mYspersSon men som jag sa innan... en människa som sitter instängd i 2 veckor och bara hör en klockas tickande blir inte galen, så varför skulle en person som hör droppande vatten bli galen? och det finns säkert folk med tinnitus som bara sitter i tystnad. upprepning av ljud är inte en vansinnesfaktor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
idag och igår har dom borrat i väggen sen kl 9 till 12 .. det e så jävla hemskt aså..man ligger o drömmer om hur en vacker tjej plötsligt tar fram ett borr o borrar lite i luften som att hon ska ta mig...gah..fett plågsamt sen o försöka sova medans dom borrar...fast jag blev inte galen för det..heh..ehehe..borr..ehhehehe MUAHaha ..ne men vi kan anpassas oss efter ljud tror jag..som när dom bygger utanför..man hör samma ljud om om tills man blir van med det...samma med en klocka ..fast sen om man sitter instängd i ett rum..med klockan i flera månader..då kanske..burr
Adjöö..adjööö saa jaaag
Borrdöden eller syradöden!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
klämma kulorna saakta saakta och sen dö av smärta kanske.. lr varför inte bli skjuten i huvudet bara?..:p soft inlägg dock..:D
Redaktionen
2005-10-29 02:31
Torterad med nålar i ögonen tills man svimmar av smärtan och aldrig mer vaknar upp pga näringsbrist. Betongskor på två meter djupt vatten.
namaste
Redaktionen
2005-10-29 02:33
Och det var väl Rudolph Hess som blev utsatt för den där kinesiska vattentortyren haffad snackade om? Eller det kanske bara är en myt? För jag har också hört att han satt inne hela livet sen hängde sig när han kom ut.
namaste
rudolf hess hängde Egentligen sig inte, de va dom som höll honom fången som avrättade honom för att det skulle se ut som ett självmord, ja vet inte om de är sant, eftersom jag läste de i en nazzetidning... men vem vet?:P
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
söndersliten saaaaakta mellan två starka krafter. samtidigt som ett aldrig sinande vattenfall av salt faller ner över en och torkar ut en och gör ont i såren. skrämd till döds måste kännas jävligt skumt också.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
THEMICHECKA vah borrar dom oxå hos dig!? hur fan kan dom borra på en heLG? now thats torture! fast jag flytt till min tjej, slipper oljudet =) ..for now =/ Ärligttalat P18 Amen gadamit man..nu kommer jag aldrig glömma den där tanken :/
Adjöö..adjööö saa jaaag
tycker att dö helt ensam utan vännr,familj eller öl samtidigt som man skär ut sina ögon sedan skjuter sig säljv.. hahah mongo ryycycjjcjcj
att få ögonlocken avskurna och kinderna klippta medan man sakta mister blodet pågrund av att nån har dragit av dig alla ens tänder, det är den värsta döden.
http://www.myspace.com/choysmusic
om tortyr räknas så dunkar jag den. annars har jag fobi för att brinna inne, när man få sitta läne typ inläst och bara veta att man kommer att dö
mest en kul grej...? (känns barre bus)
Begravd levande i en lavin är det värsta jag kan tänka mig.
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!
Lite off topic, men min mardröm om tortyr har alltid varit att någon lägger upp benen mellan två pallar/stolar/stubbar/whatever och sedan slå med en slägga på knäna så de går av på motsatt håll än vad man böjjer med. Oohf! Samma sak med armarna. Knäcka dem vid armväcken. Ajaj! Att först göra så och sedan få en slagborr i magen liggandes på ett bord är npg den värsta döden.
Ligga med huvudet nedåt i en smal och mörk gång och bara vara där i sin ensamhet tills man dör av uttorkning.
Alternativt av skräck.
Levade begravd... fy fan. Mår dåligt bara jag tänker på det... En avlägsen släkting dog när han blev filmad, när han gjorde en dokumentärfilm. Åkte rätt in i ett träd, inför kameran, på ett par skidor. Det är en ganska komisk död faktiskt. Jag erkänner att att jag skrattade när jag hörde det...
att bli torterad, typ flådd, fyfan va vidrigt, eller att nån sticker nålar i en tills man dör! eller kokt, först armarna och benen och sånt så man inte dör direkt, sen uppkokad! eller ihjälsågad av en riktigt slö såg med stora tänder!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
bli fastspänd så du inte kan röra dig och låta de falla vatten droppar på pannan tills du dör av vansinne..
You can put a bullet in my head but you can never kill what i said..
Få pungen fastspikad på ett elektrifierat balkongräcke och sen bli nedputtad. När man slits loss så landar man i famnen på Gudrun Schyman. Mardröm.
Everlast, will you?
ja kom på en död som inte skulle va så mysig som jag såg på film! dom släppte ner en rättså liten giftorm i nåns hals, sen döda den han inifrån!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
fast spänd instängd i ett trångt mörkt rum , och veta att man bara ska ligga och vänta på att ruttna.. de vore jobbigt
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
eller såg ni csi avsnittet han som var gömd i en låda under jorden och blev uppäten av myror! de e hårt
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
Levande begravd bredvid CrazyFrog.... Hemska tanke!
uppskuren över hela torson och ligga ett tag i svarta havet SMÄRTA
Kärlek och respekt...
Bli knullad till döds! =/
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
nej! tänk å få kuk i röven tills du dog =/ d kanske skulle va najs för tjejer men nu är jag ingen sånn!
junkgirl Vill bara på peka en sak med tinnitus grejen och vatten dropparna. jag har tinnitus som många andra och det som gör att man klarar av det är för att man kan alltid sätta på musik eller gå ut eller något annat och då slippa ljudet. Nu har jag haft det så lång tid att jag inte bryr mig om det men ett konstant droppande ljud som du omöjligen kan fly från måste vara väldigt plågande
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
Det finns bara EN: Åka på en rutchbana gjord av typ, breda osthyvlar, tills man är helt skivad. LÄTT!
jag Har rätt.
att borra isönder alla organ, typ mjälten, njurarna, levern och sånt, bara ett hål i varje och sen dö sakta och smärtsamt. fast då häller man i sej en jävla massa HB så man dör av alkoholförgiftning före, så blir ens mördare sur för att man fixade sej själv. nä vad fan, gled iväg lite
På væg hem från jobbet kom jag på det... Man smælter ner från føtterna uppåt, man måste anvænda lava eller nått, så kylls man ner på resten av kroppen så man inte ska brinna upp.... obs det ska gå sakta.....
stic hur i helvete ska en kille bli knullad annars då?
The_Genius P18 ok. jag tror ändå inte att man förlorar förståndet av upprepning av ljud.
Att bli hängd i piano sträng är nog ganska hemskt. Det går inte ut på att bryta nacken som med vanligt rep utan att piano tråden sakta men säkert, medans du hänger där, skaver sej in i halsen tills den når pulsådern och strupen, då hajar man ju vad som händer. Sen stannar allt då den kommer ill nackkotorna som den inte kan skära igenom... Stauffelnberg (han som försökte döda Hitler med en bomb) avrättades genom först skjutning och sen hängeds han i piano tråd (visserligen redan död men ändå)... Hare skoj...
Tinitus, och ljudet går oftast att koppla bort efter ett tag( sluta tänka på det). Det är så jag somnar.
en kille jag träffade kom på ett genidrag. "Man tar silvertejp, och sen tejpar man på huden och drar av och upprepar tills människan inte finns längre. sen skrapar man av det som sitter på tejpen och friterar det." eh jaa?
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
brinna upp
Vara under isen och försöka komma upp :))
yah! uppsala
att en hel dagisklass skriker, retar mig, kastar sten och sand, pickar på mig och bajsar på sig tills jag dör av utmattning
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
jag tycker det absoluta värsta är att tyna bort ensam på ett ålderdomshem och dö i sin egen avföring. OT: jag har nog subs till Battle Royal 2
Rehab is for quiters.
Herr_Tamburinman ..eller gör en hud-rulle som i jisatsu circle.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Graffare
2005-11-21 17:10
undrar om kinesisk vattentortyr funkar på mig som har dreads?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
PuGe P16 så länge du inte har dreads i hela pannan så borde det inte göra ngn skillnad?
Graffare
2005-11-22 08:59
Droppar dem i pannan?:S det är juh en nästan en helt vertikal position och det borde rinna ner för kindera..am i right or am i right?
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
att ngn peelar av mitt skin medan jag fortfarande är vid liv ouch.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
Tror det där med kinesisk vattentortyr är jävligt läskigt alltså... Dock tvivlar jag på att dö från det skulle vara jobbigare än att dö från någon annan vattenbrist... Kom på en roligare form dock, även om den inte är dödlig heller (lite det som är poängen). Tänk er att man har såndär dropp med näring som finns på sjukhus... sen blir man fastspänd i samma anda som i kinesisk vattentortyr, fast med munnen uppspänd. Sen droppas droppet i munnen på samma sätt som vattendropparna i pannan, bara det att du lever sjukt länge på det... Sen ligger du så i några månader utan någon som helst mänsklig kontakt, och total tystnad, så ska vi se hur illa det är... Jag tror absolut att till och med junkgirl skulle bli psykiskt störd...
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Zoome Jag tycker det där sista lät som ett soft sätt att dö på (uuh det där lät ju lagomt psykotiskt). Ingen dödsångest, ingenting... man kanske till och med är glad när man dör! Om man nu verkligen måste dö så skulle jag vilja dö just sådär, som en blixt från klar himmel. För om man är tvungen att avlida en speciell tid så tror jag att man tjänar sina sista timmar, minuter eller sekunder av lycka genom att inte veta om att man kommer dö.
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
antingen att spikas upp på en ställning och sen planterar ett bambuträd under, så att pinnen precis petar upp i analen.. eftersom bambu växer ca 1 cm per dygt.. skulle nog inte va så skönt å sitta där 1 vecka..! eller kanske att brinna upp...
HeterAis
överkörd av en ångvält är nog inte så jävla yo... eller som nazisterna gjorde på judeflickor, stålrör med sylar som fälls ut när den väl är i en å sen kör man ner den nedre delen i marken så den fastnar....sen får man stå där tills man dör (detta gäller ju dock bara tjejer.)
Franco P5 du ligger fastspänd på rygg medan de droppar kallvatten i pannan på dig.