Lundgren var också en intressant figur som talade om hur lätt män manipulerade kvinnor. Eftersom det är svårt att komma på exempel så drog hon självklart upp Knutby händelsen. ”Det som hände i Knutby händer massor var kvinnor varje dag. Männen slår för att ha makten, det är accepterat i dagens samhälle, de män som inte slår har hittat andra metoder att kontrollera kvinnan.” Men vi vet ju hur könskriget slutar? Eller hur? Alla har vi hört det djupa tankekornet, den adliga sanningen... ”Kuken och fittan spelade boll, kuken vann med åtta-noll”
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
vart kan jag ta del av dokumentären 'könskrig'? kan inte direkt uttala mig innan jag sett den, men det låter en smula absurdt utifrån det du tar upp, absolut.
^ haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alla har mörka tankar men moraliska spärrar verkar dessa kvinnor inte tro att vi har.
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
broed__ P19 men jösses. det finns idioter överallt. varför haka upp sig på vad en idiot på tv sagt? tror du att det har någon effekt på samhället som sådant eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Athnagzo P16 , BWAHAHAHAHAHAAAA.:) Jag tror inte att ironin kunde ha varit mer tydlig! ;) Men jag har inte tid att tjafsa, jag ska gå ner och slå morsan innan jag springer ut och våldtar!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
tycker det är tråkigt att folk ska förminska den viktiga feminismen i ett mansstyrt samhälle till några dumma kommentarer som nån (eventuellt) dum människa har sagt.
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
mohahha, jag gillar dina kommentarer. du tar hennes bajsord på rätt sätt. men sanningen är att män framförallt är de som kan stoppa våld mot kvinnor. kvinnor kan också. men det är en liten omväg
Upp med tummarna!
"Feminister har fått för litet kuk" är bara ett faktum...
aniii F16 Se tråden "en eller ett?". Litet kuk kan man itne säga! Däremot lite eller liten :S
hela kvinnorörelsen är ett jävla skämt
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
broed__: FAN VAD DU SNACKAR SKIT!!! ”Kuken och fittan spelade boll, kuken vann med åtta-noll” Kuken vann väl ändå med 11-0 ??? :D
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
haha eYe du äger fan allihopa ;)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
jag är feminist och får kuk när jag vill så det där argumentet håller ungefär lika länge som man kan hålla andan utan att svimma. SunTzu P19 lite är bara förkortning av litet, precis som att mycke är förkortning av mycket.
fettan och?
Jag är också feminist/equalist och även jag får kuk när jag vill
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
ivat P17 hahaha håller med dig till till hundra procent
ivat P17 tja-a... tycker du att 38-39 kg på en person som är 1.60 m lång är tjockt? nej, jag är inte tjock. varför skulle det ha något med saken att göra?
lite är inte en förkortning på litet
http://www.iamthereasonwhy.com/
sant sant.. min flickvän gjorde slut för ett litet tag sedan.. fy HELVETE vad ledsen jag fortfarande är.. funder (inte) på att ta ut min ilska på några småtjejer i grannskapet och våldta dom... och slå dom lite.. det är ju så att jag som man Behöver våldta små flickor... Tjit!!!
MaXxX P19 jo.
MaXxX P19 lite (äv. litet) föga, obetydligt, i ringa mängd, i liten grad, i viss omfattning (motsatsord: mycket)
junkgirl det handlar ju inte om vad EN person har sagt, utan det är vad hela deras organisation står för. Dom är bara ansikten utåt (även om dom spelar en viktig roll i organisationen).
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
kallemio P20 en kedja är bara så stark som sin svagaste länk.
Skribent
2005-06-03 01:19
fettan: Fast du är fettan och jag är feminist så vet både du och jag vem som får mest kuk av oss två... Och hans feministkuk och min feministmutta spelar oavgjort varje gång. Damn right.
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite
jag har hört ryktas om att roks har en maskin som kontrollerar vädret ...
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Nu börjar ju feministerna liknas vid rasister. Drar alla över en kamm. bara för att någon tjockskalle slår kvinnor så gör alla det.
* De löser sig sa gubben och sket i badkaret *
Det är alltid fula äckliga brudar och tjockisar som klagar och ställer till med elände till andra människor !!!!!!! Dem ska alltid skylla på andra när felet ligger hos dem !!
Athnagzo P16 Vadå män är mer som djur än kvinnor.. Vi är exakt samma djur släkte därför är vi exakt lika mycket djur som tjejer är.. Om det finns killar med mycket hormoner så finns det tjejer med minst lika mycket hormoner också.. ingen skillnad.. en man som slår en kvinna förtjänar att få huvudet klyvet i två delar av ett svärd. Nej det förtjänar dom definitivt inte.. Det finns ingen som förtjänar att få huvuet kluvet i 2 delar.. Även om kvinnomisshandel är dåligt så förtjänar dom inte döden.. Dels för att om dom dör så skadar det endast deras anhöriga.. dom e ju döda så dom känner ingenting.. Sen för det andra så anser jag dig vara en minst lika sjuk person som dom är om du tycker att folk ska dö för att dom misshandlat någon.. smith P20 Ja idioter finns överallt.. Men inte skulle väl du vara speciellt lycklig om göran person var en av dom största idioterna.?? Dom med höga uppsatta positioner ska helst inte vara idioter. Det var ju inte bara nån tjej som utalade sig i denna dokumentär.. det var ju ordföranden för roks..
Nu såg jag inte dokumentären men det där borde utan tvekan vara straffbart. Om det hade rört sig om någon annan generalisering (mot kvinnor, invandrare, handikappade osv) så hade det kunnat setts som hets mot folkgrupp. Dessvärre så räknas inte manshat som en "dålig" åsikt. Hur har dom tänkt sig att sträva efter ett rättvist samhälle om man inte kan umgås med män och man anser att män är dummare än en själv? Sök hjälp själv eller vänta dig att få avtjäna lite tid bakom galler i framtiden. Gunilla förnedrar bara sig själv och samtliga kvinnor. Inte för att en persons misstag betyder att alla är så (som hon visserligen försöker få det till), utan för att hon försöker representera kvinnor och tror att hon förstår alla.
Mind_Expander F18 Jomen visst finns det lika stor andel nötter hos feminister som hos alla andra människor.. Men det här är ingen debatt om feminismen utan den här debatten handlar om Roks.. Och du kan väl inte på allvar tycka att det är lämpligt om folk med högt uppsatta positioner har sådana åsikter eller hur?? Idioterna finns överallt.. men hälst så ska toppskicktet vara befriat från dom värsta idioterna.. Sen så gick dokumentären ut på att roks faktiskt lär ut mans hat..
Gunilla Nordenfors verkar ha dragits till fel män i sin ungdom.
Yeah!
Såg också den dokumentären och blev så förbannad! Det dom sa där va ju kränkande. Precis som nån annan sa (?), hade dom pratat på samma sätt, och generaliserat på det sättet dom gjorde om någon annan folkgrupp så hade dom antagligen inte ens visat programet. inte en enda kille jag träffat har ens vart i närheten av det dom snackar om. varken nån av mina pokvänner jag haft, mina brorsor, eller nån av mina killpolare har då våldtagit nån, va jag vet, och att då säga att ALLA män gör/vill göra det, det är helt sjukt ju. och kränkande framförallt. Och den damen ska representera vad kvinnor tycker?! Fy faan, det är ju så man skäms över att va tjej när dom lägger fram sina åsikter...
Use some paint to keep them alive...
låter väldigt snett alltså.. pusskram
http://www.kingsizemagazine.se/News.aspx?ArtNo=22022
GAH feminister, vilket jävla pack av hitlerjugends!
Essen sie mein scheisse!?
Skribent
2005-06-03 14:43
Jo, vi går omkring och heilar för Simone de Beauvoir varje dag.
"I've heard it all before; gangstas, pimps and whores<br> Quality is poor<br> A girl like me needs more" - Ms Dynamite
ÄgerDig hehe, burn på fettan
@broed~ Mycket intelligent skrivet. Defintivt värt att ägna detta inlägget ett extra öga. Vore man fortf en street league player skulle man väl utbrista "WORD IS BORN" och studsa iväg som ett annat steppmongo, men men.. ;) G.
SunTzu P19 Okej, sorry för stavfelet.. Det jag menade var: "Feminister har fått för LITE kuk!"
Athnagzo HAHAHAHAH! Du skulle inte ens märka av sarkasm om det kröp upp för ditt ben och bet dig i arslet. OMG alltså.
facebook.com/idiomatisk - fan page
Fan jag som ville se själva dokumentären, någon som vet om den finns att beskåda på nätet någonstans?
"Du är en död sill"
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Skribent
2005-06-03 17:56
kinky_jojje: Thank you for noticing.
fyfan vilka blåsta typer! när ska folk förstå att feminism inte handlar om att döda alla män, utan om att skapa jämlikhet mellan könen? antingen borde sånna där råradikalasuperfeminister byta namn till "manshaftiga" helt enkelt, lr så borde feminismen få ett nytt namn, med innebörden "jämlikhet" ja, jag vet, krångligt formulerat men orkar inte skriva ordentligt... blir bara trött på sånna här patetiska personer, de verkar ju knappast kämpa för ett jämlikare samhälle? de verkar snarare vilja ha ett kvinnodominerat samhälle
Science Genius Girl
daUndergrounder P18 jösses vad missförstådd jag blev nu. vad jag menade var absolut inte att alla ansvarar för vad vilken dåre som helst inom gruppen häver ur sig, utan att allt kan gå åt helvete pga av vad en idiot sagt. en annan liknelse: en stol med tre lika långa ben och ett kortare, självklart välter den pga det defekta benet. förstår du hur jag menar?
hahaha broed__ P19 en knyten höger hand for denna tråd! Word
All I wanna give you is a little bit of lovely...
Jag erkänner, jage feminist och jag har fått för lite kuk!
<¤¤()¤¤>
usch män som kallar sej feminister jag blir fan tårögd...
Shunare P22 förklara vad feminism är
<¤¤()¤¤>
Ace vad feminism EGENTLIGEN är? eller vad det har blivit? det har blivit en jävla popgrej att vara feminist och popvänster...