Sex?
Varför är killar bara ömsinta när det kan leda till sex? Annars så är dom kalla och upptagna men sen när dom känner för sex så är dom mysiga som fan?? Nån som har ett bra svar?
www.susei.blogg.se
Kanske för att du träffat killar som verkar vara idioter. Dra inte alla över en kam... PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
det gör jag inte...inte så jag menar...vet oxå att undantag finns men det handlar inte bara om mina erfarenheter,jag har pratat med många tjejer...
www.susei.blogg.se
som om inte tjejer kan spela spel för att få vad de vill ha då..? generaliseringar är alltid trevliga.
OK .... bara så att alla vet. Det är INTE meningen att generalisera. Det gick lite väl fort när jag skrev. JAG TROR INTE ATT ALLA KILLAR ÄR LIKADANA!
www.susei.blogg.se
Priyan Vilken sorts spel?
www.susei.blogg.se
desamma de flesta killar kan spela as well. det är vi människor rätt bra på, att via manipulationer få ut det vi vill ha ur motparten...
Tycker det känns som att många tjejer e duktiga på att spela på sitt utseende/sin charm/etc för att få sin vilja igenom, men det kanske både e generaliserande å offtopic så jag kanske ska vara tyst istället :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Priyan Men det jag inte fattar är varför man spelar som om man tycker om någon när man egentligen inte bryr sig alls...ok om man träffas på krogen o går hem o knullar du vet...men o dejta någon i en månad trots att man skiter i personen är knas
www.susei.blogg.se
Eru-dum-eller Jag kan fattar vad du menar...men min fråga handlade om killar som bara är ömsinta när dom vill ha sex
www.susei.blogg.se
Triandafilo: ja det är jäkligt mkt knas. riktigt illa faktiskt. men alla människor agerar trots allt inte på det sättet. i know i don't. bara att beklaga att du råkat ut för det. du får försöka växa med erfarenheten och blicka vidare. precis som tex jag får gå vidare från de negativa upplevelser jag har av ditt kön...
Counter-clockwise P23 Bitterhet?Att inte få ventilera är väl något som mer troligt leder till bitterhet... Jag har redan sagt att jag inte dömmer alla och att det inte bara är mina erfarenheter det gäller utan det är en fråga som jag vill ha fler synpunkter på. Nothing moore,nothing less.
www.susei.blogg.se
Priyan Det handlar som sagt inte om att jag inte kan gå vidare,jag har gett upp hela dejting grejen av helt andra anledningar. Jag ville bara ha synpunkter.
www.susei.blogg.se
Ras_Ivan P17 snälla läs vad jag har skrivit tidigare....
www.susei.blogg.se
Redaktionen
2005-09-26 21:26
Det finns så mkt skit man kan säga här alltså.. Om man skulle "ventilera" sig med liknande generaliseringar om tjejer kanske?
namaste
Vissa vill bara ha sex.. så är det nog..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2005-09-26 21:36
Eller så får du väl ta o bli lite intressantare så nån kärar ner sig i dig, och behandlar dig som ett jävla guldhusdjur istället. Pass på dig.
namaste
SNÄLLA!!!!!!!!!! Det var inte MENINGEN att generalisera...som jag har sagt i FLERA inlägg så gick det för fort när jag skrev det första! Och som jag OCKSÅ har sagt så syftade jag inte i första hand på MINA EGNA erfarenheter.Så jag behöver inte meningar som:move along eller att jag har träffat fel killar. Det är inte så att jag faller för idioter. ÅderpåleOne P16 Pass på dig?Två inlägg här visar ju din intelligens,om du tycker ämnet är ointressant så är det ju bara för dig att vandra vidare. Men tydligen måste vissa människor visa att dom alltid har något att säga.Synd bara att det du hade att säga här var HELT meningslöst.
www.susei.blogg.se
DET ÄR FAN TJEJER SOM ÄR SÅ man får fan aldrig ligga och vila, och jag som älskar att vila, finns fan inget bätttre än att bara ligga och vila med sin tjej en hel dag, så fucking bra, det är bättre än sex..
http://www.homage.nu/
Försöker vara seriös: Grejen är, ibland är man mer intresserad av utseende än personlighet, vilket betyder att man egentligen inte vill ha ett skit att göra med tjejen som person, utan som ett objekt. Man hoppas innerligt att hon också känner så, så man kan ha djuriskt sex, fast tyvärr är fallet inte alltid så, och då blir det knas. Detta tankesätt kallas "jag tänker med kuken." Gillar man däremot en tjej så kan man vara ömsint på beställning, då är det känslor inblandade och man försöker vara så diplomatisk som möjligt. Vill tjejen gosa eller ha massage eller ha sex ställer man såklart upp på vilket som. Detta brukar kallas "jag tänker långsiktigt med kuken."
denna ständiga fejd mellan man o kvinna slutar alltid med barn.... skicka giggolos till dessa tröstlösa tösar ? ge dem penis!!! det är så vi känner ge oss uppmärksamthet/omtanke eller kärlek ,fitta!!!! ;-)
http://www.myspace.com/inredunkel
triandafilo: Och som jag OCKSÅ har sagt så syftade jag inte i första hand på MINA EGNA erfarenheter. ok, då har killarna du träffat & de dina kompisar träffat bara varit ute efter sex. men trådens frågeställning "varför är killar så" försvinner ju lite om man ska ta bort generaliseringen.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Refused P24 Eftersom jag inte syftade på mina egna erfarenheter så har jag inte träffat sådana killar...men ok jag fattar vad du menar... OK formuleringen borde kanske vara: varför är vissa killar ömsinta bara när det gäller sex. Och då pratar jag om killar som bjuder ut en,kallar sig för tjejens pojvän,ringer varje dag inte killar man träffat på krogen och gått hem med.
www.susei.blogg.se
Naaaw sötis =).. Det är ett spel! ..bara ett spel.. när de vill ha dig så avgudar de dig..såfort de fått dig så pallar de shiii med dig..du är nersmutsad då.. ( har aldrig varit med om det själv faktiskt ..men finns tillräkligt många som har råkad ut för det)..men jag kan tänka mig att..ahh som sagt fan det är som ett spel!.. du får helt enkelt lära dig o leka tillbax =)
ta emot gulligullet men låt det inte leda till sex efteråt. på så vis får du ut det du vill ha, men killen får inte ut det han vill ha. att han inte får det han vill ha kommer leda till att han blir frustrerad och förvirrad och att han kommer få för sig att han är kär i dig.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
"Bara det inte leder till våldtäkt så håller jag med att hon ska göra så ;)" -> är du säker på att du verkligen skrev det där?
frange: om sex nu är så viktigt, varför gör du inte klart på direkten för tjejen att det är vad du söker? på det sättet sållar du ju bort dem som inte är intresserade tämligen snabbt och enkelt...
frange P20 du väljer det ju själv. är du så dum att du bjuder någon tjej på drinkar hela kvällen utan att ha en överenskommelse om vad det ska leda till, och sedan inte får något i slutet av kvällen - ja, synd för dig då.
Varför är tjejer så jävla ömsinta när man har pengar?
tycker det är lika illa med flickor ibland... hatar speciellt när man INTE FÅR SOVA PÅ MORRONEN!!! varför ska alla kvinnor ha sex på morronen???? jag hajjar det inte.. jag e typ död då...
Varför finns det 28372782387 trådar i veckan om hur hemskt det andra könet är?
Mind Your Head...
Ronnle P0 Men det handlar inte om att killar är hemska...jag accepterar det mesta hos andra om jag bara förstår varför...killar är inte alls hemska som grupp i mina ögon. Vi är alla människor...skulle inte göra nån skillnad om jag vore kille.
www.susei.blogg.se
SexySoul F20 Men det kan inte alltid stämma heller,en tjejkompis till mig har varit tillsammans med sin kille i 2 år nu och han gör fortfarande likadant. Och en kille som var mitt kk förut var alltid extremt gullig,när vi gick ut tillsammans kunde han inte låta mig vara trots att det han och jag hade var en vänskap och sexuellt såklart...
www.susei.blogg.se
blargh F60 jag med :(
http://www.homage.nu/
Jag är alltid mysig, kanske betyder att jag alltid vill ha sex eller så stämmer jag bara in i din bild.
Ahhh de är så det funkar.
äh så e de väl inte. tjejer verkar nuförtiden bara träffa skitkillar de bäsra personer jag känner är typ allihopa killar. jag tycker de är minst lika ömsinta som tjejer , alla är ju olika och visar det olika mycket. jag träffar övervägande mycket bra killar men det kanska handlar om tur? eller att man är lite försiktig i sitt val av kille. lita på magkänslan o så. ömhet kan man ju bara känna om man på något sätt bryr sig om personen. så bäast är att grunda med en bra vänskap så ska du se att de itne bara e för sex han visar mjukare sidor älska män
Femme fatale
frange P20 vad jag menar är enkelt. du kan inte förvänta dig att den du bjuder på drinkar ska göra någonting i gengäld. att du bjuder på en drink är ditt val, och då måste du inse att det antagligen kan vara pengar rätt i sjön, och att det är ditt val att slänga dem där. om jag tar emot en drink så kommer jag inte att betala tillbaka genom att sära på benen senare. jag bjuder väl på nästa drink, eller något annat normalt, som tillhör god ton. vissa kanske inte ens gör det.
frange P20 Varför bjuder du okända tjejer på drinkar?Många tjejer (absolut inte alla) ser en sån kille som inget annat än ett par gratis drinkar. Lätt för sånna killar att bli utnyttjade, prata med tjejerna och be om nummer. Get the number and then you can buy her drinks.
www.susei.blogg.se
Triandafilo F20 då har du o dina tjejkompisar verkligen hittat fel killar...o grejen e att om ni bara letar bland såna cooooooola snubbar som bara utnyttjar er...ah då får ni f-n skylla er själva asså..
More than words...that´s what we do!!
Jag vill alltid mysa och vara gullig mot tjejen, det behöver inte vara att jag vill ha sex. så jag känner inte igen det du klagar om.. jag känner fan igen det mer på tjejer så ALLA tjejer är så..!!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Varför är killar bara ömsinta när det kan leda till sex? hmm det är väl givet att det är inte ofta det fungerar och leka en tysk naziführer och få sex. Dicecard: KLOCKREN!
Triandafilo : "Varför bjuder du okända tjejer på drinkar?Många tjejer (absolut inte alla) ser en sån kille som inget annat än ett par gratis drinkar." whut tha fuck? om han vill bjuda brudar på drinks är inget fel HAN gör, det är ju tha skanky hoes som tar emot dessa utan att se honom som nåt annat än ett par gratis drinkar! sedan tycker jag man skall paya allt själv. sådeså. vill du dricka betala själv!
Det är väl rätt sunkigt att köpa drinkar åt nån i syfte att få omkull henne också. Pass på att betala för sex, direkt eller indirekt...
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
haha tack för en massa goa skratt hihi jag tycker att bjuder jag på nåt så gör jag de för jag vill bjuda den personen på just de, och jag tänker oftast i termer att bjuder jag på öl så får jag öl tillbaka... sen skulle jag önska att samhället va lite mer tillåtande för tjejers sexualitet, för om inte vi va tvugna att hålla på oss o följa en massa regler för att inte få dåligt rykte lr annat så skulle nog den där biten med rak kommunikation passa bättre o underlätta för båda könen - o spel där killar låtsas höja en till skyarna behövs inte, utan e jag intresserad av sex så kan jag föreslå de för personen (lr tvärtom om de killen som tar första steget), de finns väl sexigare o mer eggande sätt att säga de på än ''ska vi gå hem o knulla?'' om inte grovt snack faller en på läppen. o då skulle de oxå... jag menar e inte jag intresserad av sex den kvällen utan jag vill ha nån att snacka med o få ett gott skratt med, o han glider fram o bjuder på drink så slapp jag den där underliga misstänksamheten som gnager i mig o sätter upp en massa försvar som gör att snacket kanske inte flyter - så... hmmm på sistone resonerar jag nog så att jag kan inte veta vad killen egentligen vill bjuda på, men jag kan tacka ja lr nej till det han verkligen föreslår o om han egentligen ville nåt annat e hans problem. trådens första egentliga fråga why? vet inte, varför just den killen gör så, men de finns en massa normer o regler i detta samhälle som lägger upp en spelplan som är allt annat än äkta utan väldigt krokig och intrasslad, ibland e de spännande spela de spelet ibland gör de ont o ibland gör jag andra ont...
och..???
hydez P26 Tack för rådet men det handlar som sagt inte om killar man träffar typ ute och dejtar ett tag utan om tjekompisars pojkvänner.
www.susei.blogg.se
La_Latina Han har ju redan sagt att han bjuder för att han är ute efter något...så han är knappast helt oskyldig.Hanspelar ju samma spel fast omvänt i princip. En tjej som blir bjuden på en drink av en helt okänd kille fattar ju egentligen vad han oftast vill,men många utnyttjar sånna killar. Jag tycker oxå att man ska betala allt själv. I ett förhållande kan man bjuda och bjuda igen...typ han bjuder på bio och hon på fika eller middag lr nåt annat... Skulle personligen aldrig ta emot en drink av en okänd kille.
www.susei.blogg.se
moln Tack för ett svar med tanke bakom istället för ironi eller ifrågasättande.
www.susei.blogg.se
fan vad då ömsint när det gäller sex, jag sover med en blå plych säl och är värsta mega toffeln även om det leder till fisk pinar med moss. jag gråter och vissar kännsor mäst hela tiden och det har knapast med sex att göra. fan ska alla ha sex hela tiden när man kan göra saker som att dansa, titta på film eller äta mat. har själv inte tid med sånt.
Triandafilo F20 vet oxå att undantag finns men det handlar inte bara om mina erfarenheter,jag har pratat med många tjejer... uppenbarligen inte tillräckligt många...