I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Värsta döden?

Övrigt - Vardagsfilosofi

Rappare

2007-09-23 19:11
En ökenstorm lär ju inte vara så behaglig att dö i heller.

2007-09-23 20:17
att tvingas lyssna på Crazy Frog polyfoniskt tills man svälter ihjäl
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-23 20:30
Bli mördad av casper..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-09-23 23:21
Tänk er att vara fastspända raklångt i ett mörkt rum.
Ni hör ormar och diverse läskiga smådjur väsa och närma sig men du kan inte vrida huvudet och kolla eftersom huvudet är fastspänt, stirrandes uppåt. Mitt i alltihopa när du är som mest rädd vad djuren ska göra så öppnas en lucka, typ en meter ovanför ansiktet ditt och det visar sig vara ett dasslock och nån skiter dig rätt i ansiktet.

Eller typ få en nål genom ollonet och sen dö för du skriker så mycket eller nåt.. god damn.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-24 00:34
långsökt?
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-09-24 09:36
det tycker du inte när det väl händer DIG!
nä men, vilka inlägg är inte långsökta liksom..
Drunkna verkar soft btw, som vissa sagt.

2007-09-27 19:39
det är nog att nån jävel hänger upp en piano tråd på en cykel väg så kommer man typ i 30 på cykeln och sen zip så har man inget huvud lär göra ont
 Ja mitt användarnamn är gay... Men jag gjorde denna användare 2007

2007-09-27 20:03
det jag helst vill dö av när jag blir gammal och är en dag från döden är att skuta med en 44 magnum gjenom skallen
 Ja mitt användarnamn är gay... Men jag gjorde denna användare 2007

2007-09-28 11:34
En kompis sa till mig att man skulle kunna ta en sån där kebabsvarv som finns på pizzerior och flå bort skinnet ifrån en människa.

Och en annan sak som han sa att man skulle kunna göra var att man virrar en fisklina runt pungen och sätter sedan fast den andra änden i en moped eller nåt. Sen är det bara att gasa på som fan med moppen så att pungen lossnar! Och då lär man ju dö av blodförlust eller nå. Fyfan att se ens pung är helt väck!
Live Hard, Die Young

2007-10-02 14:21
Allt som har något med klastrofobi att göra... Visst jag blir inte panikslagen om någon skulle låsa inn mig i ett mörkt rum men tänk om det börjar vattenfyllas eller att det börjar brinna! Fy fan vad läskigt =P
Det är bättre att fråga och verka okunnig än att inte fråga och förbli det.
Groupie

2007-10-02 18:58
Jag och en polare snackade om det häromveckan, om man som tjej ligger på järnvägsspåret och blir våldtagen och ser tåget komma.

Då har man det tufft.

2007-10-03 19:22
Att man blir upphängd i armarna, så man absolut inte kan rörar sig. Så skär en annan med ett litet rakblad  sakta jack över hela kroppen. Man dör otroligt sakta, och hinner verkligen få njuta.

Eller, om man ligger på backen och en ångvält kör över en från fötterna och uppåt. Inte så värst skoj kanske! :D

2007-10-03 20:24
Bli levande begravd eller att sakta bli uppäten
This is horrible, and yet, strangely erotic

2007-10-07 03:43
det finns en gammal japansk tortyr som sägs vara ganska sjuk.
den går ut på att man låser in offret i ett rum och repeterar en följd av händelser, samma sak varje dag.
först mister man tidsbegreppet, tids nog så kan man inte skillja på om händelsen är verklig eller skapad av ditt psyke.
man förlorar kontakten med värkligheten helt.
tills man bryter repetionen, en så oväntad brytning i ett perfekt system sägs upplevas som en chock, och kan vara en så stark påfrestning av ens psyke så att man kan dö.
denna metod beror nog på hur starkt psyke man har.

själv är jag inte specielt rädd för fysisk smärta när det gäller att dö.
omedvetenhet och okunskap om det som tar kol på dej är nog läskigast. psykist skit.
jag menar vi människor är juh rädda för det vi inte har kunskap om!.

att falla från ett hus och veta att man kommer att dö verkar läskigt eftersom jag helatiden funderar på, "vad ska jag tänka på innan jag dör, vad är viktigast att hinna med??" sen dör man innan man kommit på något vettigt att tänka på.

mental rubbning av psyket,, skrämmande skit!!!
/// Tricknowledgy!
Hobby; göra beats och slå nazister.

2007-10-07 23:55
att ha nålar över HELA kroppen.... sedan dras alla ut sammtidigt och man förblöder:P
 "asså när vi bajsade var vi kungar"

2007-10-10 21:10

Hamna under is eller att vara ute i skogen och bli jagad av ett monster typ. Som fredag den 13e typ.

2007-10-11 16:08
vad tycker ni om det här :::

tänk dej att du är faststpänd i en sån här elektriska stolen aktig sak där du ej kan röra dej alls överhuvudtaget på något sätt.-..
där dom har något för dina ögon så att du inte ens kan stänga ögonen, ntt som hjåller upp ögonlocken hela tiden,, tenk dej att du sitter på den stolen, sen kommer en man in med en skit llång vass nål och tryyycker långsamt in den i ögat.

sen när han e klar så tar han en borr och väldigt långsamt borrar igenom på vissa ställen i din kropp. börjar med handflatan.

ajjjjj. sug på den jackass.
Sajjkziii yaoooo

2007-10-11 23:04
som saalam skrev man sitter fastspänd, fast man ser två silvassa nålar framför sig som sakta sakta körs emot ens ögon, in igenom tills då man är helt blind..o därifrån vet tji..

2007-10-12 02:53
En skön tortyrmetod modell äldre, är ju att köra in en lång glaskil i urinröret på nån snubbe som typ snott nån höna etc. och väl inne så bryts/slås den sönder.
Vettefan om man dör av blodförlust direkt, men just känslan av att pissa ut krossat glas känns kanske sådär?

2007-10-12 15:51
Värsta sättet att dö är lätt att dö av uttorkning i en bastu. Jag har tänkt på de flera gånger jag bastat hur jävla hemsk de skulle vara att bli instäng och någon stod och hällde på vatten på nåt sätt. man får sån jävla panik. helt sick.
http://indiejames.blogg.se

2007-10-13 22:24
sträckbänk... 1 cm om dagen :S

2007-10-13 22:41
Att bli torterat till döds med nålar och spikar..

eller skinnflådd !!

usch...

2007-10-13 23:00
Syraöverdos...

2007-10-25 20:32

Bli jagad och uppäten av en zombie.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-10-25 20:33

Eller en flygplansolycka.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2007-10-26 00:00
att bli fastspänd på rygg med huvudet fixerat så du inte kan röra det och få en glödande kolbit lagt på vardera öga lär ju också vara rätt jobbigt.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-10-31 21:07
dö av sorg kanske. Typ som många gamlingar gör, den ena dör sen pallar den andra inte av att vara sp ensam så den dör också.

2007-11-06 03:06
Har inte orkat läsa igenom allt men jag tycker att allt som har med tortyr att göra är hemskt. Huvudet i ett skruvstäd, bli kokad i en gryta osv.

Om inte annat har vi ju några sköna tortyrer i filmen Tandläkarn ;)
Jävla förbandade förband

2007-11-07 16:43
Konstigt att ingen har nämnt Cancer, det måste vara otrolig ångest att dö av cancer från att inte veta något till att vara helt invalid på ett par månader och att se alla sina vänner och släktingar må så jävla dåligt... fyfan. Och sen tro att det ska ordna sig när man plötsligt får besked om att metastaserna har spridit sig i hela kroppen och att den enda man kan göra är att vänta på sin tur att dö.

Koka mig hellre i en gryta eller klyv mig på mitten då...
http://www.earforcefm.blogspot.com

2007-11-07 21:34
att få papercuts tills man förblöder ur sjukt många små fett irriterande sår - sjukt störande
ä
ä

2007-11-07 21:37
vet inte om jag tror man kan dö av pappersskärsår hur många man än får, (om man inte har blödarsjukan kanske?)
 så ytliga sår blöder ju knappt alls.

2007-11-07 22:23
men självklart menade jag att personen i fråga HAR blödarsjukan (det e inte personen i exemplet som skrivit brevet)
ä
ä

2007-11-07 22:32
dessutom blir det ju en filosofisk fråga till slut (lite haren eller sköldpaddan prylen). skär man lite försvinner ju lite hud, så om man skär tillräckligt många gånger (även om det nu skulle vara oändligt många gånger), skulle inte hela kroppen vara bortskuren till slut?
eller om vi skiter i papercuts o tar kartong-cuts?  hehe
ä
ä

2007-11-09 22:24
ALS                   

2007-11-10 00:18
bli träffad av en komet rakt i pannan ?
hon var snygg långt ifrån..
..men långt ifrån snygg

2007-11-22 22:17

Såg en dokumentärfilm härom dagen och där sades det att om man blir halshuggen så är man vid medvetande 10-20 sekunder efter man fått huvudet avkapat. Är nog lång ifrån det värsta men fy fan vad scary det måste va att typ se sin kropp medans huvudet rullar i väg på gatan.. ish

Malmö FF!

2007-11-22 22:27
Dempa P24

jag tror inte det stämmer, inte 10-20 sekunder.

kanske en liten, liten stund, men knappast så du hinner se din kropp medan ditt huvud rullar iväg.

2007-11-23 01:27
ute mitt i vintern bunden till en påle och en hink med iskallt vatten som droppar mitt på en rakad skalle
?

2007-11-23 16:42
300+
?

2007-11-25 03:18

Att man sitter naken ihopbunden på en pall i ett frysrum.

eller att man är ihopbunden i en kista där väggarna sakta åker mot en och trycker ihjäl en.

2007-11-25 10:11
Kimhari P15

hellre mosad av ihoptryckta väggar än bara lämnad där tills man dör av törst/kvävs

2007-11-25 17:39
Första scenen i SAW IV, Fy fan, en är blind, en har fått munnen ihopsydd och ingen av dem vet vart dem är. Den blinda tror att den med ihopsydd mun är den som satt honom där, och försöker döda honom.. Ah, skit samma, se filmen.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso

2007-11-25 17:41
Hittade den på Youtube
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso

2007-11-25 18:06
 limo1 P1 
Jo, men altså att "bli tvingad" menar jag att dom till exempel står med vapen mot din familj, som någon skrev om att dom gjorde under kosovokriget. Annars är jag nog rätt opepp på att drunkna i diarré.. eller att bli fastspännd med en hink som hettas upp på magen med en råtta i som tillslut kommer börja gräva sig ut, som dom gör i någon film..Något annat lökigt vore ju att bli ihjälpressad svinlångsamt tillsammans med sin familj av en ångvält eller liknande, känna hur alla ben i kroppen krossas och se sina älskade plågas till döds mitt framför ögonen.
- men nog om dig nu.

2007-11-25 19:07
värsta döden för mig är om jag dör utan fru, barn och barnbarn och inga vänner.

2007-11-26 10:23
bli våldtagen i röven tills man koolar är nog fett jävla jobbigt :S
 Ja då var men jävligt nöjd igen :O

2007-11-26 21:25
de gamla kineserna kunde det där. vässad, snabbväxande bambu som tränger igenom ens kropp på ett par timmar är en klassiker.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!

2007-11-26 21:27
eller ett par dagar kanske det var. ni fattar andemeningen i alla fall.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!

2007-12-07 00:32
haha first up, våldtagen, ofta.. inte.. iaf styckad är fyfan :O
Graffare

2007-12-16 14:43
att nån skär bort bit efter bit i kroppen tills man  man dör i förblödning
Knark?