Hur ska jag komma över henne?!
Ja, de tog slut med min flickvän för, tjaaa, två veckor sen kanske. Vi var tillsammans i 8 månader. Man kan säga att 6 av dom var heeela jävla underbara. Så tänker jag nu, men jag tänkte inte så då. Nu när man tänker tillbaka om hur de var, så kan man inte fatta att de är sant. Hon var hur snäll å gullig som helst mot mig. Precis som jag önskar att min tjej ska vara. Som jag tänker nu så känns det som att jag skulle kunna vara med henne i resten av mitt liv. Men som sagt, hon finns inte längre kvar i mitt liv.... Till saken då. Jag tror, eller det känns i alla fall som att hon har kommit över mig, och jag har långt ifrån kommit över henne. Det tror jag aldrig att jag helt kommer göra heller. Hur tusan ska jag komma över henne? Frid.
finns ju knappast något enkelt sätt... det är bara att bita i äpplet och traska på.
http://www.earforcefm.blogspot.com
Var det hon som gjorde slut? Det enda råd jag kan ge är att det kommer ta tid, men det kommer gå över. Du kommer hitta någon annan och allt det där. Tills dess är det nog bara att vänta tyvärr. Men tillåt dig att tänka igenom det och gråta om det behövs. Brukar kännas bättre efteråt.
What we do in life echos in eternity.
breaky Ja, det var hon som gjorde slut. Ahh, har insett att de kommer ta den jävla tid. Har varit borta från henne i två veckor å det känns som en evighet alltså :/
Låt det ta tid.. och hoppa inte in i något nyss för tidigt.. brukar oftast bara bli fel och kännas konstigt. Och om du behöver prata om det, prata! Man måste göra saker på sitt sätt!
fyy faaan... :( Stackare.. men du överlever, det gjorde jag.. Fyy så jobbigt.. Men iaf. hon har nog inte kommit över dig till 100%, man raderar inte ut 8 månader bara sådär.. Det du ska göra, och jag vet att det kan vara såå otroligt svårt att ta åt sig och göra, är att bara tänka på dig själv. Underhåll dig med andra saker som gav dig glädje innan du träffade henne. Det kan vara musik, ngt intresse eller vadsomhelst... Om det påminner om henne så, pang, gör ngt annat. Men ibland kan man behöva vara ledsen och tänka på det också. Själv så pinade jag mig själv snuskigt mkt och tänkte på henne massor. Men på det sättet så läkte jag mig själv från grund o botten så att säga. alltså, inte förneka känslor osv och låtsas att allt är bra. För det är det ju uppenbarligen inte.. Men det blir bra, nångång... och så är det bara!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min flickvän lämnade mig för 3månader sen, vi var ihop i 3år... fett jobbigt, hon hittade en ny o shit... men som sagt tiden får det att bli bättre, umgås med kompisar och familj, det är ett värt tips.. jag har haft sån tur, en polare till mig vart nyss dumpad han oxå, så vi har snackat mkt med varandra och gett varandra pepp.. prata med någon du litar på... men det kommer ta tid, jag är så fuckin in love fast det gått ett fjärdedels år... ta det bara lungt, börja träna på gym eller nått, kan vara skönt att ta ut lite agressioner på det viset.. pis mannen, tiden kommer göra dig till en glad kille igen=) allt man inte dör av är en upplevelse, och man blir fett stark inombords efter en sån här grejj..
krydda med lite finess....
mitt ex sa efter 2 veckor att hon kommit över mig... det är bara bullshit... det tar tid, det är bara deras sätt att gå vidare, de försöker övertala sig själva att de gått vidare... det är min hypotes
i feel you så det är inte sannt.. varit borta från min förra flickvän nu i 15 veckor och det känns, varge dag känns. ja har iof ett jobb att gå till där ja försöker koppla bort allting och bara fokusera på jobbet. finns inte en chans att du skulle kunna glömma henne, varför vill man glömma en person som man har haft det underbart med? möjligtvis för att man ska sluta tänka på henne och kunna gå vidare, det är den första tanken i början. ja kan säga att ja tänker tillbax på minnena med min förra flickvän och nu blir ja varm i kroppen och mår bra och ler av det. vi var iof tillsammans i 2 1/2 år oxå. ja lyssnade iaf på väldigt mkt musik i början, vilket ja iof alltid gör men... ja tog till mig texterna på ett helt annat sätt än innan. timbuktus låt, det löser sig var till väldigt mkt hjälp.. det är som tidigare sagt, bit i det sura äpplet.. finns inte så mkt mer att göra, det löser sig med tiden... gör inget dumt bara, försök klara dej igenom detta utan droger eller skaffa ny flickvän. det blir bara synd om den tjejen då. man skaffar sig en ny för att man ska försöka glömma den tidigare, vilket ja själv insåg efter att min förra gjorde efter att det gått 7 veckor. ja klarar mig ganska bra själv nu.. va med vänner!!! dina riktigt bra vänner.. finns nästan inget bättre :) vill du snacka mer så kan du maila mig! päjjs..
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
kimpajj P18 shit, 2 veckor för dig med? det var inte illa.. kände igen mig som fan i det du skrev...
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.
Skaffa en hobby, ju mer tid och uppmärksamhet den kräver desto bättre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eller nej, börja stalka henne fanatiskt, då kanske du får för mycket av henne förr eller senare.
Till er som inte tror att man kan komma över sina ex efter två veckor... jo. Jag har gjort slut "många" gånger och då har det gått över väldigt fort och känts väldigt bra. Det beror inte på hur länge relationen har varit utan hur relationen var...
breaky_grl.... visst kan det gå över efter 2 veckor, men om man har varit tillsammans med någon en längre tid så märker man när personen verkligen har kommit över en... du säger att du gjort slut många gånger, hur länge har dina förhållanden hållt då? att ta till flsakan funkar inte, var konstant full i en veckas tid, tillsammans med sömntabletter, det funkar inte ett skit.. det känns väll rätt så okey just för tillfället, men det är bara ett sätt att skjuta på problemen... det är bättre att bita i det sura äpplet direkt, låter man det vänta så blir det bara ännu surare, för en dg måste du verkligen ta ett bett i det förbannade äpplet
och du Anton, om du vill snacka så ställer jag gärna upp, det kan vara fett skönt, bara att maila, det vet du..hehee
och som jag skrev tidigare, du kommer bli så fuckin stark av en sån här grejj... jag tänkte hela tiden... "om jag klarar det här, du är jag fan odödlig" och det är så sant, det har varit den svåraste perioden i hela mitt liv, men jag klarade det med, så.... bitches aint shit.....
problemet är inte att klara sig ur det och komma över någon, det gör man egentligen bara med hjälp av lite tid, problemet är att klara sig ur det med äran i behåll, utan att ha blivit en bitter skitstövel.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
bara att ta till flaskan..
vågar du köra på mig igen då fitta?
komma över någon lär man väl göra men försvinner könslorna? det undrar jag! och hur kan man göra har man verkligen varit nära någon säg flera år lär det ju inte gå att bara bryta kontakten för då måste ju något vara fel? och hur gör man annars för att kunna fortsätta vara vänner? det ska inte vara lätt inte.
drugs, alkohol, total förstörelse och andra hoes brukar funka...
man ska ta vara på det man har.. För man inser senare vad man har förlorat..
Säg Whalla!?
kimpajj P18 Förat 1.5 år Andra 5 månader Tredje 10 månader Fjärde 4 månader Femte 1 månad :D Sjätte 10 månader Dom fem första gjorde jag slut av egen vilja och kom över väldigt fort, trots att vi stog varandra VÄLDIGT nära i två av dom. Grejjen var ju att det är lättare när man gör slut eftersom man har tänkt på det ett tag (vanligtvis). Det sista gjorde han slut eftersom jag bad honom, det var jobbigt i typ tre dagar, sen dess har jag mått så bra och jag har helt kommit över. Men det beror mest på att vi hade en skitrelation, men jag älskade honom. Så jo... man kan komma över fort även om man varit tillsammans ett tag. Över ett år kan väl anses vara ett tag om inte 10 månader gör det). Men jag säger inte att det är lika för alla. Alla är vi olika och man ska låta det ta tid och absolut inte gömma känslorna och säga att allt är bra om man inte mår bra.
Kimpajj 3 år? Kan fatta hur tungt det måste ha varit.. Allting känns liksom bra när jag är med polarna å spelar basket, eller sitter å pimplar 3,5or framför någon film. Då känns liver helt jävla okej faktiskt. Men när jag är i skolan, när jag ska gå och lägga mig, när jag läser alla trådar på whoa om negativa grejer blir jag sjukt arg å ledsen igen. Har faktiskt funderat på att träna på gym eller något liknade. Skulle nog kännas skönt. Tack man, att du tog tid och läsa inlägget.
Meningsfull fattar hur du känner, man tänker att allt ska lösa dig snabbt, men det gör det inte. Har insett att det kommer ta en jävla tid det här.. Känns som att jag har varit borta från henne hur länge som helst, men det har jag inte. Tänker på henne konstant alltså. Nä, ska absolut inte fixa ny flickvän. Jag tänker, funkade det inte med henne, så funkar det inte med någon. Tror till och med att det är så, tyvärr... Damn va de känns bra att skriva av sig på whoa... PEACE!
vet precis hur du känner har samma problem fast det var en och en halv månad sen det tog slut..känns fortfarande jobbigt att tänk på hur bra allting va...hon ringde varje kväll och kollade så allt var lungt...fan vad jag saknar henne :(
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
fan vad jobbigt det ät att läsa allt detta :(
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
well, det enda sättet att komma över henne är väl att hitta en annan? :/
okey, det låter ju bra :D
...io feel you so deep that mr death be pulling me up!!! min "drottning" stack oxå, det var ganska självklart att hon utnyttjade mig hela tiden..först ville jag seriöst döda henna, sen tyckte jag synd om henne för att hon behövde göra så här med människorna runt henne... sen kom jag på hur mycket jag älskade henne, o hur mycket fel jag gjort...sen började jag skylla på mig själv. allt var mitt fel. hon hade inte gjort nåt annat fel än att vara beroende av en skithög som jag... även om hon utnyttjade mig. resultatet har blivit att jag blivit mörk o cynisk. no fun to be with. o sån vill du inte vara pga av en tjej.men endå så kan jag inte hjälpa det. ...så en nära vän till oss båda förklarade hur stucked up sjävcentrerad den här tjejen egentligen var o förklarade oxå hur hon förvirrat mig. hon sög ut allt som var bra o när hon tröttnade på smaken gick hon tillbaka till sin kk. efter att jag blev vräkt o hon inte kunde bo hos mig längre då....
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....
Damn boy, jag ledsen.. Inte bara jag som har problem med ex osv.. Det känns som att jag aldrig vill ha en tjej nå mer. Som sagt (eller jag vet inte om jag har sagt de i den här tråden) funkar de inte med henne, funkar de inte med någon.
Viktigt att inte vara rädd för att fortfarande vara ledsen, gjorde slut med min flickvän för 2 dagar sedan och gråter varje dag. Men om man låter bli att vara ledsen och bara döljer sorgen och ersätter den med ilska eller bara skiter i den så blir det så inni helvete jobbigt...
if you got girl problems i feel bad for you son, i got 99 problems but a bitch aint one
Gå inte runt och bär på skiten, det måste komma ut. Skriv,måla,gör musik eller va fan som helst, bara du slipper bära på det inom dig hela tiden.
fixa nån ny?
bushackalack? ja tack !
mitt bästa tips: ÅK PÅ TÅGLUFF! (eller egentligen vilken resa som helst) det var som medicin för själen, amn växer så sjukt mycket av alla nya intensiva upplevelser... förstås lite jobbigt att komma tillbaka sedan men när man vant sig flyter allt på. kanske är svårt att hooka upp en tågluff bara sådär, men hitta på något! någåt nytt, något som du kan längta efter och se fram emot. då blir man genast mer positiv. but i feel for you...
Tid och alkohol.. om man är stark nog så skippar man alkoholen men de gör inte alla tyvärr
Det va bättre förr, svenskunderjord!
det jobbigaste är att sova ensammen, att bara veta att för ett tag sen så fanns det så mycket kärlek under det här täcket.. det är det hårdaste tror jag....
".först ville jag seriöst döda henna, sen tyckte jag synd om henne för att hon behövde göra så här med människorna runt henne... sen kom jag på hur mycket jag älskade henne, o hur mycket fel jag gjort...sen började jag skylla på mig själv. allt var mitt fel. hon hade inte gjort nåt annat fel än att vara beroende av en skithög som jag..." så underbart bra beskrivet på hur ja måde... kimpajj P18 så jävla rätt det med. varge helg ja var hemma i början så var ja antingen hög som ett as eller packad som ett svin så ja däckade i sängen, men vaknade alltid upp med ångest. det är som org12 lägger i låten med chords på petar på döda saker med pinnar: "somnar till ett lyckorus men vaknar till ständig ångest" nuförtiden så somnar ja bara as packad.. dock är det svårt att göra det om man ska sova hemma på en söndag och ska åka till jobbet på måndagen. jobbar i norge så jag är juh hemma varannan helg eller ja i början var det varge helg. någon annan som kännde så att de blev äcklade av alla personer man i vanliga fall skulle tycka se bra ut. ja fick den bilden framför mig att den tjejen ser bra ut, eller ush och så tänkte ja på henne i en situation där ja skulle kysst henne eller något och ja blev så jävla äcklad att ja fick kvälvningar och var nästan tvungen att spy. så är det iof inte nu, men ja vill inte ha någon annan tjej än mitt ex. men men, som någon sa tidigare.. sysselsättning är underbart och goda vänner som man kan snacka med. ja gjorde en låt om hur ja kände och ja måde bra när ja skrev texten samt spelade in den tillsklinnad från hur ja måde annars. tappade även matlusten och gick ner 15 kilo på 8 veckor.. nämde ja att ja älskar mitt ex?? att göra någonting undertiden som får en att tänka på annat eller åtminstone försöka tänka på annat även fast det inte går speciellt bra är värt. ja inser nu att hade ja inte jobbat utan bara suttit hemma så hade ja varit helt förstörd, ja hade aldrig klarat av att gå så långt som ja gjort idag. måste säga att denna tråden fått mig till att vilja spela in 3 texter ja skrev under den perioden som ja måde som sämst. ska spela in på lördag, ska bara hitta beat.
Vad läskigt så många unga människor och så deprimerade. Tror att det är andra faktorer som spelar in här förutom själva förhållandet. Är man väldigt mycket med flickvännen, allt man gör är praktiskt taget med henne så blir det självklart en helt annan struktur på tillvaron, jag tror alltså att det har minst lika mycket att göra med rutiner och vanesak som med känslor. Kan ta upp att jag var väldigt väldigt kär i en flicka i gymnasiet, och det tog egentligen 2 år för mig innan jag insåg att jag nog aldrig skulle få henne, fast jag gått omkring och hoppades väldigt mycket, hade fantasier hur de skulle gå till osv. Men hon kunde inte ständigt vara närvarande i min skalle då det var mycket som hände i mitt liv just då, lärde hela tiden känna olika personer, drog runt väldigt mycket och utforskade olika delar av Stockholm, så jag hade väl tur på så sätt. Men har man inget som kan distrahera tankarna... nä då blir det jobbigt.
"En Mäniskas död är en tragedi, 1 miljon mäniskors död är statistik" Josef Stalin
det dar ar svart. jag har inte kommit over min forra flickvan helt, tror aldrig att jag kommer att gora det, och det var jag som gjorde slut, det ar illa. Men om man itne kommer over det sa far man acceptera det. det funkar ett tag. det ar jobbigt, men det loser sig mannen.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
det är väl inte helt sant.. kan va rätt jobbigt att vara den som bryter upp också
Det va bättre förr, svenskunderjord!
sådår ja, nu kan vi rycka upp våra hakor tillsammans... kom ihåg en sak BITCHES AINT SHIT
kimpajj där har du fel, BiTHES ARE PIECE OF SHIT!!
hahah sant, det kanske beror lite på hur man tolkar det,,,=)
Vet hur det känns, sitter i samma sitts.... Blev dumpad ikväll efter över 2 år tillsammans
n-town wackers..
fan. e i samma sits. rent kortsiktigt är de jävligt skönt att bara supa och röka ner sej och vara allmänt bitter och jävlig mot folk. fast de funkar inte i längden. jag måste nog säga att de enda som funkat för mig är att hitta nån annan. inte för fort. men de e fan svårt annars. men som sagt, sup ner dej ordentligt, åtminstone typ 5 dar i veckan, i ett par månader. enda som kan få en att inte tänka på skiten.
jag Har rätt.
träffa inte henne, tänk inte på henne, så kommer det funka..
Inte fan ska man supa ner sig... Komigen.. kan ni inte bättra än så? Förresten mår man dåligt dagen efter och man brukar ofta bli mer ledsen av sprit. Dessutom är det dyrt. Nej, ni får nog helt enkelt lära er att det gör ont, men det går över.
Jag tror att man kan ha kommit över någon 2 veckor efter attdet tagit slut,men jag kan inte tro på att man kommer över någon på 2 veckor. Låt mig förklara närmare. I ett förhållande så kan man börja tröttna på varandra långt innan det faktiskt tar slut.Känslorna avtar och man börjar kanske undermedvetet att komma över den här personen. Det är dock en lång process och händer inte på två veckor. Om man däremot har ett bra förhållande,bråkar men älskar varandra ändå och kanske gör slut p.g.a att den ene varit otrogen eller att man tycker att man bråkar för mycket. Säg då att man har varit tillsammans en längre tid,då kommer man inte över varandra så lätt som två veckor,det tar tid.Man kan ju stoppa in sina känslor och låtsas att dom inte existerar för att göra det lättare för sig,men jag tror inte att man ärligt kan komma över någon man älskar på två veckor. När jag var tillsammans med mitt ex så var vi tillsammans 2 ½ år när vi en dag bråkade och gjorde slut,samma kväll hånglade jag med en annan kille (skit gjort av mig,jag vet!) Efter det tog det tid för oss att återställa allt. Han förlät mig och vi blev tillsammans igen,men allt blev ju inte desamma. Jag kunde inte acceptera det jag hade gjort mot honom och fastän att allt var bra på ytan tror jag att jag där någonstans undermedvetet började förstå att det nte skulle kunna funka. Tiden gick,allt började avta och två månader senare gör vi slut. Jag har fortfarande inte kommit över honom,fastän att man kanske inte visar att man älskar personen i fråga för att man vill att personen ska komma över en. Så du kanske tror att hon har kommit över dig,men har altl varit bra sen innan , så tror jag att hon antigen döljer det för sig själv eller att hon inte vill visa det för dig. Men lycka till med allt,jag vet att det är såå jobbigt just nu,men tillåt dig själv att läka ordentligt.
du det har tagit 3 och en halv månad sen det tog slut med mitt ex jag e inte över henne på långa vägar... men jag vet inte försöka att träffa andra... det kan hjälpa..
New job. New Life. Good life