I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-10-01 05:50
...eller tillräckligt fördomsfria...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-01 13:20
junkgirl

Vad har fördomar med upplevelser att göra?
www.susei.blogg.se

2005-10-01 13:56
tror det gäller alla människor.. man gör ju inget om det inte kan leda direkt elelr indirekt till rasens fortlevnad elelr?

2005-10-01 18:09
Triandafilo F20

detta: om du förutsätter att en person är på ett visst sätt så bemöter du den annorlunda än om du varit helt öppen, vilket oftast leder till att den personen beter sig annorlunda mot dig än den hade gjort om du inte behandlat den utefter de fördomar du eventuellt har mot den.

ex: någon som träffat mig en gång säger att den känner typen, den påstår sig veta att jag är på ett visst sätt. det leder till att jag blir sur eftersom den då har en fast bild av vem jag är, något jag alltså aldrig kan ta mig ur. därför beter jag mig inte som jag brukar mot denna person, vilket leder till att hans/hennes bild av mig kanske fastställs.

förstår du hur jag resonerar eller är jag för luddig?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-01 21:06
bjud inte på drinkar, slösa inte cash på nåt extravagant på dejter, efter ni haft sex så kan du börjar göra det men inte innan. vips så funkar allt mycket bättre och du slipper hål i plånboken...

2005-10-03 22:40
junkgirl

Jo jag fattar absolut vad du menar men det handlar inte om att jag förväntar mig det av killar utan jag är intresserad av anledningen till varför. Jag har inte ens sagt att jag tycker illa om det personligen.

Jag har inga förutfattade meningar om någon, jag dömmer människor efter deras egna (personliga) handlingar och beteende. Oavsett kön,religion,politiska åsikter och ursprung
www.susei.blogg.se

2005-10-03 22:40
Maestro P21

Yeah!!!
www.susei.blogg.se

2005-10-04 00:08
Triandafilo F20

du har ju klart förutfattade meningar om människor pga deras kön.

2005-10-04 00:18
Triandafilo F20
wanna grab a cup of coffee? ;)

2005-10-04 21:25
junkgirl

Och hur har du kommit fram till den djupsinniga slutsatsen?
www.susei.blogg.se

2005-10-04 21:25
Maestro P21

Väljer att ta det som ett skämt tillsvidare ; )
www.susei.blogg.se

2005-10-04 21:53
ibland tänker killar med fel ända av kroppen
då kan det lätt bli så...
I don't have no trouble wit u fuckin me<br> But I have a little problem wit u not fuckin me/O.D.B

2005-10-04 22:07
Venue F20

Säkert sant i vissa fall...men min undran var väl egentligen om killar av naturen är i mindre behov av ömhet än tjejer.... ?

Jag vet inte,har träffat båda sorter men många tjejer verkar bli ledsna av VISSA killars ointresse
www.susei.blogg.se

2005-10-04 22:42
gift dig med mig, jag är alltid mysig =)
soundcloud.com/brormusk/sets

2005-10-04 22:47
Män är svin.Kvinnor är lika bra.
Vissa killar vill bara ha sex,precis som vissa kvinnor bara vill ha pengar.

2005-10-04 23:47
Triandafilo F20

ta en titt på titelinlägget och säg att det inte är fördomsfullt.

2005-10-05 12:26
Skyll for fan inte pa alla killar for att du ar misslyckad och bara traffar svin. Domande kvinna. Inte for att vara hard, men det ar inte riktigt hela sanningen det har.

Jag anser inte att jag ar omsint endast nar jag vet att det kan leda till sex. jag ar alltid omsint, och ibland vill tjejer ha sex med mig men jag vill inte med dem, ibland vill jag. Jag ar omsint mot killar med, inte for att jag vill ha sex med dem utan mer for att jag itne ser nan anledning till att inte vara det.

Och forlat om jag lat hard i borjan av inlagget. Det var inte menat att lata sa. Jag tycker hemskt synd om dig om det ar sa att du bara traffat killar som ar omsinta p.g.a att de vill ligga med dig. men jag tror att du kommer att traffa nan som funkar normalt.

Men det ar sant att manga killar ar svin som bara tanker pa sex. Men jag ar inte en av dem och jag vet att manga av er andra killar har ar som jag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2005-10-05 21:59
speak for yourself ^

2005-10-06 01:43
ja e idiot isånnafall.. eller ja från gång till gång..

kan tyvärr ge dej verken något "vettigt" svar...eller svar..

länge sedan det hände nu typ.. halvår sedan eller något..
försökt att bättre mig :)
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen?
-jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.

2005-10-08 15:54
junkgirl

Som jag redan har skrivit i fjorton inlägg så blev det fel när jag skrev det första inlägget...om du ska debattera i ett forum borde du kanske följa meningsutbytet.

Det var inte meningen att generalisera som jag redan sagt!
www.susei.blogg.se

2005-10-08 15:54
eifel69

nej
www.susei.blogg.se

2005-10-08 16:00
candide

Jag har skrivit i flera inlägg att det inte är MINA erfarenheter som har lett till det här forumet.

Nej jag är ingen misslyckad manshatare men tack för dissen.
www.susei.blogg.se

2005-10-08 16:17
Triandafilo F20

och ändå gjorde du det...

2005-10-09 01:43
Priyan
"precis som tex jag får gå vidare från de negativa upplevelser jag har av ditt kön..."

hahahahaha, förstår vad du menade men... hahaha
Arguing on the Internet is like running in the special olympics.
- Even if you win, you're still retarded

2005-10-09 03:22
"precis som tex jag får gå vidare från de negativa upplevelser jag har av ditt kön..."

hahahahaha, förstår vad du menade men... hahaha

haha... det var faktiskt rätt kul =)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-10-09 04:53
l3wDl...whatever-fjortis-nick:

vad försöker du säga? att det är tjejers fel att dom behöver strippa i sina videos för att slå på marknaden?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-10-14 20:07
Fraodi

Såvitt jag vet så har jag sldrig träffat nån från knivsta....träffar faktiskt inte många killar alls...har gett upp hela grejen...(dock av helt andra anledningar än vad tråden handlar om)

www.susei.blogg.se

2005-10-14 20:08
junkgirl

Jo för du vet kanske att alla kan göra misstag?Eller du kanske är det enda perfekta exemplaret av människorasen?
www.susei.blogg.se

2005-10-14 20:09
villson

Jag är allt annat än bitchig....men som i alla andra frågor så är svaret attdet kommer från båda håll.Bitchiga tjejer kanske har blivit sånna efter behandling av killar och killar som gör sviniga grejer kanske har råkat ut för bitchiga tjejer???
www.susei.blogg.se

2005-10-14 20:12
EE P18

Jag skulle kunna skriva en bok om vad vissa tjejer sysslar med och en bok om vad vissa killar sysslar med (in fact I did)
men nu handlade tråden om varför vissa killar beter sig såhär...och som sagt handlar det inte om "one night stands" för i sådana fall är svaret självklart!
www.susei.blogg.se

2005-10-14 20:18
l3wDl-StoNeD P0

Men det där är väl ändå att hyckla lite...?I dagens samhälle visar väl killar upp sig lika mkt som tjejer gör? Jag kan nämna ett antal videos med vältränade killar som visar upp sig på alla möjliga sätt.

Det där känns som en alldeles för enkel ursäkt för vissa killars beteende.
Jag går oftast ut i jeans (baggy oftast) och en t-shirt men får samma behandling av vissa killar som en tjej i kort kort o urringat. Jag kanske utstrålar kanske sex eller??? Vad ska man skylla på då lixom?

Att skylla "problemet" om man nu vill kalla det så på tjejers kläder ursäktar killar som gör dumheter och får tjejer att skämmas. Vilket är något som ingen behöver.
www.susei.blogg.se

2005-10-15 01:41
F-Ö-R A-T-T F-Å K-N-U-L-L-A va fan trodde du..
Hade det funnits några normala brudar så hade vi kanske stannat o snackat med er efteråt oxo..
Reggaetoooooooon

2005-10-15 13:10
edu P21

Mhm ok....en följdfråga då: varför är en kille tillsammans med en tjej som han bara vill ha sex med då?
För som jag tidigare har skrivit så handlar inte frågan om one night stands utan killar som beter sig så i relationer.
www.susei.blogg.se

2005-10-15 18:28
Triandafilo F20

ptja, varför är en tjej tillsammans med en kille som hon bara vill ha sex med?

samma sak
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2005-10-15 18:28
edu

Ok...så vissa killar skaffar si gen flickvän för att få sex regelbundet? Och dom kan tänka sig att förlova sig med tjejen osv?

Dom killarna är isåfall sjukt överambitiösa
www.susei.blogg.se

2005-10-15 18:30
l3wDl-StoNeD P0

"Om jag är en fjortis då ? är jag inte lika välkommen här som nån annan ? Har du hört talas om yttrande frihet ? Du hakar upp dig på mitt namn, det är mer omoget än att ha ett omoget namn "

skulle våga mig på att påstå att det är vad du säger som är problemet, inte ditt namn.

2005-10-15 18:34
Misery_chick

Fel tråd
www.susei.blogg.se

2005-10-15 18:35
Triandafilo F20

huh?

2005-10-15 18:41
edu P21

Jag har en tjejkompis som har varit tillsammans med sin kille i 4 år och förlovad i 1 år,han är bara kramig o gosig när det vankas sex men förutom det så är det en bedrift om hn får en puss när dom säger hej.
www.susei.blogg.se

2005-10-15 18:42
Misery_chick

Nothing...my bad
www.susei.blogg.se

2005-10-15 21:20
vaddå? de e rätt enkelt men människor krånglartill allt
men om man förnekar ett man e ett djur lixom
ni får trygghet
vi får sex
fair deal kan tyckas
problemet är att det enda ni behöver vara rädda för e oss...
see?
In the Big Rock Candy Mountain
The cops have wooden legs

2005-10-16 17:24
Jag vill inte alltid ha sex.....vadå då liksom....hahahaahaha

2005-10-16 19:43
EE P18

Jag vet såklart inte säkert,men hon har väl egentligen ingen anledning att ljuga?
Och hans ex säger samma sak,men som sagt:jag vet inte.
www.susei.blogg.se

2005-10-16 23:45
nisseNZA & EE:

allvarligt talat fattar jag inte heller varför man ens vill ha sex med någon som man anser vara "äckel" och "inte normal"

känns det inte lite sjukt på nåt sätt att ha sex med någon man ser ner på? ni verkar ha en lite skev bild av tjejer....
För han heter Glenn och hon heter Glenn...

2005-10-18 11:17
för att tjejer faller för det ??
too hot fi dem<br>

2005-10-18 11:40
dom killar som bara är ömsinta för att få sex märks de väldigt tydligt på.. bara hålla sig borta om man inte vill..

2005-10-28 03:50
Tjejer och killar är precis likadanna.

2005-10-28 06:22
du säger sex jag säger två.
Yeah!

2005-10-28 07:09
Jag är ömsint mest hela jävla tiden men inte får jag sex för det.. äh!
Det är inget fel i att ha roligt så länge man bara skadar andra!

2005-10-28 11:20
Därför att killar är ute efter sex och du blir tydligen lurad, good for them.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?