I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjejer snåla? giriga? egoistiska?

Övrigt - Vardagsfilosofi

2005-10-25 23:52
Baboso P23

välkommen till de missförståddas värld. ^_^
vi skulle krama dig välkommen, men folk har svårt att enas här eftersom vi inte förstår vad the next guy försöker få fram. ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-26 12:08
*synd daeR Azziz, gick inte så bra i denna diskussionen*

2005-10-26 12:15
flensost : now who the FUCk are u? =/

2005-10-26 14:24
Azziz: lol!

2005-10-26 14:47
cuti,mali :)

2005-10-26 15:08
Bah!

jag håller med baboso, första stycket är sånt vi har väntat på. befria männen!

2005-10-26 15:33
henkso:
du får ursäkta mig nu mannen, men jag vet inte riktigt om jag har något att besvara ditt fina inlägg med? inte så att jag inte läst igenom det och så men ptja, jag håller väl med och kan identifiera mig i en hel del av dina upplevelser och reflektioner över dessa.

2005-10-28 02:51
Killar är precis som tjejer..

Iallafall när de gäller det med att "alla killar är svin".. så säger killar om tjejer oxå..

Och det med girighet?
Oftast handlar det inte alls om pengarna, utan om uppvaktningnen.

Bekräftelse och sånt vill alla ha då och då, och det behöver inte kosta pengar..
men att visa att man faktiskt prioriterar sin tjej/kille och att man faktiskt tänker på denna personen.. är en väldigt trevlig gest :).

Tycker jag iallafall.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-28 09:15
Haha, så skönt att väldigt få inte fattar Ironin i Topic. Whoa alltså :/
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2005-10-28 12:43
Priyan - :) det är lugnt, behövde inget svar direkt, även om jag såhär i efterhand måste säga att det fan var ett välformulerat inlägg

fattar inte vad som inspirerade mig till det riktigt
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2005-11-01 02:58
tycker oxå de e onödigt jävla fånigt snoobberi at bry sig om minsta lilla märke när de inte e nån skillnad... håller me.. men samtidigt tjänar ju killar mer å de e kass
vueltaciiita

2005-11-04 12:11
de där me girighet/bjuda å så vidare...

om kärlek är inblandat så ska d inte spela nån roll om nån bjuder eller om nån inte har pengar osv osv, för kärlek har inte nånting med pengar att göra, iaf SKA inte ha med pengar å göra... om man vill ragga på nån å kanske få nån att bli intresserad så kan man ju alltid va lite gentleman så att flickan märker en men man ska aldrig överdriva med sånt... för då blir d lätt så att nån blir utnyttjad... å d där med att killen ska bjuda iaf i början av ett förhållande, så har det ju varit i typ flera hundra år å d e vell lite gullit till en viss gräns... men d e vell ganska självklart att om man har ett seriöst förhållande så spelar inte ekonomi nån roll.

vetefan om ni fattar va ja menar men ja försökte iaf förklara d... PÖZZ
jalla mohammed<br> abooooo

2005-11-04 12:57
Vill ha pizza. Nagon bjuda?
Rappare

2005-11-05 14:32
okej, vad vi har lärt oss av denna tråd är att det är omöjligt att diskutera med tjejer, så har det alltid varit och kommer alltid vara, men men, älska din fiende, bollocks..

2005-11-12 01:57
Humptyhump

WOOOOOOOOOOOOOORD!

yoyo jämställdhet osv osv word word yo yo.. tjejer kan va skumma ibland men sånt fattar inte vi killar så vi borde inte snacka om det... (gäller nästan alla killar.. men inte mig, jag känner tjejer som har skägg)

ja får iaf pisk av mina tjejpolare när ja lägger mig i saker som jag inte förstår för att jag har en snopp... men ja lägger mig i endå för jag fortsätter att inbilla mig att jag kommer förstå en dag... men de e inte så för mens å pms å sånt e helt sjukt och jag litar inte på nån som blöder i flera dar i sträck utan att dö... men eftersom jag hela tiden förtränger att mina polare har sånt så har jag endå aldrig nåt problem med att snacka med tjejer... vetefan va ja har skrivit nu... ja e inte riktigt nykter så skit samma. bry er inte... (om ja inte skrev nåt smart förstås, då ska ni dyrka mig som en gud... eller två?)
jalla mohammed<br> abooooo