I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-11-01 02:54
för att dom vill knulla tjejer o inget mer. dom e uppväxta o vana vid att ge varandra bekräftelse. killar har inget annat intresse änn att knulla tjejer. (ofta) så du kan ju börja utnytja dom. Lr Go DYKE!!=)
vueltaciiita

2005-11-05 15:29
HÄR KOMMER KAMMEN !
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!-
"Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."

2005-11-06 18:35
vuelta

"för att dom vill knulla tjejer o inget mer. dom e uppväxta o vana vid att ge varandra bekräftelse. killar har inget annat intresse änn att knulla tjejer. (ofta) så du kan ju börja utnytja dom. Lr Go DYKE!!=) "

skämtar du?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Konsertbesökare

2005-11-06 19:13
Att killar inte visar närhet, utan när det är sex på gång, det är så för många. Varför, hmm, det vet jag inte riktigt. Jag är inte sån iaf, långt ifrån. Men tråkigt för dom som ska behöva träffa sådana enkelspåriga personer.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.

2005-11-07 00:58
melos F18

varför är vissa snubbar det?
...knappast något unikt för brudar det där.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-11-07 12:45
soulable P20 <--- håller med han..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen

2005-11-08 08:44
lättaste svaret... för vi vet att tjejer faller för det? jag personligen gillar mys allmänt och det måste inte alltid leda till sex
Kärlek och respekt...