Tror inte det skulle vara ngn höjdare att bli brasved.
Obzervah P22 de som tästat säger att det är att vara fastspänd som är värst, och att iskallt vatten i pannan gör jävligt ont efter ett tag, kombinationen av de två är visst överjävlig.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Obzervah P22 Det är ju en känd tortyrgrej... att droppa vatten på fångar... efter ett bra jävla tag pallar inte huden det utan det blir tillslut ett hål... förbannat ont lär det göra säger dom... Det är mycket påfrestande psykiskt också... att bara höra de där vattendropparna... heeeela tiden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
-Nisse- F22 fast det där med vattenerosion i pannan är såvitt jag vet en myt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Misery_chick Det var (är?) tydligen mycket vanligt i Kina så som jag fattat det... men jag ska inte säga nåt, för jag har inte varit i något kinesiskt fängelse och kollat...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kinesisk vattentortyr har aldrig varit någon stor tortyrmetod i kina, dock använde stasi det mot misstänkta spioner. Och det är ett ganska stort missförstånd att det skulle vara någon stor smärta involverad. Det är nämligen en psykisk tortyr, och det är just kombinationen att vara helt fastspänd, ljudet och känslan av vattendropparna som gör att det blir så påfrestande. Det bygger på att vattendropparna droppas lååångsamt, typ en droppe per fem sekunder, då vet man ungefär när nästa droppe kommer, men det blir inte helt exakt, och det bygger upp en liten spänning i hjärnan. Man förväntar sig att droppen kommer, och att det kommer en till efteråt, och det blir omöjligt att koncentrera sig på något annat, och omöjligt att slappna av.
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
feenposhleen P2 hrm... jag har aldrig sagt att man inte blir galen av kinesisk vattentortyr. men de snackade om att man skulle bli galen av att höra vatten droppa. inte riktigt samma sak.
jag ha r med sett mytbusther när dom gör vattentortyren.. helt sjukt att utsättas för!
junkgirl men de snackade om att man skulle bli galen av att höra vatten droppa. inte riktigt samma sak. Haha, "de" är antagligen jag... Jag menade det att man hör de där vattendropparna och man vet att de ska komma och man kommer inte ifrån det... kanske skulle uttryckt mej bättre men jag tog förgivet att folk skulle fatta vad jag menade.
Franco yepp.. Discoveryprogram
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
Hmm såg på CSI en kille som blev uppäten av myror.. Inte mysigt
My heart lives in my vagina.
-Nisse- F22 aha, ja då fattar jag bättre. jag trodde att det menades att det var ljudet som skulle göra en tokig.
Det där med råttor som äter på en är nog ganska kinky.
8 diagrams!
Graffare
2006-07-31 14:39
Messo P21 va :O sitter du och säger att formula one har baitat xzibit ? jag vet att han har dragit den raden i en låt på skivan den svenska underjorden
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
tänk er denna, allt utom huvudet är nedsänkt i 37gradigt vatten. Du blir matad med dropp för att leva längre. Du är inlåst i ett kolsvart rum. Du hör tydligt hur folk festar i rummet intill. Du hör att det finns folk som skulle kunna hitta dig. Kroppen är fastspänd så det enda du kan göra är att titta med ögonen. Och ropa. Dina tänder är bortplockade så att du inte kan bita ihjäl dig själv. Och 30 centimeter ifrån ditt huvud rakt framifrån så ligger din mobiltelefon och ringer lite då och då. Du kan klart och tydligt se att det är din älskade som ringer. Du kommer att dö av ålder i den här situationen. En långsam död är värst.
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"
drunka bland 2 ton inlagda persikohalvor.. nog det värsta
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Lyricist
2006-07-31 16:17
feenposhleen P2 Hehe hade inget bättre och skriva :) Måste ju kolla om ni har nåra nya förslag ;)
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
i kina använde man sig förr av en tortyrmetod där man spände fast en människa med ryggen mot marken. innan det hade man noggrant planterat bambuskott på det exakta ställe där ryggen skulle vidröra marken. efter några dagar hade de starka bamburören "långsamt" knäckt ryggen på den olycklige. sedan finns det även en hemsk metod, som man borde dö av, där man med ett A4 papper sågar sig genom ollonets pisshål.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
haffad du har kollat för mycket på mythbusters tänd en holk
AdOo den fede
Braka genom isen, och inte hitta ut. Bli nedslängd i havet med tyngdor. Levande begravd, gärna vara vid medvetandet/vakna upp när man ligger där.
Att sätta i halsen tror ja...inte för att det är det värsta man kan komma på, det hade bara varit sååå jääävla snopet...
"ai fuckin stitch yao asshole upptight and keep feeding you and feeding you and feeding you" WORD :)
In the Big Rock Candy Mountain The cops have wooden legs
eller föresten bli helt ihoptejpad som en mumie med silvertejp överallt förutom näsan och sen bli lämmnad på ett dagis, sen kommer det nått barn och leker stoppa indianpärlor-i-näsan leken med dig den du :)
Eller instäng i ett rum som krymper med 0,4 millimeter varje minut. Så får man mat och allting. Men efter ettag så bryter man väll nacken eller något.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
Eksem P23 Exakt vad ja tänkte. Typ ditt barn eller fru. föräldrar
Producent
2006-08-02 03:41
Vilken död som helst som är långsam skulle vara den värsta...
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Att dricka 3 liter bensin (samtidigt se till satt det är bensin kvar i munnen), för att sen slänga in en tändsticka i käften och känna hur hela jävla strupen fattar eld inombords... sen går det ner till hela jävla magen, och eftersom koldioxiden ska ta vägen nånstans lär magen explodera bokstavligen då magmunnen är ivägen. ...BOOOM!!
sverker P22 haha, torture muthafucker! m-e-t-h-o-d maaan! Ett tag sen man hörde den, men finns väl en del fina förslag i början av den låten?
8 diagrams!
japp wu motherfucking tang!!! sitter alltid dær den ska men ni i denna tråd e bra mer kreativa æn dom :) kara før att man får vara ond :) me like hahahaha
nån drar av armarna på en :P
att få munkavle* altså någon tejpar munnen sedan viftar med en fisk eller något så man spyr ur näsan och kvävs..... shit va luddigt det låter har sett det någonstans iaf.. hmm
tss. ..
kinesisk tortyr : bli fastbunden och sedan få vatten sakta droppande i pannan. Man blir galen!
Undrar hur det skulle kännas att utsättas för sånt tryck så att man imploderar. Som i Marianergraven, som är världens djupaste vatten (11.000 m) där trycket kan få en ubåt att knycklas ihop till en basketboll. Undrar hur det skulle kännas att bara strålas dit och känna hur du mosas ihop och trumhinnorna sprängs och strax innan du dör känner du stortån tryckas in i ditt öga och ditt lik flyter runt där lika stort som en pistolkula elr nåt. Inte för att man kan känna nåt när man är ett li, men ändå.
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
om huden bara lossnar så att man ser in så bara man rör vid sin hand så faller huden av och så dör man typ av jag vettefan men man dör iaf fyfan vad äckligt om huden bara börjar trilla av å det bara svider som fan och allt bara ramlar av så man ser in till benen å så usch jaja jobbigt att förklara ursäkta mig för att jag inte gör några punkter elelr kommatecken
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
eller bli vaxad och bara sitta o titta rakt fram tills man dör, house of wax styyyle
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
tror fan på att bli bränd till döds kan vara jäääävligt smärtsamt
REACT RICOCHET CREW
Att åka motorcykel i 300 km/h, sen vurpa på en oändligt lång asfaltsväg, Det som blir kvar av dig är ett 500 meters långt rött streck på marken... Fan asså :/ Eller kanske någon slags tortyr, skrämmer mej mest, Typ, - Trycka in en jävla massa nålar under naglarna, efter det någon som rycker bort varje nagel, bryter av varje finger och sen bryter handlederna. Osv.. Medan du blir totaltorterad så ser du även din familj och alla vänner få samma behandling.. Ahh! Tänk er att få sån tortyr där dom verkligen gör allt dom kan... fyfan och inte kunna göra något åt det...
^ Smart sagt.
Levande begavd i en kista.. då att det tar lång tid innan man dör. Eller att va mellan väggar som pressas ihop sakta... de e såtrångt att di inte får luft. Länge. MEN FAN det där med vattendroppar på huvet lät rikirigt ÄCKLIGT!!!
vueltaciiita
kokad levande.. yuck..!
snipp snapp snut
Eller tänk att man smyger in på en simhall mitt i natten. Sen står det en bur bredvid bassängen. Av ren nyfikenhet går man in i buren. Burens dörr smäller igen av misstag och låser sig. Av ren panik försöker man sparka upp dörren, vilket resulterar med att buren trillar ner i bassängen. Och vips så blev allt lite obehagligt.
Haha vilken fantasi :P Och otur för den delen xD
^ Smart sagt.
Att få huden avdragen långsamt. Ungefär som Arnold gör i Terminator 2.
Du har fel. Jag har rätt.
Man tar en blöja från en gammal dam eller gubbe som ätit alldeles för mycket bönor o diverse trevligheter, o gjort vissa behov i den i en sisådär en vecka. sen letar man upp ett lämpligt offer och slår fast blöjan runt ansiktet o på me lite silvertejp ett x antal varv så personen i fråga kvävs av en suspekt doft! Bon apetit.
Running free with lsd. WemVlchillers
Enligt illustrerad vetenskap ska det vara skönast att dö av svält och vad det innebär iaf.. där efter drunkna.. All gammaldax slagst tortyr verkar väldigt obehagligt.. speciellt "delar" av asien.. dem vet hur man ska plåga folk :D
Hjulet snurrar men hamstern är död
och vara uppspikad i armar och ben och bli slickad av en stor hund på pungen tills man dör skulle också vara rätt jobbigt :/
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
Drunkna :(
Att ramla på glödande kol och låta det bränna igenom huden tills det når in till hjärnan och på så sätt sätter en ur funktion är nog det värsta jag kan dra till med såhär på rak arm. Om någon vill ha en lång och djup diskussion om detta är det bara att snöra iväg ett meddelande!
jag har hört att människor kan dö av att svälja mat fel, första gången jag hörde det tyckte iaf jag det lät ganska brutalt, tänk er själv ligga döende pågrund av några makaroner... helt imba.
Abou, prata inte med mej jao.