åldersnoja
Hur många börjar misstänka att de har åldersnoja h är och i så fall inför vilken ålder? Har plötsligt fått ett väldigt klädintresse och nyligen spenderat typ 3000 på en kostym och handlat märkeskläder och sånt. Är det åldersnoja eller har jag bara fått ett nytt intresse? Fyller 29 i september och vill värkligen inte bli 30, lol :D
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
30 är hot. köpa kläder är roligt
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
jag har fett åldersnoja.. ska fylla 24 i november... fan asså!
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
...jag ska ju fan ha ett barn om ett år... lite svårt nu när man inte har nån att få gravid längre (eller att älska för den delen)... :)
Wermin: Ska ni planera at skapa detta barn om 3 månader? ;) eller hade ni räknat med att barnet blir 3 månader försenat? hihi, sorry, va bara tvungen.
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
dang, skåda mitt förra inlägg & räds av alkoholens krafter. Trodde du menade att du skulle få barn om 1 år, men i själva verket står det ju att du VILL ha barn om 1 år. my bad... dang
Your best? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen!
ingen fara... du bara strör lite extra salt över såren. ingen fara... de lugnt... ;)
haha, ledsen för det med :)
jag fyller 19 om ett halv år och har 2 år kvar på gymnasiet, och jag är skit nojjig för att jag inte kommer ha några polare kvar i stan när jag är klar med skolan. och att allt känns som det går försnabbt
"nej inte sthlm shoo utan shoo som i stick fågeljävel"
det är ju när man är 30 som allt börjar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har också åldersnojja.. fan för att bli äldre!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har typ alltid haft åldersnojja o jag fastnade för länge sen i peterpanträsket. o mjooo där är jag än o kommer alltid va!
Stranger Jo, några märkeskläder har det väll blivit men jag har aldrig varit intresserad av kläder förut och så plötsligt har jag blivit väldigt fåfäng, lol :D Till det hör väll att jag så sakta märkt att jag ändrat smak lite här och där. Fan, önska att jag kunde vara 25 livet ut. Då är man inte tonåring som inte blir tagen på alvar men samtidigt är man ung. Nuss Jag har typ 1 år på mig att övertala mig själv om att du har rätt och att 30 är "hot". Ja ja, har lovat att aldrig växa upp på ett tråkigt sätt i varje fall.
fyfan för åldersnoja...jag har också haft det länge, nu sist när jag fyllde 16 var det nog värst, I had to put on a happyface så att alla skulle bli nöjda, men fyfan, hatar födelsedagar. Varför fira att man blir äldre!? Men just nu känner jag också...att tiden rinner iväg, JAG HAR SLUTAT GRUNDSKOLAN! fan...trodde aldrig jag skulle klara det! Men nu...är det över, ÖVER! och man ska börja gymnasiet..ohh...jag är rädd. Och alla är försvunna, har inte träffat nån från gamla klassen, och vi var 75 st!...en har jag iofs. träffat, men det är ju min bässta polare.. :S Vart tar alla vägen!? Oh my god! Du ska bli 29, och sen ...30! Övertala dig själv då, det är säket superhot att bli 30, men min mormor säger att livet börjar efter 65, tänk positivt! Bara 35 år kvar! ;) Sen när du är 65 kommer du säkert ha många fler nya intressen, kanske är du fortfarande intresserad av kläder då också! :P peace.
jag fick åldersnoja runt 18-20 ungefär. nu har jag accepterat att jag kommer att bli ful och dö. ^_^ har ju ändå minst 10 år på mig innan jag blir ful, och då kanske jag inte tycker att det är så illa, och en släng av död kan man ju alltid hoppas att man slipper på ett par år eller så.
junkgirl är du 22?
nhoj P20 ja. vadårå?
nej jag tänkte bara att du kanske aldrig sett en 32-åring. i alla fall tjejer är helt perfekta i den åldern.
Stranger, de tär absolut en sväng av åldersnoja men det är möjligt att mitt klädintresse inte är ett av symptomen. Fan, när min fru's brorsöner kallade mig "Uncle Christoffer", då kände man unkna vindar ifrån graven, lol :Di
nån som har krumelurpiller så är det bara att messa..
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
nhoj P20 ja... minst 10 år alltså... ^_^
ja.. jag är väll kanske lite ute och cycklar, men har också lite åldersnojja, känner mig inte alls som en artonåring, allt har gått så snabbt och har jag verkligen gjort allt som jag har velat på den här tiden? aa vet inte..
http://www.homage.nu/
Maniack känner samma sak typ .. allt har gått för fort, känns som ja missat en massa , jobbig känsla :/
Personligen har jag inte direkt missat något, vill bara ha mer och längre av det jag haft. Men ärligt, fram tills att jag fyllde 25 kändes det bara bra att bli äldre men det vände där.
junkgirl: ja vem vet, 33-åringar kanske är gräsliga :) nej jag har bevis på motsatsen så du kan nog vara lugn i 11 år i alla fall.
nhoj P20 ja... som sagt så är jag lugn. och även om jag skulle bli ful så är det inte hela världen. ^_^
junkgirl: hahaha nej det är ju faktiskt sant, men jag tror inte du blir ful
nhoj P20 naw. tack. ^_^
iques P18; poor thing!!!!!! seriöst, kul o läsa men fan vad sorligt...
Det enda (förutom ångest) som 20 förde med sig var Bolagsålder, vilket ändå i princip bara är ngt oss lalliga svenskar förunnat.
Jag fick/har åldersnojja. Och det var från övergången 19 - 20, som jag freaked out. För när man blir tjugo, så är det slut! Då är man verkligen vuxen, och alla ska behandla en vuxet, och man ska begå vuxna gärningar. Man blir en jävla gubbe med andra ord! Och nu är jag 22 år gammal, bara 8 år kvar tills 30... HJÄLP!!!!
At the gates of Eternity...
BC99 P22 hm. jag har inte märkt att nån börjat behandla mig som vuxen än. min mor sa att folk inte lär börja se en som vuxen förrän man är runt 30-35.
oh my god jag ska ha barn snart jag känner mej sååå gammal
Redaktionen
2005-07-13 13:46
när min far fyllde 35 för inte såå länge sen. (ett år sen) så satte han upp ord på kylskåpet "hej vilken trevlig ålder". och "vi borde bjuda på fest" . det tyckte jag var lite roligt.
namaste
Junkgirl : Du kanske ser yngre ut? Eller bara är en morsgris?
At the gates of Eternity...
ska fylla 21 i december. Jag bara titar på alla unga människor på tv o i tidnignarna som uppnått hälften av allt dom vill i livet redan innan dom fyltl 25. shit! jag har inte uppnått NÅNTING! jag har en hel lista med grejer jag ska göra innan jag blivit 30, bla träna mig till en snyg kropp, bli snuskigt rik, bli bästa tjejwrestlern i skandinavien (kunde skriva världen, men hey, never gonna happen ändå haha) , ta körkort, fixa mitt självförtroende, bli mer öppen, skriva lite låtar, ge ut en diktsamling, skriva en bok, lära mig att sy snygga coola kläder, lära mig att bygga nödvändiga ting, bli skitbra på att laga mat, bli jättebra på att sminka mig( hallå jag ser jämt fjortis ut för jag rä så dålig. om nån tjej här e bra på sånt, hjälp mig!) osv osv. o detta är typ bara hälften. o det ska fixas innan jag fyllt 30. för då är det dags för ungar o sånt. för då har man inget eget liv längre, då är man fast hehe.